Gå til innhold

Å stole på hva en date sier... anngående følelser osv.. tips anng dating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å stole på at en date har virkelig de rette følelsene for å bli videre kjent, og at han liker meg godt nok, synes jeg av og til er varnskelig. Er redd at det hele er tull...

Når han blir taus en stund så blir jeg engstelig. Når han gjesper blir jeg engstelig for at han kjeder seg sammen med meg.... Men han sier at han er forelsket... Overdramatiserer jeg? Jeg tror at jeg har blitt litt hysterisk pga fortidens opplevelser. Redd for å bli såret, og for at det skal gå dårlig.

Nå skal jeg på date igjen i kveld, og vil gjerne ha noen tips om hva jeg kan prate om, osv... Jeg føler meg fortsatt usikker på om han egentlig vil ha meg. Og vi er jo ikke kjærester ennå. Vi har datet hveandre 6 ganger nå, og dette blir 7 daten.

Kan dere prøve å inspirere meg slik at jeg blir mindre stresset og nervøs med dette? :) Har dere følt samme følelser?

Anonymous poster hash: 146bf...580
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke han hadde giddet å gå på 7 dates hvis han ikke var interessert. Med mindre han får sex på hver date da. Noe jeg antar han ikke har fått enda?

Burde jo etterhvert slutte å date sånn og heller henge ut sammen. Møtte hverandres venner etc.

Anonymous poster hash: e87f8...4b0
  • Liker 1
Skrevet

Nei, 7 dater virker litt i overkant hvis han ikke er interessert.

Det kan være at han er litt tafatt, og at han ikke helt skjønner hvordan og når han skal "sette inn støtet" - eller at han rett og slett er for høflig av seg til å legge for dagen seksuell interesse. Det er kanskje det som mangler?

Jeg synes det virker som et kjempegodt tegn, at han er komfortabel med å være i lag med deg bare for å være i lag med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...