Sørensen Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Vrææl! Har laget en film til konfirmasjonen, men når jeg åpner fila nå, så er alle bildene jeg har lagt inn vekk! I rutene står det bare en gul trekant med et utropstegn, og med "tilbud" om å søke etter bildet. Må jeg begynne helt på nytt igjen??
Jonencloud Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Vrææl! Har laget en film til konfirmasjonen, men når jeg åpner fila nå, så er alle bildene jeg har lagt inn vekk! I rutene står det bare en gul trekant med et utropstegn, og med "tilbud" om å søke etter bildet. Må jeg begynne helt på nytt igjen?? nesten alle som nettop har begynt å bruke Windows movie maker kommer borti denne feilen. når du importerer bilder inni movie maker blir bildene egentlig ikke importert, movie maker bare leser av filene der de er og når du lagrer et "prosjekt" lagres ikke bildene inni filen, kun stedet der de er oppbevart er lagret. så hvis bildene forsvinner fra hvor de var når du importerte de kan ikke movie maker bruke filene. dette er typisk når du har satt inn et minnekort, importert bilder fra den til movie maker og senere tatt ut minnekortet og da kan ikke movie maker finne bildene igjen. hvis du ikke brukte minnekort og bildene var lagret på harddisken har de kansje blitt flyttet eller slettet. hvis problemet angikk minnekortet er det bare å sette det inn i porten du brukte den første gangen og movie maker burde finne dem. vanligvis bør du alltid ha bildene lagret på harddisken og ikke et minnekort når du importerer i Movie Maker
Sørensen Skrevet 13. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2014 nesten alle som nettop har begynt å bruke Windows movie maker kommer borti denne feilen. når du importerer bilder inni movie maker blir bildene egentlig ikke importert, movie maker bare leser av filene der de er og når du lagrer et "prosjekt" lagres ikke bildene inni filen, kun stedet der de er oppbevart er lagret. så hvis bildene forsvinner fra hvor de var når du importerte de kan ikke movie maker bruke filene. dette er typisk når du har satt inn et minnekort, importert bilder fra den til movie maker og senere tatt ut minnekortet og da kan ikke movie maker finne bildene igjen. hvis du ikke brukte minnekort og bildene var lagret på harddisken har de kansje blitt flyttet eller slettet. hvis problemet angikk minnekortet er det bare å sette det inn i porten du brukte den første gangen og movie maker burde finne dem. vanligvis bør du alltid ha bildene lagret på harddisken og ikke et minnekort når du importerer i Movie Maker Ok.. Jeg har alle bildene lagret på harddisken, ikke brukt minnekort eller annet eksternt. Finner ingen annen måte å reparere det på enn å søke opp alle bildene på nytt:-( Kan det ha lagret seg et annet sted på harddisken?
-Jiinxs- Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 (endret) Prøv å legg alle bildene inn i "Mine bilder" eller hva den heter. Har aldri brukt WMM før. Antar at du ikke vet hvor bildene låg (og det holder ikke å si at de låg på harddisken) da du lagde videosnutten din? Endret 13. august 2014 av -Leon-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå