AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Hei, jeg er en kar som har slitt en del med angst, har faktisk fått diagnoisert en lidelse. Fikk hjelp for det en stund, men er god igjen nå. Så noen av dere forstår sikkert hvor jeg kommer fra. Akkurat angst er jo ikke den beste egenskapen å ha når du ønsker å bli kjent med noen, iallefall ikke jenter. Noen tips dere kan gi med for å kanskje komme i prat og eventuelt bli i lag med ei jente? Klart jeg prøver å springe en del, gå ned i vekt, siden jeg er ganske, ja jeg tørr å si det, fet. 92 kg og 184 cm. Klart overvektig. Så er det jo greit nok å åpne seg opp, prøve å oppnå kontakt med noen på eksempelvis en fest. Men noe annet enn det? Anonymous poster hash: eb19e...f5a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Så vil jeg bare si i tillegg at jeg ikke er kravstor. Går ikke bare etter de pene selvsagt Anonymous poster hash: eb19e...f5a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Sukker, okcupid, Tinder, Badoo. Badoo er som Tinder bare at du ikke trenger å koble den opp mot facebook, du kan laste opp egne bilder f.eks. Anonymous poster hash: 76536...a17
inlovewith Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Nettdating? Eller hva med å begynne med noen aktiviteter der det er både jenter og gutter? Man merker det fort om kjemien er til stede eller ikke
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Ja, nettdating kan være fint. Selv om tinder og slikt sikkert ikke er noe som passer helt for slike som meg. Det er jo kjekkasenes marked. Går jo på universitetet, så det kunne jo vert noen fritidsaktiviteter der jeg kunne blitt med på. I kombinasjon med trening Anonymous poster hash: eb19e...f5a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Jeg er en jente som sliter med angst. Kunne faktisk tenke meg og møte en mann som har slitt med angst selv, da vil man lettere kunne forstå hverandre og respektere en for den man er selv med angst Har prøvd meg litt på nettdating, men syns det er litt skummelt. Er liksom ikke så mange som vil date en med angst =P Det posetive med nettdating er at man kan skrive sammen litt først og bli kjent med hverandre på den måten, før man treffes =) Anonymous poster hash: baa8d...146
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Jeg er en jente som sliter med angst. Kunne faktisk tenke meg og møte en mann som har slitt med angst selv, da vil man lettere kunne forstå hverandre og respektere en for den man er selv med angst Har prøvd meg litt på nettdating, men syns det er litt skummelt. Er liksom ikke så mange som vil date en med angst =P Det posetive med nettdating er at man kan skrive sammen litt først og bli kjent med hverandre på den måten, før man treffes =) Anonymous poster hash: baa8d...146 Ja, det er sant. Jeg er heldigvis i stor grad god igjen. Var bare nervene som gikk i høyspent etter mye press og dårlige minner. Har veldig forståelse for de som sliter med det, virkelig en stor pine.Er også nervøs før jeg møter folk, så er sikkert bra med nettdating på den måten =) Anonymous poster hash: eb19e...f5a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #8 Skrevet 12. august 2014 Ja, det er sant. Jeg er heldigvis i stor grad god igjen. Var bare nervene som gikk i høyspent etter mye press og dårlige minner. Har veldig forståelse for de som sliter med det, virkelig en stor pine.Er også nervøs før jeg møter folk, så er sikkert bra med nettdating på den måten =)Anonymous poster hash: eb19e...f5a Så bra at du har blitt bedre ser fram til jeg er helt bra igjen også Kanskje vi kunne skrevet med hverandre ? Hvor gammel er du og hvor i landet er du fra ? Anonymous poster hash: baa8d...146
Gjest brutal_mann Skrevet 12. august 2014 #9 Skrevet 12. august 2014 Ha fokus på noe annet. Ha fokus på å ha det fint med deg selv. Ha fokus på å komme i form (gjerne over to tre år). Ha fokus på å ha venner. Ha fokus på å lære deg å være sosial. Om mulig, finn deg et yrke/jobb der det naturlig er en fin blanding av menn og kvinner. Så går resten av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #10 Skrevet 12. august 2014 Så vil jeg bare si i tillegg at jeg ikke er kravstor. Går ikke bare etter de pene selvsagt Anonymous poster hash: eb19e...f5a Pen er så mangt. Det som er pent for deg er ikke pent for meg og omvendt. Den du faller for er uansett pene i dine øyne, og for å møte noen må du rett og slett møte noen du er på bølgelengde med, og da spiller ikke utseendet noen rolle fordi man blir pen uansett. Anonymous poster hash: 93950...528 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå