Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 Like a rolling stone (Bob Dylan) Show must go on (Queen) Stairway to heaven (Led Zeppelin) November Rain (Guns n' Roses) Everybody knows (Leonhard Cohen) Ikke noe å diskutere
Gjest Madam Felle Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 Bohemian Rhapsody(Queen) Paradise by the dashboard light (meat loaf) From This Moment On ( Shania Twain) My heart will go on (Celine Dion) Kommer ikke på flere i farten, men det er mange fine.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 Bohemian Rhapsody(Queen) Paradise by the dashboard light (meat loaf) From This Moment On ( Shania Twain) My heart will go on (Celine Dion) Kommer ikke på flere i farten, men det er mange fine. Bohemian Rhapsody er knall! Ellers vet jeg ikke om jeg er så enig med deg
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 Blackbird - Beatles Helter Skelter -Beatles Ellis Unit One - Steve Earle Why not smile - REM Sunshine on Leith - Proclaimers Heller ikke noe å diskutere. Jeg synes uansett at du også gjorde et godt forsøk, Rattleshake.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 Ikke så verst din liste heller. Ser at du har mer livserfaring
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 Ikke så verst din liste heller. Ser at du har mer livserfaring Ja, selvsagt - gjennomsnittlig ble vel dine favoritter utgitt i omtrent 1975... ...mens mine gjennomsnittlig er fra ca. 1982, så jeg var i det minste gjennomsnittlig født...
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2005 #7 Skrevet 4. april 2005 Brothers in Arms (Dire Straits) Desperado (The Eagles) The River (Bruce Springsteen) On the Turning Away (Pink Floyd) Baby, I`m Gonna Leave You (Led Zeppelin) Er ikke noe orden her, altfor vanskelig å velge. Finnes så mange flotte sanger! Men "Brothers in Arms" kommer alltid først, uansett!
Gjest Valhalla Skrevet 4. april 2005 #8 Skrevet 4. april 2005 Rolling Stones- Paint it Black Rolling Stones- Sympathy for the devil Kate Bush-Wuthering heights Emerson Lake and Palmer- Trilogy Jeff Buckley- Halleluja Tror jeg, i hvert fall sikker på de to første.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. april 2005 #10 Skrevet 4. april 2005 Blackbird - Beatles Helter Skelter -Beatles Ellis Unit One - Steve Earle Why not smile - REM Sunshine on Leith - Proclaimers Heller ikke noe å diskutere. Jeg synes uansett at du også gjorde et godt forsøk, Rattleshake. Mulig du har rett, men hang meg litt opp i to Beatles-låter. Når jeg tenker meg om, at du hører på R.E.M., er tegn på at du prøver å holde deg ung, til tross for overgangsalder .
_sannheten_ Skrevet 4. april 2005 #11 Skrevet 4. april 2005 tina turner- proud mary. elsker den dama:) stevie wonder- sir duke aretha franklin-think eric clapton-tears in heaven sarah mclaughlin-angel
FANNY Skrevet 4. april 2005 #12 Skrevet 4. april 2005 Fly me to the moon - husker ikke Girl from ipanima - Getz/Gilberto Just nu - Thomas Ledin This is my life- Shirlie Bassey El condor pasa - Simon/Gardfunkle
Gjest Madeline Skrevet 4. april 2005 #13 Skrevet 4. april 2005 Kate Bush-Babooshka Queen-Bohemian Rhapsody Ozzy Osbourne- Mama, I`m coming home 10cc-I`m not in love Phil Collins- Against all odds
Gjest kenneth Skrevet 4. april 2005 #14 Skrevet 4. april 2005 "Smells like teen spirit", Nirvana "Hallelujah", Jeff Buckley (Cohen) "What love can be", Kingdom come "Road rage", Catatonia "Long hard ride", Midnight choir (Faan, umulig å velge ut bare 5 jo)
Gjest skindeep Skrevet 5. april 2005 #15 Skrevet 5. april 2005 Marillion - Lavender HIM - Funeral of hearts Metallica - One Kansas - Dust in the wind Queen - friends will be friends (tror det er det den heter.. ) ahh.. det er så mange brae sanger..
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #16 Skrevet 5. april 2005 Når jeg tenker meg om' date=' at du hører på R.E.M., er tegn på at du prøver å holde deg ung, til tross for overgangsalder .[/quote'] Jeg har forlengst passert overgangsalderen. Men jeg prøver å sette meg inn i den dunk-dunk-piggtrådmusikken som barnebarna liker.
Vercetti Skrevet 5. april 2005 #17 Skrevet 5. april 2005 Ac/Dc - Highway To Hell Jimi Hendrix - Wildthing Eagles - Tequila Sunrise Roy Orbison - In Dreams Michael Jackson - Billie Jean
CheapChampagne Skrevet 5. april 2005 #19 Skrevet 5. april 2005 ahh.. det er så mange brae sanger.. Brae? Hva betyr det? Et minimumskrav for å få skrive her bør være å kunne korrekt norsk!!! Et minimumskrav for å skrive her, bør kanskje være at man er såpass oppegående og voksen nok at man driter i å ødelegge tråder.. 5 beste sanger: Guns n roses- November rain HIM- Wicked game (jadda, vet at det er C. Isaak sin, men HIM versjonen er sinnsykt mye bedre ) Lacuna Coil - Senzafine In Flames - Only for the weak Black Sabbath - Paranoid
Gjest skindeep Skrevet 5. april 2005 #20 Skrevet 5. april 2005 Borghild: sorry , ante ikke at dette var et forum hvor man måtte skrive rett og riktig i alle inlegg!!! enn å henge seg opp i alt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå