AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Jeg har et sykt syn på min kropp.. er 170 høy og veier ca 57/58 kg. Når jeg ser på meg selv syns jeg selv at jeg ser stooor ut f.eks stor lår, stor midje osv.. jeg bruker s/m i klær så jeg skjønner jo at jeg ikke et tykk.. og på bilder ser jeg en tynn jente... men når jeg ser på meg selv ser jeg det motsatte.. synes det er så teit.. noen andre som gjør det samme? Er forresten 23 og jente Anonymous poster hash: a7414...360
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Hehe, jeg gjør det samme, dessverre. Men det kommer også veldig an på dagsformen! For meg hjelper det å trene styrketrening, da føler jeg meg strammere og mer "fit" ! Anonymous poster hash: e5c0c...757
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Jeg er 33 år - 170 cm og 63 kg. Synes ofte jeg ser tjukk ut når jeg det meg i speilet hjemme. Men så fort jeg kommer meg ut på gata/på jobb etc, så føler jeg meg slankere. Da ser jeg at de fleste - i alle fall på min alder og eldre - er på min størrelse eller større.Anonymous poster hash: a51ec...1b0
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Samme her. Jeg er noen få cm lavere enn deg og noen kilo lettere, men jeg også synes jeg ser så tykk ut. På bikinibildene mine fra i sommer, derimot, synes jeg faktisk at jeg ser i tynneste laget ut. Det er helt merkelig. Anonymous poster hash: fbcb5...6af
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Jeg føler akkurat det samme. Er 163 cm høy, og veier 57 kg. Jeg vet jeg ikke er stor/tjukk, men når jeg ser meg i speilet synes jeg at jeg ser større ut. Spesielt hoftepartiet, men det kan være fordi jeg har kraftige hofter. Tynne lår, kraftige hofter og smal midje. Dette gjør at jeg ikke vet helt hva slags klær jeg burde bruke og jeg føler meg usikker på meg selv.. Anonymous poster hash: 4ac52...453
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 Jeg er 164 og veier 52 kg. Synes selv jeg ser stor ut noen ganger, spesielt når jeg skal prøve klær i butikkene. Da blir jeg dobbelt så stor, og alle celullittene bare voookser. Men jeg vet jo selv at jeg er slank, og noen ganger føler jeg meg litt for tynn. Kommer helt ann på formen, og hvilket speil jeg ser meg i. Tror styrketrening kan hjelpe på. Anonymous poster hash: 64e97...a03
following_angels Skrevet 30. august 2014 #7 Skrevet 30. august 2014 Jeg er 177 cm og veier 61 kg og vet jo at jeg eeeegentlig ikke er stor, men føler ofte når jeg ser på meg selv så ser jeg en lubben og tjukk jente. Føler jeg har valk på valk på magen, men det er det jo bare meg som ser, selvfølgelig. Føler meg mye bedre når jeg trener og spiser sunnere, skal prøve å bli flinkere til det
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #8 Skrevet 30. august 2014 Jeg er i 30årene og har siden 20årene skjems veldig over egen kropp dessverre - blitt verre med alderen. Jeg har ikke noe ideal om å være syltynn og plages ikke av vekten min - men hvordan kroppen ser ut. Det er såpass ille at jeg oppsøker terapi nå for å jobbe med det, siden det går kraftig utover hvordan jeg anser min "verdi". For andre ser jeg slank og velstelt ut, men jeg skjems altså over utseendet mitt kroppslig sett(uten klær). Ødelegger dessverre så mye mer enn jeg kunne trodd når jeg var 20 år(og faktisk ikke så særlig annerledes ut, spesielt ikke de delene jeg har dårligst selvtillit over). Anonymous poster hash: eca10...bfe
Lizliz Skrevet 30. august 2014 #9 Skrevet 30. august 2014 Jeg får utrolig vondt av sånne tråder som det her. Jeg var selv en av de som aldri ble fornøyd med meg selv helt til jeg en dag plutselig våknet opp og innså at jeg hadde brukt utrolig store deler av livet med å ikke være fornøyd, med å misslike meg selv. For hva? Hvem andre enn jeg tenker sånn om meg? Jeg kom fram til at jeg ikke hadde lyst til å sitte på gamlehjem og fortsatt være missfornøyd med meg selv, være negativ og tenke negativt om meg selv. Så jeg snudde det. Jeg begynte å fokusere på mine positive sider og forsøke å ikke se det som tidligere var negativt. slutte å tenke at " om jeg bare gjør sånn og sånn så blir det bra, da blir jeg fornøyd" for faktum er at det vil alltid være noe som kan bli bedre. Så når skal man bli fornøyd da? Så mitt hovedfokus har nå blitt å forsøke å smile til meg selv, og ikke konstant rakke ned på meg selv. Hvordan forvente at noen andre skal like deg om du ikke gjør det selv? Dette har tro det eller ei fungert veldig bra for meg. Konstant fokus på å ikke tillate meg å tenke negativt om meg selv. Det er kun en person dette ville skade, og det var meg. Så slutt å tulle jenter!!! 2
Gjest Runforit Skrevet 30. august 2014 #10 Skrevet 30. august 2014 Jeg får utrolig vondt av sånne tråder som det her. Jeg var selv en av de som aldri ble fornøyd med meg selv helt til jeg en dag plutselig våknet opp og innså at jeg hadde brukt utrolig store deler av livet med å ikke være fornøyd, med å misslike meg selv. For hva? Hvem andre enn jeg tenker sånn om meg? Jeg kom fram til at jeg ikke hadde lyst til å sitte på gamlehjem og fortsatt være missfornøyd med meg selv, være negativ og tenke negativt om meg selv. Så jeg snudde det. Jeg begynte å fokusere på mine positive sider og forsøke å ikke se det som tidligere var negativt. slutte å tenke at " om jeg bare gjør sånn og sånn så blir det bra, da blir jeg fornøyd" for faktum er at det vil alltid være noe som kan bli bedre. Så når skal man bli fornøyd da? Så mitt hovedfokus har nå blitt å forsøke å smile til meg selv, og ikke konstant rakke ned på meg selv. Hvordan forvente at noen andre skal like deg om du ikke gjør det selv? Dette har tro det eller ei fungert veldig bra for meg. Konstant fokus på å ikke tillate meg å tenke negativt om meg selv. Det er kun en person dette ville skade, og det var meg. Så slutt å tulle jenter!!! For min del så følte jeg meg stor da jeg var yngre. Men det var nok mest fordi jeg var mye høyere enn de fleste jentene i klassen. Hadde min porsjon av dager der jeg faktisk kunne sitte å hyle på soverommet fordi jeg følte meg feit og ikke hadde noe å gå i på fest(selv om jeg helgen før hadde følt meg råsexy ) For min del så har alderen absolutt gjort meg klokere. Orker ikke å tenke på idealkropp, drømmekropp eller sammenligne meg med andre som en ofte gjør når en er ung. I dag så setter jeg pris på en sterk, frisk og velfungerende kropp. Jeg går med rak rygg og er så utrolig takknemlig for at jeg har en kropp som virker. Alle de menneskene der ute som ikke har den luksusen som å bare kunne gå. Jeg kan løpe, klatre, svømme og gjøre alt jeg ønsker. Skulle gitt mye for å gi den tankegangen til de som rakker ned på seg selv og sin egen kropp. Si: Se på deg selv! Du har alle muligheter! Du er frisk, rask og sprek! 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #11 Skrevet 30. august 2014 Jeg også, eller jeg bruker xs i klær, så begynner å lure hvorfor jeg ser så feit ut.Anonymous poster hash: f0131...cc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå