Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på intervju, men de er ikke sikre på meg. De trenger betenkningstid, og jeg vet at det står mellom en liten gruppe nå, meg inkludert. Trodde det gikk bedre:/ Jeg er så nervøs! Nervøs mage, vondt i muskler osv. Er så tøft jobbmarked og vil så gjerne inn.

Hva gjør jeg for å roe meg? Tips?

Anonymous poster hash: db63a...22f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en drink :P

Skrevet

Sobril

Får man tak i det utenom lege da?

Skrevet (endret)

Det får man nok ikke, med mindre man kjenner noen som har fått det på resept og er villig å gi en vekk.

Men hva med noen drinker? Spør noen venninner om de er med ut en tur eller vil ta noen drinker med deg hjemme? Så får du annet å tenke på + alkoholen hjelper jo litt også :)

Endret av Luckiness
Skrevet

Jeg fikk det hos legen. Om man har ofte angst vil det lønne seg med medisin. Litt kjipt her for jeg ble skikkelig aggressiv av en pille.

Skrevet

Tror jeg skal styre unna medisiner. Jeg har mye uro i kroppen, men vil aldri ta medisiner. Drinker er en ok ide. Prøver å puste med magen også.

Anonymous poster hash: db63a...22f

Skrevet

Seriøst... dette er ikke noe man trenger medikamenter (eller alkohol) for. Helt normalt. Prøv å gjøre ting som tar fokuset bort fra dette. Gå ut og gjør ting sammen med venner, se filmer, les en bok, løs kryssord.

Anonymous poster hash: a1840...fe3
  • Liker 1
Skrevet

Seriøst... dette er ikke noe man trenger medikamenter (eller alkohol) for. Helt normalt. Prøv å gjøre ting som tar fokuset bort fra dette. Gå ut og gjør ting sammen med venner, se filmer, les en bok, løs kryssord.

Støtter den med medikamenter, men er flink til å ty til barskapet for å få roen i kroppen. Av og til er det så utrolig ille at man blir helt uvel!

Skrevet

Støtter den med medikamenter, men er flink til å ty til barskapet for å få roen i kroppen. Av og til er det så utrolig ille at man blir helt uvel!

Å ty til alkohol for å roe nervene bør ikke skje veldig ofte synes jeg. For meg er det er stort faresignal når man ikke er i stand til å takle slike nerver uten hjelp av rus.

Skrevet

Å ty til alkohol for å roe nervene bør ikke skje veldig ofte synes jeg. For meg er det er stort faresignal når man ikke er i stand til å takle slike nerver uten hjelp av rus.

Hehe. Joda, ser den. Men er jo ikke ofte man venter på svar om ny jobb, nytt hus og andre situasjoner når mye står på spill ;)

Skrevet

Hehe. Joda, ser den. Men er jo ikke ofte man venter på svar om ny jobb, nytt hus og andre situasjoner når mye står på spill ;)

Disse småtingene er øvelse til å takle større ting. Det er jo egentlig ikke "mye" som står på spill heller. Det finnes masse boliger og jobber. Ikke verdens undergang akkurat.

Men jeg er muligens litt preget av å ha levd med alkoholisme veldig nært, der det ofte var slike småting som gjorde at man tydde til flaska.

Skrevet

Disse småtingene er øvelse til å takle større ting. Det er jo egentlig ikke "mye" som står på spill heller. Det finnes masse boliger og jobber. Ikke verdens undergang akkurat.

Men jeg er muligens litt preget av å ha levd med alkoholisme veldig nært, der det ofte var slike småting som gjorde at man tydde til flaska.

Da er vi alle forskjellige!

Å vente på svar om jobb når man så sårt trenger det er veldig nervepirrende! Har aldri følt meg mere uvel enn da jeg var arbeidsledig med en konstant angst i kroppen. For meg var det ikke småting igrunn. Men ja, alle er forskjellig ;)

Skrevet

Ligger mange gode tips om temaet på Youtube.

Søk på: How to Avoid Being Nervous While Job Interviewing

Lykke til :blomst:

Skrevet

En drink er ok :)

Men for all del ren sprit, ikke øl eller vin eller andre ting som lukter alkohol.

Anonymous poster hash: 2612d...cce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...