AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Hei.. det er en fyr jeg har datet to ganger bare. Klarte faenmeg å sende han en fyllemelding hvor jeg skrev at jeg ikke fikk han ut av tankene, og at det var kjipt for jeg har lyst til å glemme han bare. "Får deg ikke ut av harddisken i meg, vil ikke tenke på deg" og lignende. skikkelig kryptisk melding.. Han skjønte at jeg hadde drukket... Han svarte tilbake, og og var lei seg for at vi ikke fikk sett så mye til hverandre i sommer, men at han ville se meg igjen snart. Og avsluttet *navn på hjemstedet mitt* med <3 HÆ? hva mente han med dette? han skriver aldri hjerter heller. så svarte jeg igjen og blabla… med småkleine kjærlighetserklæringer har jeg ødelagt alt? har ikke skrevet noe mer etter at jeg svarte. sykt flaut.. :/ han sa bare at vi snakkes når han er hjemme igjen, hvis jeg ikke hadde funnet meg noen andre.. siden jeg var så PATETISK og presisterte med å si at jeg har noen å velge mellom. HUFF! Så i dag fikk jeg en melding av han hvor han skriver "Vi sees når jeg er hjemme." - har ikke tørt å svare på den enda. hva faen er galt med meg?!?! Hva tenker folk som får slike fyllemeldinger med lange kjærlighetserklæringer? :s Anonymous poster hash: 22793...cc6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Jeg må le, jeg elsker formuleringene dine i det du skriver :-) Jeg hadde blitt sjarmert jeg, jeg er ikke den som syntes det er "teit" med sånt, tøyser heller litt med vedkommende da det egentlig jo bare er hyggelig å bli påtenkt og han vil jo møte deg så svar med en koselig mel, le litt av det og si at du gleder deg til det! :-) Lykke til! :-) Anonymous poster hash: 0e59b...410 1
Sunbeam Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Hørt om "If she doesn't text you when she's drunk, you're not the one"? Utifra det han skriver, tviler jeg på at noen skade er skjedd. Det er større fare for at han heller ble sjarmert, spesielt når han følger opp med et ønske å se deg etterpå. med det sagt: jeg ville ikke gjort noen vane ut av det 3
Teethgrinding Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Fyllameldinger er bare kos. Alle liker vel klumsete kjærlighetserklæringer? What's not to like? Liker han deg liker han fyllekaoset ditt også. 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Åååå jeg skjønner hva du mener... hadde en tidligere kollega, vi hadde en fløretete tone på arbeid.. sendte han de kleine meldingene når jeg var dritings...flaaaaut. husker ikke å ha sendt dem så jeg beklaget å sa han måtte bare glemme de meldingene... han var på ferie å svarte meg ikke (heldigvis tenkte jeg, hadde et liiiite håp om at han ikke fikk dem!) Da han kom tilbake bedte han meg ut på date og vi har vært samme i 4 år nå! Ps. Han mobber meg enda for de meldingene.. Anonymous poster hash: f92d9...69a 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Men hva er det dere skriver da? Anonymous poster hash: f92d9...69a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Åååå jeg skjønner hva du mener... hadde en tidligere kollega, vi hadde en fløretete tone på arbeid.. sendte han de kleine meldingene når jeg var dritings...flaaaaut. husker ikke å ha sendt dem så jeg beklaget å sa han måtte bare glemme de meldingene... han var på ferie å svarte meg ikke (heldigvis tenkte jeg, hadde et liiiite håp om at han ikke fikk dem!) Da han kom tilbake bedte han meg ut på date og vi har vært samme i 4 år nå! Ps. Han mobber meg enda for de meldingene.. Anonymous poster hash: f92d9...69a TS her! Haha! For en solskinnshistorie. Godt at han ikke ble skremt. Sendte du han også klissete kjærlighets-meldinger også eller? Lurer på hva fyren min tenker om meg nå… Har aldri sendt slike meldinger, og føler jeg bare har lyst til å synke ned i graven. Flere historier, noen? :D Anonymous poster hash: 22793...cc6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #8 Skrevet 12. august 2014 Men hva er det dere skriver da?Anonymous poster hash: f92d9...69a Jeg sa blant annet at han var den eneste jeg ville ha.. at jeg ikke gadd å treffe andre gutter, at jeg ville vente på han og sa noe så tullete som at jeg har god tålmodighet. Herregud, dør... Anonymous poster hash: 22793...cc6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #9 Skrevet 12. august 2014 Og forresten, så er han ikke hjemme før om 2 måneder på grunn av studier. TS. Anonymous poster hash: 22793...cc6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #10 Skrevet 12. august 2014 Jeg elsker slike fyllemeldinger. Det er da jeg føler jeg får et innblikk i hva den andre virkelig tenker og føler, 100% ærlig og rett fra hjertet. Så i min bok hadde det vært bare positivt, så hadde jeg i tillegg flirt litt over at du prøvde å gjøre deg litt kostbar med å opplyse om at du har andre alternativer Anonymous poster hash: 4f1e8...0c0
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #11 Skrevet 12. august 2014 TS her! Haha! For en solskinnshistorie. Godt at han ikke ble skremt. Sendte du han også klissete kjærlighets-meldinger også eller? Lurer på hva fyren min tenker om meg nå Har aldri sendt slike meldinger, og føler jeg bare har lyst til å synke ned i graven. Flere historier, noen? :DAnonymous poster hash: 22793...cc6 Jaa jeg skrev litt mer dirty meldinger til han.. noen aaaaldri bruker å gjøre! Jeg var så flau, tror jeg aaaaldri har hatt så fylleangst som den gang.. værste mandag på jobb ever!!! Anonymous poster hash: f92d9...69a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #12 Skrevet 12. august 2014 Jeg sendte sms til en dude jeg likte også.. var masse tullprat, og at jeg elsker han. Var såå forelsket var ikke måte på.. han svarte meg ikke. Og det gjorde din, så… Anonymous poster hash: 22793...cc6
miramis Skrevet 12. august 2014 #13 Skrevet 12. august 2014 Har blitt invitert ut på date to ganger etter kleine fyllemeldinger, så tror det går fint. Jeg blir sjarmert av slike meldinger jeg, men desverre fylletekster ikke menn i like stor grad.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #14 Skrevet 12. august 2014 Har blitt invitert ut på date to ganger etter kleine fyllemeldinger, så tror det går fint. Jeg blir sjarmert av slike meldinger jeg, men desverre fylletekster ikke menn i like stor grad. Ja rart det der hvof vi jenter/kvinner klarer å tekste i fylla... :-PAnonymous poster hash: f92d9...69a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå