AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Ser det er flere enn meg som sliter med menn som er veldig fan av silikon... Mine pupper er bare en "håndfull" hver liksom.. Da jeg ble sammen med typen min sa han at han trodde meg hadde kledd større pupper. Og hvis vi så noen med tydelig fake pupper kommer det "hvorfor syns ikke du også det er fint?". Og "hadde det ikke vært fint med litt større pupper?". Det har også kommet frem at eksen hans fiksa puppene sine etter mas fra han. Han maset og maset, og til slutt ga hun etter. Jeg har ikke gitt etter, men nå sier han plutselig at jeg ikke trenger å fikse mine likevell. Men jeg føler meg fortsatt for jævelig da! Jeg føler jo at mine er for små for han går det an å bare ombestemme seg sånn? Når man har likt en ting så lenge? Hvordan skal jeg klare å glemme det han har sagt tidligere? Greit fortid er fortid, men det gjør fortsatt vondt!Anonymous poster hash: c2c51...9a5 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Ikke noe gøy når de begynner sånn, men kan virke som han aksepterer deg slik du er siden han ombestemte seg. Kanskje han så at han såra deg? Vanskelig å si. Kan jo prate med han å si at det sårer deg og at du ikke føler deg god nok ( Noe du er!Anonymous poster hash: c0efe...7d5 1
Sphynx Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Hadde en eks som også var sånn. Ble til at jeg aldri viste puppene for han...
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Kanskje kjæresten din er litt osm meg? Jeg hadde annen smaik i gutter før jeg trafff typen min. Men nå etter å ha vært sammen noen år er det ingenting som er bedre enn akkurat han sel vom jeg vet jeg egentlig så etter andre ytre egenskaper før vi ble smmen Anonymous poster hash: 6acfb...b24 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Er det du som er hun nye til eksen min? Neida håper ikke det for din del Si til han at han har liten pikk å spør om ikke han kan gjøre noe med det, det hadde definitivt jeg gjort vist jeg kunne spole tilbake tiden med eksen Anonymous poster hash: 0bcab...0d6 1
Prestekragen Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Ja du får ta igjen. For en barnslig drittunge. Som den over, nevn i forbifarten at du lurte litt på om han ikke kunne skaffe seg større pikk. 1
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Ja du får ta igjen. For en barnslig drittunge. Som den over, nevn i forbifarten at du lurte litt på om han ikke kunne skaffe seg større pikk. Da blir det bærsel på fyren da.
Gjest Amémonos Skrevet 12. august 2014 #8 Skrevet 12. august 2014 Hva faen er det i veien med folk? Be han om å få utført lobotomi.
Gjest Iben Skrevet 12. august 2014 #9 Skrevet 12. august 2014 (endret) Jeg blir rett og slett ikke helt klok på kvinner. Hvorfor kverulerer dere så jævlig på masse dill og dall som ikke betyr noe? Hvor man setter fra seg skoene, hvilken vei tallerknene skal stå i oppvaskmaskinen, når det er greit å komme hjem etter en tur på byen, om man har vasket seg skikkelig under forhuden o.s.v. Mens når det kommer til ting som virkelig betyr noe, som f.eks. det å bli konsekvent psykisk nedbrutt av en partner og aldri føle seg god nok, da er dere plutselig som noen skikkelige dørmatter? Jeg fatter det ikke... "Hvordan skal jeg glemme ting typen har sagt". Hallo. Våkn opp da. Endret 12. august 2014 av evnukken
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #10 Skrevet 12. august 2014 Jeg blir rett og slett ikke helt klok på kvinner. Hvorfor kverulerer dere så jævlig på masse dill og dall som ikke betyr noe? Hvor man setter fra seg skoene, hvilken vei tallerknene skal stå i oppvaskmaskinen, når det er greit å komme hjem etter en tur på byen, om man har vasket seg skikkelig under forhuden o.s.v. Mens når det kommer til ting som virkelig betyr noe, som f.eks. det å bli konsekvent psykisk nedbrutt av en partner og aldri føle seg god nok, da er dere plutselig som noen skikkelige dørmatter? Jeg fatter det ikke... "Hvordan skal jeg glemme ting typen har sagt". Hallo. Våkn opp da. Fordi mannfolk er noen rævhøl, men vi er glade i dere fordetom? :|Anonymous poster hash: c2c51...9a5
Gjest øst94 Skrevet 12. august 2014 #11 Skrevet 12. august 2014 Ja du får ta igjen. For en barnslig drittunge. Som den over, nevn i forbifarten at du lurte litt på om han ikke kunne skaffe seg større pikk. This one!
Gjest Iben Skrevet 12. august 2014 #12 Skrevet 12. august 2014 Fordi mannfolk er noen rævhøl, men vi er glade i dere fordetom? :|Anonymous poster hash: c2c51...9a5 Å gå etter rævhøl og så være glad i dem fordetom er bare psykt.
Gjest brutal_mann Skrevet 12. august 2014 #13 Skrevet 12. august 2014 Jeg slutter aldri å undre meg over hvorfor rasshøl som dette får damer. Flotte og gode damer... Få deg ryggrad jente og dropp neket. Det finnes skikkelige menn der ute. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 12. august 2014 #14 Skrevet 12. august 2014 Fordi mannfolk er noen rævhøl, men vi er glade i dere fordetom? :|Anonymous poster hash: c2c51...9a5 Hvis du mener det alvorlig så trenger du hjelp. Da har du en destruktiv psyke som du bør få ordnet opp i før du ødelegger deg selv totalt.
Sapientia Skrevet 12. august 2014 #15 Skrevet 12. august 2014 Nå er det vel ganske normalt at man innad i et par kan ha ulike synspunkter på enkelte ting. f.eks. at en synes silikon pupper er fint og en annen absolutt ikke liker fenomenet. Men fra det til å fortelle sin partner at h*n skal forandre seg er ganske stor forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå