Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble slutt mellom meg og eksen min for snart 4 uker siden. Vi er voksne med barn fra før begge to. Det ble misforståelser og frustasjon og han avsluttet det hele over melding. Han var på ferie. Vi fikk diskutert litt frem og tilbake. Han ønsket meg all lykke i livet og sa at han var glad i meg etc etc.

Uka før det ble slutt var det ikke måte på hvor høyt han elsket meg. Vi har hatt våres utfordringer, men jeg vet at følelsene hans for meg var sterke. Uansett hans frykt gjorde at det ble slutt.

Jeg har prøvd å få kontakt med han den siste uka. Sende en meld i går om han ikke kunne komme innom en dag bare for at jeg fikk sett han og gitt han en klem. For meg er det ekstra sårt når bruddet ble som det ble. Vi har delt mye og det et barn innvolvert.

Uansett han har valgt å ikke svare eller gi mer reapons. Hvorfor gjør enkelte det? Han er en bestemt mann, men er følelsemessig. Har sett tegn på at han er konfliktsky innimellom, men samtidig får jeg ikke dette til å stemme.

Jeg burde nok ha ringt han, men nå tar jeg hintet at han ikke vil se eller snakke med meg igjen.

Det var kjærlighet fra første sekund for oss begge. Selv om det endte som det gjorde skulle man tro at han kunne svart meg..

Anonymous poster hash: 9294c...41a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avsluttet det hele over melding... Hvor gammel er han? 14?

Anonymous poster hash: 5e215...981

• Liker 1
Skrevet

For å få det på avstand kanskje? Jeg er i en lignende situasjon men klarer ikke kutte kontakten. Kontakt er godt i øyeblikket, men vondt etterpå. Vondt fordi jeg bare vil være med henne.

Anonymous poster hash: abb71...d13
  • Liker 1
Skrevet

35.... Han trakk konklusjoner og var ustabil tydeligvis.. La all skuld over på meg.. Samtidig skrev han at jeg hadde vist han hvor sterk kjærligheten kan være og at jeg var et godt menneske.. Det skal sies at han forsvant tidligere også, men kom kjappt tilbake. Da ringte jeg han. Denne gangen har jeg ikke tro på at han vil komme tilbake tross alt at han har følelser for meg, men jeg har behov for å snakke ut...Venniner har sagt hele tiden at han fortjener ikke meg, men å snakke ut er viktig for meg.

Skrevet

35.... Han trakk konklusjoner og var ustabil tydeligvis.. La all skuld over på meg.. Samtidig skrev han at jeg hadde vist han hvor sterk kjærligheten kan være og at jeg var et godt menneske.. Det skal sies at han forsvant tidligere også, men kom kjappt tilbake. Da ringte jeg han. Denne gangen har jeg ikke tro på at han vil komme tilbake tross alt at han har følelser for meg, men jeg har behov for å snakke ut...Venniner har sagt hele tiden at han fortjener ikke meg, men å snakke ut er viktig for meg.

Skrevet

For å få det på avstand kanskje? Jeg er i en lignende situasjon men klarer ikke kutte kontakten. Kontakt er godt i øyeblikket, men vondt etterpå. Vondt fordi jeg bare vil være med henne.

Anonymous poster hash: abb71...d13

Ja han vil nok bare komme seg videre, men hvorfor ikke svare med å si det da? Han kunne skreve at han ikke taklet kontakt og at han ikke orket møte meg.

Skrevet

Tror du må jobbe med deg selv og lage din egen avsluttning på forholdet.

Han karen her høres rimelig ustabil ut, og du rissikerer at han fortsetter å komme og gå samt lage drama!

Hjelper ikke være glad i folk om de ikke kan oppføre seg!

Så lenge du diller med han er du forøvrig uaktuell for andre mannfolk der ute som er verdt å ha.

Kom deg videre!

• Liker 1
Skrevet

Themis:

Takk for ærlig og bra svar. Du har helt rett. Jeg kune gjort ting anerledels selv den uka vi var borte fra hverandre. Jeg burde ringt han istedenfor at det ble masse frustasjon og misforståelser over melding som resulterte at vi skel fra hverandre. Jeg brøt tillitten hans en gang i starten og gjorde det slutt. I ettertid har jeg måttet gått på tå for han og respektert hans følelser, men han hadde ingen forståelse for mine og mine behov. Han var nok aldri klar for et nytt forhold og derfor ekstra ustabil. På tide å slutte å straffe meg selv og komme meg videre. Skjønner ikke at det går ann å bare forsvinne sånn, men handlinger betyr alt og nå ord ingenting.

Takk for tilbakemeldinger.

Skrevet

Beklager rotete innlegg/skrivefeil. Skriver fra mobilen.

Skrevet

Themis:

Takk for ærlig og bra svar. Du har helt rett. Jeg kune gjort ting anerledels selv den uka vi var borte fra hverandre. Jeg burde ringt han istedenfor at det ble masse frustasjon og misforståelser over melding som resulterte at vi skel fra hverandre. Jeg brøt tillitten hans en gang i starten og gjorde det slutt. I ettertid har jeg måttet gått på tå for han og respektert hans følelser, men han hadde ingen forståelse for mine og mine behov. Han var nok aldri klar for et nytt forhold og derfor ekstra ustabil. På tide å slutte å straffe meg selv og komme meg videre. Skjønner ikke at det går ann å bare forsvinne sånn, men handlinger betyr alt og nå ord ingenting.

Takk for tilbakemeldinger.

:hug:

Livet er ikke lett noen ganger, men jeg tror du skal høre på vennene dine nå.

Du fortjener bedre.

Husk det når han kommer tilbake og vil prøve på nytt.

Uansett hva slags tabber man kan gjøre i et forhold, så er det sånn at hvis man skal fortsette forholdet, så må begge parter kunne legge tabben bak seg. Hvis tabben skal trekkes fram støtt og stadig og brukes som en brekkstang mot den andre personen er forholdet uansett dødsdømt.

Så stable deg på beina, jenta mi, og jobb deg gjennom følelsene rundt denne mannen.

Når du er klar for det, så finner du en som passer bedre for deg. Men ikke forhast deg.

Skrevet

Livet er ikke lett noen ganger, men jeg tror du skal høre på vennene dine nå.

Du fortjener bedre.

Husk det når han kommer tilbake og vil prøve på nytt.

Uansett hva slags tabber man kan gjøre i et forhold, så er det sånn at hvis man skal fortsette forholdet, så må begge parter kunne legge tabben bak seg. Hvis tabben skal trekkes fram støtt og stadig og brukes som en brekkstang mot den andre personen er forholdet uansett dødsdømt.

Så stable deg på beina, jenta mi, og jobb deg gjennom følelsene rundt denne mannen.

Når du er klar for det, så finner du en som passer bedre for deg. Men ikke forhast deg.

Tusen takk for fine ord. Hjelper veldig å få luftet tankene mine her inne.

Jeg hadde nok utslettet meg selv om jeg fortsatte i et forhold med han, da hans behov var det viktigste hele veien.. Jeg er flink å straffe meg selv, men jeg vet at jeg var utrolig god mot denne mannen tross alt at jeg tabbet meg ut en gang (var ikke utro). Kanskje jeg har såret meg mest selv med å skuffe meg selv og tråkket over en grense for mine egene verdier.

Han sa senest en uke før det ble slutt at han ble så usikker når han ikke følte seg som en god kjæreste for meg. Uansett nå er det slutt og lite å gjøre med nå. At han velger å gå uten å møtes er hans valg. Denne gangen kommer han ikke tilbake det kjenner jeg på hele meg. Det finnes nok en som er mer riktig for meg der ute, selv om det føles håpløst i dag. Tanken på å date eller starte på nytt er helt fjern, så det blir ingen dateing dette året i allefall. Det er også ekstremt sjelden jeg faller for en mann og denne gangen fallt jeg for hardt og derfor ekstra vondt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...