nyibyen Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 Jepp - nyibyen prøver seg på nytt og drister seg til å bli kjent med en ny gutt. Han sendte melding i går og ba meg ut, kjenner ham litt fra før, men lørdag skal vi bli bedre kjent... Det kiler litt i magen, er redd for at det har gått for fort siden det ble slutt med exen og at det plutselig "føles" som om jeg har kommet over ham men det er bare på overflaten (eller kan det gå så fort?). Men det at jeg møtte denne nye er det beste som har hendt meg på lang tid. Han er ikke så bråkjekk og flørtete som exen, men virker som en god og snill fyr tvers igjennom. Og det er viktigst i lengden! Litt skummelt, det er så lenge siden sist! Hva skal jeg ha på meg? Hva skal vi snakke om? Hva kommer til å hende når puben stenger? Er snart 30, kjenner meg som en fjortis. Alt er så spennende og nytt. Jippii! Klarer nesten ikke sove om natta, mange tanker farer igjennom hodet. Men GODE og nye tanker! Ville bare dele dette med dere, føler jeg har sagt så mye om hvor trist jeg har det i det siste. Men det har snudd litt nå!
Arkana Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 Gratulerer med date! Det kommer til å gå så bra. Du er nervøs nå, men straks du ser ham blir alt som det skal være. Kos deg skikkelig i morgen. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Så spennende da! Prøv å ikke ha så store forventninger til kvelden. Prøv å slapp av og vær deg selv. La samtalen utvikle seg naturlig. Vær positiv. Ikke kjeft på kelneren! Still evt noen spørsmål om ting han er opptatt av (hobby, studier, reiser, kjæledyr-hva som helst). Ha på deg klær du trives i. Om han ikke er mannen i ditt liv får du i hvert fall en hyggelig kveld. Jeg var kjempenervøs da jeg for første gang skulle treffe han som nå har vært kjæresten min i to år. Jeg ombestemte meg nesten. Men da vi først traff hverandre gikk tiden alt for fort. Ingen av oss hadde lyst til å reise hjem. Men vi reiste likevel hjem hver for oss. Vi ga hverandre bare en lang klem. I ettertid har vi vært enige om at forholdet vårt utviklet seg på en romantisk måte. Første klemmen, første kysset og første gangen vi hadde sex ble så spesielt og fantastisk deilig fordi vi hadde lengtet så "lenge" etter det og det var så mye følelser involvert. For oss var dette rett. Hva som er rett for dere må dere selv finne ut. Lykke til!
Titti72 Skrevet 1. juli 2004 #4 Skrevet 1. juli 2004 Hey hey hey!!! Kos deg og nyt sommeren. Ikke stress og vær nærvøs. Det blir sikkert kjempebra!! Lykke til!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå