AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Jeg var hun med guns'a før, men så ble jeg syk, mistet alt av muskler og fett på kroppen. Er frisk igjen nå, men når jeg trener får jeg ikke større armer, de blir bare mer definerte! Jeg vil ikke ha sånn, vil ha slik som jeg var! Ser at jeg har armer, men flexer jeg så er det ordentlig biceps og greit volum. Ser sterk ut i det minste Trente 5x3 endel før, det hjalp med å bli større. Men nå forblir jeg bare tynn, men blir mer definert bare.. Fikk så fort store muskler før, tenkte jeg Hadde det i genene :/ Anonymous poster hash: 11dc4...f71
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Jeg var hun med guns'a før, men så ble jeg syk, mistet alt av muskler og fett på kroppen. Er frisk igjen nå, men når jeg trener får jeg ikke større armer, de blir bare mer definerte! Jeg vil ikke ha sånn, vil ha slik som jeg var! Ser at jeg har armer, men flexer jeg så er det ordentlig biceps og greit volum. Ser sterk ut i det minste Trente 5x3 endel før, det hjalp med å bli større. Men nå forblir jeg bare tynn, men blir mer definert bare.. Fikk så fort store muskler før, tenkte jeg Hadde det i genene :/Anonymous poster hash: 11dc4...f71 Spiser du den maten som du trenger i forhold til trening og muskelbygging? Anonymous poster hash: ac90d...b2a
Gjest Runforit Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Du spiser for lite. Du må i overskudd for å øke volumet på musklene. Mer mat og tung styrke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå