sukkerertopp Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Jeg er nå på vei til Scotland for å møte min kjærestes familie. Vi møttes i sommer og har nettopp blitt sammen. Han bor vanligvis i ett annet land så vi har ett avstandsforhold. Vi snakket på skype i går, han ville veldig gjerne att jeg skulle komme og besøke ham og familien mens de var i Scotland. Da jeg hadde ikke råd til det, trommer ham sammen sin familie som bidro alle til att jeg skulle få besøke ham og de mens de er der. Nå er jeg på vei og er fremme 22.00. Jeg skal da møre 25 medlemmer av hans famile. Er det noen som har noen tips? Hvor mye skal jeg by på meg selv? Hva kan jeg spørre om? Hvor mye skal jeg snakke om meg selv? Hva kan jeg snakke om? Sååå takknemlig for tips.
Sphynx Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Bare å la det gå naturlig! Smil og vær hyggelig, de har nok mange spørsmål, så det er bare å svare pent og kanskje stille det samme i retur. Vær en god lytter og ha litt humor snakk om alt fra utdanning, til hobby til landet dere er i, landet du kommer fra og landet de kommer fra. Lykke til!
Cassiuss Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Jeg er nå på vei til Scotland for å møte min kjærestes familie. Vi møttes i sommer og har nettopp blitt sammen. Han bor vanligvis i ett annet land så vi har ett avstandsforhold. Vi snakket på skype i går, han ville veldig gjerne att jeg skulle komme og besøke ham og familien mens de var i Scotland. Da jeg hadde ikke råd til det, trommer ham sammen sin familie som bidro alle til att jeg skulle få besøke ham og de mens de er der. Nå er jeg på vei og er fremme 22.00. Jeg skal da møre 25 medlemmer av hans famile. Er det noen som har noen tips? Hvor mye skal jeg by på meg selv? Hva kan jeg spørre om? Hvor mye skal jeg snakke om meg selv? Hva kan jeg snakke om? Sååå takknemlig for tips. har bare ett tips, og det er å være deg selv og la de andre 25 ta seg av resten. Det er du som besøker dem, og det er deres jobb å gjøre det slik at du føler deg velkommen. Ikke omvendt. Du skal ikke bevise noe som helst, for det har du allerede gjort når din utkårede har "valgt" deg.
Gjest Awzm me Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Vær deg selv, og vær hyggelig og imøtekommende og glad og smil! Selv har jeg alltid hatt småangst for å møte familien til kjærester, men da onkelen min fikk seg kjæreste, og jeg så hvordan hun var da hun møtte alle, så har jeg brukt det som inspirasjon, og det er å bare være glad og vise at du trives der. Angående ting du kan snakke om; om deg selv, ditt liv om du studerer eller jobber, hva det innebærer, og kanskje litt om Norge. Skottland, og hva man burde se når man først er der, og de du snakker med og hva de holder på med osvosv. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Første gang jeg møtte kjæresten min sin familie, da var det over 100 stk på en gang:P 90års dag til bestemora hans. Tilføy litt introversjon, sosial idioti og null søvn så øya mine var så blodskutt at det så ut som jeg misbrukte bare det ene og det andre, så har du en fin oppskrift på katastrofe Neida, det gikk helt fint:) Vær generøs med smil, lytt og vær interessert:) Du kan jo gjerne fortelle om det selv, hva du jobber med, f.eks., sånn helt nøytrale ting, men dropp fylle-historier og slikt:P Går helt fint:) Anonymous poster hash: c70b4...4df
MissStiles Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Kjæresten min møtte den tyske delen av familien min i sommer. Ca 10-15 personer på en gang. Og han kan ikke et ord tysk. Men han snakket engelsk og prøvde seg til og med på noen tyske ord. Det var bare for han å være seg selv. Alle sa han var kjempehyggelig. Lykke til!
Eneri Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Dette går nok helt fint :-) Mye av slikt går av seg selv; det blir ikke slik at du blir utsatt for intervju der 25 personer skyter spørsmål mot deg hele tida. Vær blid og imøtekommende, svar på spm innenfor din egen komfortsone og still spm tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå