Gå til innhold

Tips til studenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært en student en stund, men jeg har bodd hjemme hos foreldrene mine en stund. Før det bodde jeg i England og levde på take-away og micro mat. Nå har jeg flyttet ut og bor for meg selv med mitt eget kjøkken. :)

Problemet mitt er at jeg går ut og handler og ender opp med å bruke mye penger hver gang. Er det noen som har noe tips til hvordan jeg kan handle og lage mat som varer en stund.

Jeg har ikke så stor fryser, bare en sånn liten boks inne i kjøleskaper, men jeg har kunne frosset ned kyllingilet og koteletter og sånn. Kan man fryse pasta saus? For da kan jeg lage mye og bare koke pasta når jeg trenger det.

Noen tips eller oppskrifter? Jeg prøver jo å spise fem små måltider om dagen, men det MÅ da ikke koste så mye å mate en kropp!

Anonymous poster hash: 51058...d1a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Last ned appen "Mattilbud". Der ligger alle tilbudsavisene fra de forskjellige butikkene:)

Du får 500g pasta på Rema for 3-4 kr.

Anonymous poster hash: 5de73...5d8
Skrevet

Last ned appen "Mattilbud". Der ligger alle tilbudsavisene fra de forskjellige butikkene:)

Du får 500g pasta på Rema for 3-4 kr.

Anonymous poster hash: 5de73...5d8

Tusen takk. Det bra et bra tips. :) Eh... jeg har veldig mye pasta liggende da. LOL Så jeg får nok bruke det først.

Skrevet

Tusen takk. Det bra et bra tips. :) Eh... jeg har veldig mye pasta liggende da. LOL Så jeg får nok bruke det først.

LOL..

Anonymous poster hash: cb284...d0d

Skrevet

Grøt en gang i uka, billig og godt :)

Anonymous poster hash: 80692...b4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...