Gå til innhold

Ingen symptomer unntatt uteblitt mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd det? Jeg er litt redd for å teste pga jeg har ingen andre symptomer enn at mensen ikke kommer, men det er kanskje vanlig at symptomer kommer senere hvis man er gravid:P

Leser at det er flere som har symptomer allerede før ikm. Det kan jo hende bare mensen er forsinket, men pleier alltid å få litt forvarsel, som vondt i korsryggen eller stikkninger i siden, men denne gangen ingenting!

Anonymous poster hash: 6f93d...565
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk ikke så vanlig å ha symptomer før man venter mens. For de aller fleste kommer symptomene rundt uke 6.

Og om man skulle ha tidlige symptomer så kan de ofte være så vage at man ikke tolker de som graviditetssymptomer.

Anonymous poster hash: 8a6a4...834
Skrevet

Jeg hadde bare forsinket mens, men siden jeg alltid var presis så visste jeg at det måtte være noe. Etter testen kom alle symptomene, vet ikke om det var psykisk eller for at graviditeten ikke var planlagt og jeg overså symptomene før testen. Ta en test :D

Anonymous poster hash: 38576...839
Skrevet

Symptomer hqr man på sykdom. Graviditet i seg selv er ingen sykdom men en tilstand.

Anonymous poster hash: 8a30c...c55

Skrevet

Takk for svar:) Det er jo et bra tegn at ikke alle får symptomer før senere. Jeg får vel bare ta en test:P Har stresset en del i det siste fordi jeg skal gifte meg til helgen, og er redd for at det er derfor mensen er forsinket. Ellers så hadde det vært en veldig fin bryllupsgave med en positiv test:D TS

Skrevet

Merket ingenting før etter 7 fullgåtte uker, da ble jeg småkvalm. Positivt test er jo en fin bryllupsgave, selv om det kan gå galt. Vent med å ta den til dagen etter og overrask mannen din;-) Evt., ta en for deg selv først, så du vet om du kan drikke eller ikke. Det går helt fint å være edru brud. Been there done that, brud 7 uker på vei.

Anonymous poster hash: 99a25...211
Skrevet

Merket ingenting før etter 7 fullgåtte uker, da ble jeg småkvalm. Positivt test er jo en fin bryllupsgave, selv om det kan gå galt. Vent med å ta den til dagen etter og overrask mannen din;-) Evt., ta en for deg selv først, så du vet om du kan drikke eller ikke. Det går helt fint å være edru brud. Been there done that, brud 7 uker på vei.

Men tok du testen ganske tidlig da eller ventet du en stund?:) Ja tenkte å ta en test, for å vite om jeg kan drikke eller ikke(ikke det at jeg har planer om å drikke likevel, men da har jeg valget), også kommer jeg til å være så nysgjerrig at jeg ikke klarer å vente så lenge:P Håper jeg er gravid og det eneste jeg kan gjøre er jo å ta en test:)

Skrevet

Symptomer hqr man på sykdom. Graviditet i seg selv er ingen sykdom men en tilstand.Anonymous poster hash: 8a30c...c55

Det heter graviditetssymptomer... Enten du vil eller ikke!

Anonymous poster hash: 618a7...e20

• Liker 1
Skrevet

Men tok du testen ganske tidlig da eller ventet du en stund? :) Ja tenkte å ta en test, for å vite om jeg kan drikke eller ikke(ikke det at jeg har planer om å drikke likevel, men da har jeg valget), også kommer jeg til å være så nysgjerrig at jeg ikke klarer å vente så lenge:P Håper jeg er gravid og det eneste jeg kan gjøre er jo å ta en test:)

Ja, vi forsøkte jo, så jeg tok en test dagen før IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...