AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Virker som sex er det viktigste i livet for mange! Har så mange kompiser som gleder seg til helga, for da er det bytur og prøve å få napp! Hvorfor er dette så viktig? Hvorfor ikke bare få seg kjæreste og få seg så mye man vil? Hvorfor er jakten så innmari viktig? Hver helg? Og jenter, hvorfor vi skal vi absolutt prøve å bli så knullbare som mulig? Er det det eneste livet handler om? Virker sånn noen ganger... Anonymous poster hash: a5772...cc4 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Uff da, ikke fått deg noe på ei stund eller? Anonymous poster hash: bef4b...ab5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Uff da, ikke fått deg noe på ei stund eller? Anonymous poster hash: bef4b...ab5 Jeg har samboer og får meg noe hver dag faktisk. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor dagens samfunn er så sexifisert! Anonymous poster hash: a5772...cc4 2
Druid Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Virker som sex er det viktigste i livet for mange! Har så mange kompiser som gleder seg til helga, for da er det bytur og prøve å få napp! Hvorfor er dette så viktig? Hvorfor ikke bare få seg kjæreste og få seg så mye man vil? Hvorfor er jakten så innmari viktig? Hver helg? Og jenter, hvorfor vi skal vi absolutt prøve å bli så knullbare som mulig? Er det det eneste livet handler om? Virker sånn noen ganger...Anonymous poster hash: a5772...cc4 Fordi det er det viktigste i livet? Jeg vet ikke om noe som er viktigere enn sex. Jeg er åpen for forslag. Å få seg kjæreste betyr ikke at man får så mye sex man vil. Hvis du virkelig tror det, kommer du til å bli veldig skuffet når du får deg en partner, spesielt hvis du ikke er aktivt klar på at sex er viktig når du velger en. Jakten er dog overvurdert. Men man får ikke noe hvis man ikke jager. Det er vel slik at i er relativt likestilt og priviligerte i dag. Det er stort sett kun knullbarhet som er motivator for å bygge en relasjon. Jeg kan både vaske og lage mat, og har stor sosial setting. Så hva skal jeg ellers ha en kvinne i livet for enn for sex?
Nowayback Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Det er ikke i nærheten av å være det viktigste, faktisk.. 4
Gjest Herr Heftig Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Penger (matrille goder) er det viktigste.
Teethgrinding Skrevet 12. august 2014 #8 Skrevet 12. august 2014 Kunst? Musikk? Natur? Sport? Vitenskap? Forskning? Venner? Familie? Jeg vil påstå at det er ganske mange ting som er viktigere enn sex. 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #9 Skrevet 12. august 2014 Være sammen som venner da eller? Det går da an å være sammen og ha sex uten at sexen skal være det viktigste i verden? Hvordan klarer par som får barn seg da? Mange får sexnekt av lege/jordmor rett før og etter fødsel. Skal man bare dumpe kjerringa da? Har man kjærlighet er ikke nødvendigvis sex det viktigste på jord. Anonymous poster hash: a5772...cc4
inlovewith Skrevet 12. august 2014 #10 Skrevet 12. august 2014 Joa, sex er viktig. Men livet handler da om mye mer enn det? Jeg er enig med TS jeg, syns det er rart det er så mye fokus på sex. Jeg og samboeren venter barn nå. Vi har vanligvis mye sex, men det dabber litt av når han jobber overtid før den lille kommer og jeg sliter med bekkenløsning, men vi tenker på den lille familien vår og så går det fint! Jeg har i hvert fall flere mål i livet enn å få meg så mye som mulig!
Druid Skrevet 12. august 2014 #11 Skrevet 12. august 2014 (endret) Være sammen som venner da eller? Her snakker vi ikke om enten eller, men prioritering : Hvis du kommer fra Nordsjøen, går du først ut med venner , eller harver du over kona/mannen? Penger (matrille goder) er det viktigste. Nope, jeg ville aldri valgt ting forran sex. Ting er faktisk svært langt nede på prioriteringslisten min. Skyld på hippie oppveksten min :-) Kunst? Musikk? Natur? Sport? Vitenskap? Forskning? Venner? Familie? Jeg vil påstå at det er ganske mange ting som er viktigere enn sex. WOW! Jeg er rimelig imponert. Ingen av disse har noensinne gitt meg tilsvarende igjen for innsatsen som sex. Men jeg må si jeg misunner deg. Å bli dypt fysisk og psykisk tilfredstilt av forskning hadde vært veldig praktisk. Det går da an å være sammen og ha sex uten at sexen skal være det viktigste i verden? Hvordan klarer par som får barn seg da? Mange får sexnekt av lege/jordmor rett før og etter fødsel. Skal man bare dumpe kjerringa da? Har man kjærlighet er ikke nødvendigvis sex det viktigste på jord.Anonymous poster hash: a5772...cc4 Det handler om langt og kort perspektiv. Det at man over kortere perioder velger vekk sex, er ikke det samm som det ikke er viktig. Jeg kan holde pusten lenge, gå uten vann og mat enda lengre; det betyr ikke at det ikke er viktig. Endret 12. august 2014 av Druid 1
Teethgrinding Skrevet 12. august 2014 #12 Skrevet 12. august 2014 WOW! Jeg er rimelig imponert. Ingen av disse har noensinne gitt meg tilsvarende igjen for innsatsen som sex. Men jeg må si jeg misunner deg. Å bli dypt fysisk og psykisk tilfredstilt av forskning hadde vært veldig praktisk. Det kommer an på hva du mener med tilfredsstillelse. Om du mener øyeblikkelig tilfredsstillelse er sex omtrent som dop vil jeg anta. Det slår inn øyeblikkelig. Om man snakker om lengre, intellektuell tilfredsstillelse er det ingen sex i verden som vil gi meg det forskning kan gi. Hvis man bare er interessert i sex i livet er man enten en komplett idiot eller nymfoman. 3
Druid Skrevet 12. august 2014 #13 Skrevet 12. august 2014 Det kommer an på hva du mener med tilfredsstillelse. Om du mener øyeblikkelig tilfredsstillelse er sex omtrent som dop vil jeg anta. Det slår inn øyeblikkelig. Om man snakker om lengre, intellektuell tilfredsstillelse er det ingen sex i verden som vil gi meg det forskning kan gi. Hvis man bare er interessert i sex i livet er man enten en komplett idiot eller nymfoman. Jeg har tenkt å si meg enig med deg, siden jeg skjønner hva du mener, selv om jeg ikke er 100% enig i konklusjonen.
Teethgrinding Skrevet 12. august 2014 #14 Skrevet 12. august 2014 Jeg har tenkt å si meg enig med deg, siden jeg skjønner hva du mener, selv om jeg ikke er 100% enig i konklusjonen. Jeg syns det er en god konklusjon jeg:) Et menneske med så platt tilværelse at kjønnsorganer står på toppen av livets pyramide av meningsfulle handlinger og innhold må jo rett og slett være en idiot. Hva med politikk? Etikk? Moral? Menneskeverd? En slager som alltid slår egen tilfredsstillelse er jo å gjøre noe for andre. Redde noen som sulter, bli en lege og gjøre den moralsk ypperste gjerning; redde livet til noen? Det virker for meg svært meningsfullt og tilfredsstillende. Sex liksom.. joda. Svært godt og sånn... 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #15 Skrevet 12. august 2014 Jeg er enig med deg, TS, det er tragisk og deprimerende at veldig mange er såpass primitive den dag idag. Skjønner de ikke at de fremstår som lite intellektuelle? At de dummer seg ut? Fremstår som oppblåste bavianer som forsøker å kurtisere en hunnbavian.. Alt de mangler er å slå seg på brystet og hyle. Er det noe som er overvurdert, så er det S-ordet, virkelig, en god vits er 1000 ganger mer givende. Med mindre man forsøker å få baby. Anonymous poster hash: c1ec7...630 1
Gjest Vena Cava Skrevet 12. august 2014 #16 Skrevet 12. august 2014 Jeg syns det er en god konklusjon jeg:) Et menneske med så platt tilværelse at kjønnsorganer står på toppen av livets pyramide av meningsfulle handlinger og innhold må jo rett og slett være en idiot. Hva med politikk? Etikk? Moral? Menneskeverd? En slager som alltid slår egen tilfredsstillelse er jo å gjøre noe for andre. Redde noen som sulter, bli en lege og gjøre den moralsk ypperste gjerning; redde livet til noen? Det virker for meg svært meningsfullt og tilfredsstillende. Sex liksom.. joda. Svært godt og sånn... AMEN
Gjest SoccerPlayer Skrevet 12. august 2014 #17 Skrevet 12. august 2014 Det er viktig for det er DIGG!! Men hele livet mitt er det ikke. Kjæresten min som er hele livet mitt.
Druid Skrevet 12. august 2014 #18 Skrevet 12. august 2014 ... Er det noe som er overvurdert, så er det S-ordet, virkelig, en god vits er 1000 ganger mer givende. Med mindre man forsøker å få baby.Anonymous poster hash: c1ec7...630 Seriøst? You are doing it wrong!!!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #19 Skrevet 12. august 2014 Fordi det er det viktigste i livet? Jeg vet ikke om noe som er viktigere enn sex. Jeg er åpen for forslag. Å få seg kjæreste betyr ikke at man får så mye sex man vil. Hvis du virkelig tror det, kommer du til å bli veldig skuffet når du får deg en partner, spesielt hvis du ikke er aktivt klar på at sex er viktig når du velger en. Jakten er dog overvurdert. Men man får ikke noe hvis man ikke jager. Det er vel slik at i er relativt likestilt og priviligerte i dag. Det er stort sett kun knullbarhet som er motivator for å bygge en relasjon. Jeg kan både vaske og lage mat, og har stor sosial setting. Så hva skal jeg ellers ha en kvinne i livet for enn for sex? Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: a5772...cc4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #20 Skrevet 12. august 2014 Jeg synes ikke det går an å rangere sex på en liste over eller under andre ting som har med forhold og livet generelt å gjøre. Det er mange ting som skal fungere for at sex blir bra (pg viktig). Feks at man kan ha en god samtale eller samarbeide med personen (avhengig av forholdet man har til denne), samt at man faktisk må være lykkelig og trives for å nyte noe som helst. Det er altfor stor fokus på sex som en enkeltstående ting i dag synes jeg. Anonymous poster hash: 7ac58...dad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå