Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2002 #1 Del Skrevet 23. juni 2002 Det ble slutt for en stund siden nå, men han snakker ikke med meg grunnet noen utrolig tåpelige ting. Jeg vet at han vil holde kontakten og vil snakke med meg, men tør ikke fordi det vil da gå imot prinsippet eller på en eller annen måte bevise at han tar feil...og jeg tror ikke han liker det helt for å si det på den måten. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, fordi jeg syns det er utrolig teit at vi kan stå eller sitte med en halv meters mellomrom og ikke snakke med hverandre. Hva skal jeg gjøre?? Det er vanskelig å bare starte en samtale....og hva skal jeg i tilfellet snakke om?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 23. juni 2002 #2 Del Skrevet 23. juni 2002 Hei på deg! Det er vel bare å dra igang en samtale om vær og vind, det... "Hvordan har du det?" "Hva har du gjort på i helgen?" "Hvor skal du på ferie i sommer da?" "Hvordan går det forresten med "den og den" (felles kjente)?" osv. Tror neppe det er noe sjakktrekk å hive seg ut i "hvorfor vil du ikke prate med meg"-samtaler, "er du sint på meg fremdeles" osv sånn med en gang. Det får en ta etterhvert som dialogen er gjenopprettet igjen. Viser han seg å ikke være videre interessert i å prate med deg, lar du han ganske enkelt være i fred. Er det slik han bearbeider ting, er det ikke din oppgave å få han til å endre seg, selv om du vet at han "egentlig" ønsker å ha kontakt med deg. Lykke til da; jeg vet akkurat hvor dum en slik situasjon er... vær forberedt på at du kanskje bare må akseptere at slik er det og slik blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 23. juni 2002 #3 Del Skrevet 23. juni 2002 Hei! Jeg tror jeg hadde bare latt være å brydd meg. Som du skriver så er det slutt mellom dere, og da "trenger" du egentlig heller ikke prate med han heller. Selfølgelig så virker det jo litt snålt å sitte like i nærheten av hverandre og ikke prate. men vil han ikke, neivel, da hadde jeg vært hyggelig og grei. Men hadde ikke anstrengt meg i det hele tatt. Etter en stund blir han nok lei, og da tror jeg praten vil gå som normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 23. juni 2002 #4 Del Skrevet 23. juni 2002 Gi blaffen i hele fyren !!! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2002 #5 Del Skrevet 26. juni 2002 Men det var han som gjorde det slutt. Hva trenger han egentlig å bearbeide?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 26. juni 2002 #6 Del Skrevet 26. juni 2002 Det han bearbeider er sikkert de grunnene han gav deg til hvorfor han gjorde det slutt. De tåpelige tingene kanskje? Gi han bare fred en stund. Han tar sikkert kontakt igjen når ting er "ferdig fordøyd", om det er slik at han vil ha kontakt med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2002 #7 Del Skrevet 27. juni 2002 Han er påståelig og sta. Det er over 1 måned siden det ble slutt. Han ville aldri bare tatt kontakt, prinsippet hans går i veien. Han sliter med å forholde seg til andre mennesker, og han finner det vanskelig å snakke om ting face to face. Men jeg kan spørre om en annen ting mens jeg er i gang. Når han svarer dette på en melding: "Jeg snakker ikke med deg for tiden for å ha følelsene mine under en slags kontroll". Hva mener han med dette? Hva slags følelser er det vi snakker om her? Veldig forvirrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 27. juni 2002 #8 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg skjønner det er forvirrende og at du lurer fælt siden han dumpet deg og ikke vil prate med deg. Hva han skal kontrollere av følelser vet bare han, vil han ikke prate om det er det like greit å gi han tid til å tenke. Slipper han deg ikke til, er det like greit å komme seg videre og ikke ofre så mye mer tankevirksomhet på han. Det er ikke lett, men jeg tror det er det sunneste for din egen grubling og selvfølelse også. Let go. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå