Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Håper noen kan hjelpe meg litt her.. jeg har vært sammens med mannen min i 10 år nå og fått 1 barn sammens. Men ofte lurer jeg på om han er den rette, siden jeg er betatt av en fyr og føler meg sviket av mine egne følelser. Har ikke kontakt med han jeg er betatt av, men før for noen år siden. Vi skrev å flørta litt, men det ble med det. Jeg har så dårlig samvittighet for jeg føler det slik, at jeg er betatt og syns han er dritkjekk. Men jeg ser på mannen min som min klippe, min trygghet, en jeg er så utrolig glad i/ elsker som har vært dær for meg igjennom tykt å tynt å tålt masse fra min side og omvendt. Jeg har ikke hatt en enkel oppvekst med mye helvete og traumatiske ting som har skjedd.som jeg ikke vil nevne her. Det har fjort meg til en usikker person og utrygg på andre av og til..mye bagasje med meg. Jeg kjenner jo i hjertet mitt at jeg er veldig glad i elsker mannen min, det er noe godt dær. Men er dette nok? Jeg har verdens beste mann på det mentale nivå..men savner at han har utseende med seg.han er noenlunde kjekk, men ikke slik som han andre...jeg føler at alt annet er bra mes han, men savner litt utseende og at vi har mere tid til hverandre og gjør ting for hverandre ubetinget. Jeg følet meg helt idiot for å stille spørsmålet: hva betyr det å elske noen? Litt vel langt innlegg! Men takk til dere som svarer:)

Anonymous poster hash: 81044...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Anonymous poster hash: 81044...a38

Skrevet

Han har vært rett i ti år men det betyr ikke at han er rett i ti år til

Skrevet

Hva skjer med verden??? SAMMENS? Virkelig?

Anonymous poster hash: 555d1...dc5

• Liker 1
Skrevet

Stor sjanse for at du ikke er den rette for han, i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...