Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var sommeren heldigvis snart over. Jeg har ikke tall på hvor mange diskusjoner kjæresten og jeg har hatt vedrørende korrekt kleskode i forhold. Han mener at;

1. Bikini er uting, og selv om man bruker badedrakt bør man ikke sprade rundt på stranda i den.

2. Kjoler er ok dersom de ikke er tettsittende og rekker nedover kneet.

3. Shorts og utringede topper er no go.

Spørsmålet mitt er, til dere menn, er dette litt på kanten? Eller noe dere er enige i? Han mener at jeg får mye oppmerksomhet og at jeg derfor bør tone meg ned i klesveien.

Anonymous poster hash: 582a7...1de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han mener at jeg får mye oppmerksomhet og at jeg derfor bør tone meg ned i klesveien.

Nei, han mener egentlig at han har dårlig selvtillit og blir sjalu hvis du fremstår som det han anser som "for attraktiv".

• Liker 22
Skrevet

Haha? Er det seriøst? Du følger vel ikke ''reglene'' han har lagt vel håper jeg :)

• Liker 4
Skrevet

For et sjalu fjols du har funnet deg! Orker du å være sammen med dette? :O

• Liker 3
Skrevet

Skulle ønske jeg overdrev, men nei. Han mener det seriøst.

Skrevet

Er du sikker på at du ikke har blitt sammen med min X???

Skrevet

Jeg kan forstå om du hadde kledd deg i disse mega korte og mega utringede kjolenw at han gjerne ikke likte dette, men kan uansett ikke nekte deg!

Å bikini, really? Jeg hadde ikke godtatt om kjæresten min sa jeg ikke fikk gå med bikini men måtte ha badedralt. No way. Jeg bruker kjoler og skjørt, ikke type rett nedenfor rumpen, men er definivt over knærna.

Jeg er ikke enig med han, jeg er jente da. Men typen min var heller ikke enig. Eneste som sagt på disse rett under rumpa, utringet til navlen kjolene..

Selvsagt skal engi og ta i et forhold jeg er stor fan av det, men jeg syns han drar det litt for langt! Med bikini, nedenfor knærna osv.!

Anonymous poster hash: 3f286...f02

Skrevet

Jeg kan forstå om du hadde kledd deg i disse mega korte og mega utringede kjolenw at han gjerne ikke likte dette, men kan uansett ikke nekte deg!

Å bikini, really? Jeg hadde ikke godtatt om kjæresten min sa jeg ikke fikk gå med bikini men måtte ha badedralt. No way. Jeg bruker kjoler og skjørt, ikke type rett nedenfor rumpen, men er definivt over knærna.

Jeg er ikke enig med han, jeg er jente da. Men typen min var heller ikke enig. Eneste som sagt på disse rett under rumpa, utringet til navlen kjolene..

Selvsagt skal engi og ta i et forhold jeg er stor fan av det, men jeg syns han drar det litt for langt! Med bikini, nedenfor knærna osv.! Anonymous poster hash: 3f286...f02

Det er snakk om helt vanlige kjoler som nesten når til kneet. Tettsittende kjoler se han helt imot uavhengig av lengde.

Skrevet

Høres ut som mannen din er av den sjalu typen.

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg har en form for kleskode, jeg bruker finere undertøy .... hehe. dusjer meg mer, nøyere med hygienen, pusser tenner mer, passer på å ikke ha dårlig ånde.

• Liker 1
Skrevet

Det er snakk om helt vanlige kjoler som nesten når til kneet. Tettsittende kjoler se han helt imot uavhengig av lengde.

Han virker veldig sjalu... Redd for at andre menn skal se på deg og se hvor flott du ser ut! Hvis du virkelig vil være sammen med denne fyren må du få dytta inn i hodet hans og du skal kle deg i hva du vil! Så kan du heller prøve å betrygge han med at det er jo HAN du er sammen med, og at du driter i andre menn.

• Liker 2
Skrevet

Han virker veldig sjalu... Redd for at andre menn skal se på deg og se hvor flott du ser ut! Hvis du virkelig vil være sammen med denne fyren må du få dytta inn i hodet hans og du skal kle deg i hva du vil! Så kan du heller prøve å betrygge han med at det er jo HAN du er sammen med, og at du driter i andre menn.

Argumentet er at han hater at menn ser på meg "sånn." Han forsøker å vri det til hvorfor trenger jeg den type oppmerksomhet når jeg er i et forhold, men seriøst; man kan ikke gå i maxikjole i nesten 30 grader. Han forsøker også å bruke min etniske bakgrunn mot meg (indisk) og påstår at det er en grunn til at enkelte stirrer ekstra mye. Han mener også at indere (selv er jeg adoptert) antakeligvis tenker på meg som horete.

Skrevet

Er han muslim?

Anonymous poster hash: 84edb...5a2
  • Liker 1
Skrevet

Argumentet er at han hater at menn ser på meg "sånn." Han forsøker å vri det til hvorfor trenger jeg den type oppmerksomhet når jeg er i et forhold, men seriøst; man kan ikke gå i maxikjole i nesten 30 grader. Han forsøker også å bruke min etniske bakgrunn mot meg (indisk) og påstår at det er en grunn til at enkelte stirrer ekstra mye. Han mener også at indere (selv er jeg adoptert) antakeligvis tenker på meg som horete.

Han høres virkelig ikke god ut. Jeg ville virkelig vurdert om dette var et forhold jeg ønsket å bli værende i.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er han muslim? Anonymous poster hash: 84edb...5a2

Nei, amerikansk og oppvokst i typisk amerikansk familie.

Og der avslørte jeg nick. Ja ja.

Endret av Catherinee
Skrevet

Nei, amerikansk og oppvokst i typisk amerikansk familie.

Og der avslørte jeg nick. Ja ja.

Hæ?! Var det ikke deg som møtte forloveden på KG for fire år siden? :klo:

Anonymous poster hash: 7292f...355

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...