Gå til innhold

Kjøpe LV veske på finn - hadde du turt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en LV veske, sett en del på Neverfull. Har funnet noen på finn som ser fine ut men vet seriøst ikke om jeg tør å kjøpe den brukt. De har kvittering men tenker jo at den kan skaffes eller forfalskes. Har ikke mulighet til å se på vesken før jeg kjøper, er i en annen del av landet.

Burde jeg heller spare litt til og kjøpe ny fra butikken i Oslo? :) (hva koster den egentlig ny?)

Anonymous poster hash: e9148...5ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har fine vesker på H&M også.

Anonymous poster hash: 078a9...630
  • Liker 5
Skrevet

Ca 4500kr for en medium i 2012. Tror de har steget litt i pris nå

Skrevet

Jeg kjøpe en veske fra finn tidligere - fikk dog med dustbag, kvittering fra Høyer og god kontaktinformasjon til selger. Tviler sterkt på at den ikke er ekte.

Når der gjelder LV tror jeg det er enklere å kjøpe falsk vare da det produseres mange falske i året. Be om flere bilder av selger og spør de på purseforum. Syntes også det er best å hente vesken selv da selger kan sende helt annet enn på bildet. Se nøye gjennom og gjør research i forkant.

Gjest Leintle
Skrevet (endret)

Jeg solgte min LV Speedy for ett år siden. Jeg hadde kjøpt, så lenge kvittering og alt er på plass. Hvis du er usikker, kan kvitteringen dobbeltsjekkes av LV. Jeg kjøpte Neverfull i fjor, men den har steget litt i pris pga etterspørselen. Tror jeg betalte 4700 kroner eller noe sånt.

Endret av Leintle
Gjest Solsmil
Skrevet

Ca 4500kr for en medium i 2012. Tror de har steget litt i pris nå

Litt. Til 7050

Skrevet

Jeg har kjøpt vesker og lignende med kvittering på finn.no. Tviler ikke et sekund på at de ikke er ekte.

Skrevet

Litt. Til 7050

Såpass. Gjorde en god investering jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...