Gå til innhold

Syden flørt med en fra Tyrkia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet dette er tragisk og helt uten mål og mening.

I begynnelsen av sesongen var jeg og ei venninne i Tyrkia, jeg endte med å ha en uskyldig flørt med en der nede. Kontakten har vedvart etter vi kom hjem.

Han har aldri vært sånn " I love you", men jeg er vel en som han fant tiltrekkende nok til å ha det litt morro med en liten stund. For NÅ er han ikke så intressert lenger... Jeg vet.. det er damer i fleng.

Men allikevel sitter jeg her og er helt PÅÅÅÅ... Kikker på telefonen, håper og venter. Dette er håpløst, fordi det er jo strengt tatt ikke et sånt forhold jeg vil ha, Er som jeg blir MER intressert jo mer han viser at han ikke er så intressert.

Jeg er klar over at dette må stoppes. Men noen som kjenner til "miljøet" i Tyrkia, hvordan de holder på... sånn annet enn at de skifter damer som andre skifter truser. Ser ut som jeg må ha det med teskje dette.

Anonymous poster hash: aa195...627
Skrevet

Veldig ofte leker de med følelser som du skriver, har mange damer og glemmer de fort når de reiser hjem igjen. Men jeg kjenner for øvrig flere jenter som har truffet en mann på ferie i Tyrkia, og et par av disse har giftet seg i ettertid :)

Anonymous poster hash: 332bb...1b2
  • Liker 1
Skrevet

Familien min har hatt leilighet i Alanya i 7 år, og jeg har vært der 2-4ganger så og si hvert år. Både jeg og resten av familien har derfor fått en del ganske nære tyrkiske venner, og ja, det stemmer at tyrkerne flørter rundt og har flere damer på en gang. Det er slik de jobber for å tiltrekke seg kunder til restauranten/baren eller butikken de jobber på. Mange av dem får også mobiltelefon igjennom jobben som brukes til å holde kontakt med damene.

Mange av de har også konkurranser seg i mellom, om hvem som får flest jenter i seng hver sessong.

Flere gode venner av oss har etter noen år sluttet i jobben på restaurant/bar fordi de rett og slett har fått nok av presset fra sjefen om å flørte og sjonglere mellom så mange jenter på en gang.

• Liker 4
Skrevet

Jeg som startet tråden.

Er fint å lese det dere skriver, fordi alle mine romantiske følelser ovenfor denne mannen må ta slutt før jeg kaster bort all mulig tid her. Bruker allerede NÅ for mye tid på dette... å snoke på fb er jo nesten en heldagsjobb... Selv om jeg er fullstendig klar over det dere skriver, så hjelper det å lese det.

Så klart finnes det lykkelige historier, har en nabo som er gift med en derfra.

Er nok mest jeg som har viklet meg inn i en boble, kombinert med litt "fine ord" fra han, men i stor grad min fantasi. Håpløst for jeg tenker jo på dette hele tiden.

Skrevet

Jeg kan ta for meg forholdene som venninner og bekjente har vært borti der.

Nr 1. Veldig real fyr, satt jenta opp på en pidestall, men avstanden gjorde etter hvert at sjalusi og savn ble altoppslukende og drepte forholdet.

Nr 2. Fyren hadde barn med ei jente han hadde møtt sesongen før, samtidig som han hadde tulla med mitt bekjentskap, for deretter å bli gravid med sistnevnte denne sesongen her.

Nr 3. Ikke en bra fyr. Ble sammen med ei som har høvla over store deler av bargata fra tidligere, så man kan vel si at sjalusi ble en ganske viktig ingrediens i det forholdet her, pluss på med litt voldelige tendenser og du har en oppskrift på katastrofe. De holdt faktisk sammen en stund, slo opp i et døgn av gangen en gang i blant da.

Nr 4. Gifta seg med mitt bekjentskap året før, hadde en fast elskerinne som var nede der i lengre perioder av gangen, samt det som bydde seg fram av andre turister ellers. Hun fikk klar beskjed og bevis på oppførselen hans hele tiden, så jeg har enda igjen å forstå hvorfor hun ble så lenge.

Bare for å ha sagt det; det her er EN eneste bar. Også her er det et par solskinnshistorier selvfølgelig, men de fleste forholdene har vært som disse, med litt individuell vri på det hver gang. Så har vi de som ikke involverer seg i forhold, men som drar med seg en ny jente hver kveld. Og jeg forstår godt hvorfor. 90% av jobben deres består av å flørte med kundene og generelt være deres beste venn. Folk blir sjarmert, og de som ikke er bevisst på kulturen på turiststeder kan nok bli litt klammere i hakket enn hva andre blir. At dette er ganske eksotiske menn for trauste briter og skandinaver hjelper godt på det og.

Uansett, ja solskinnshistoriene finnes. Men sånn generelt, vær på vakt. Mange av gutta der sjonglerer jenter over en lav sko og samme hvor slem jeg høres ut nå, så tror jeg ikke at du er et unntak fra alle de jentene.

• Liker 2
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Tyrkere høres ut skikkelige rundbrennere, som til og med har en tendens til å ikke bruke kondom O_o. Jeg har personlig lite interesse av å reise til Tyrkia igjen etter at jeg var der i år. Det er jo ingen damer der (iallefall utenfor huset), gjerne derfor det er et turiststland for kvinner.

Endret av Idollet
  • Liker 1
Skrevet

Uansett, ja solskinnshistoriene finnes. Men sånn generelt, vær på vakt. Mange av gutta der sjonglerer jenter over en lav sko og samme hvor slem jeg høres ut nå, så tror jeg ikke at du er et unntak fra alle de jentene.

Jeg vet jeg er ikke noe unntak. Når han merker jeg er LITT for intressert, så faller han av. Men han holder meg samtidig der... han vil ha meg PÅ.

Jeg sender en melding som han leser etter to dager...dvs, den blir markert lest da.. Det går ytterligere 4 dager så svarer han og da er det veldig " du er så pen" bla,bla... har hatt det veldig travelt.

Vi er begge i begynnelsen av 30 årene... hvilket gjør det enda dummere. Jeg burde jo virkelig være voksen nå.. men tydeligvis ikke.

Egentlig jeg ler av meg selv, for dette er så klassisk at det er til å spy av. Men allikevel blir jeg helt full i jubel når jeg får melding, hjertet dunker og jeg får all verdens med forelskelses symtomer. Jeg bør ta meg sammen... slutte å tenke på han. Og ikke minst slutte å gå inn på fb... men det er jo så himla vanskelig.

Fb`en hans er jo full av damer, særlig russiske og mange britiske... det er darling og xxx... og jeg sitter her og er nesten litt sjokket over hvor mye en del damer viser seg frem, poserer og står på.

Skrevet

Jeg vet jeg er ikke noe unntak. Når han merker jeg er LITT for intressert, så faller han av. Men han holder meg samtidig der... han vil ha meg PÅ.

Jeg sender en melding som han leser etter to dager...dvs, den blir markert lest da.. Det går ytterligere 4 dager så svarer han og da er det veldig " du er så pen" bla,bla... har hatt det veldig travelt.

Vi er begge i begynnelsen av 30 årene... hvilket gjør det enda dummere. Jeg burde jo virkelig være voksen nå.. men tydeligvis ikke.

Egentlig jeg ler av meg selv, for dette er så klassisk at det er til å spy av. Men allikevel blir jeg helt full i jubel når jeg får melding, hjertet dunker og jeg får all verdens med forelskelses symtomer. Jeg bør ta meg sammen... slutte å tenke på han. Og ikke minst slutte å gå inn på fb... men det er jo så himla vanskelig.

Fb`en hans er jo full av damer, særlig russiske og mange britiske... det er darling og xxx... og jeg sitter her og er nesten litt sjokket over hvor mye en del damer viser seg frem, poserer og står på.

Uff, jeg skjønner at det er vondt. Men hvis du vet med deg selv at dette er et håpløst prosjekt som i det store og hele sårer deg mer enn det løfter deg, kan ikke en start være å blokkere han fra alskens sosiale medier? Jeg sier ikke at det nødvendigvis gjør alt bra, men det kan jo være et steg på veien at du ikke blir konstant foret med livet hans. Slik jeg leser det du skriver så virker det i alle fall ikke som at det er særlig sunt for deg slik ståa er nå.

• Liker 2
Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

.

Endret av Awzm me
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Men ferien er dessverre over, og det er på tide å gå videre.. Kanskje du kan dra ned neste år, og tilfeldigvis treffe han igjen da ;)

Og der har du hva de er betalt for, hadde ikke greid å la meg lure om det var damer som drev på slik.

Endret av Idollet
  • Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

Og der har du hva de er betalt for, hadde ikke greid å la meg lure om det var damer som drev på slik.

.

Endret av Awzm me
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vet dette er tragisk og helt uten mål og mening.

I begynnelsen av sesongen var jeg og ei venninne i Tyrkia, jeg endte med å ha en uskyldig flørt med en der nede. Kontakten har vedvart etter vi kom hjem.

Han har aldri vært sånn " I love you", men jeg er vel en som han fant tiltrekkende nok til å ha det litt morro med en liten stund. For NÅ er han ikke så intressert lenger... Jeg vet.. det er damer i fleng.

Men allikevel sitter jeg her og er helt PÅÅÅÅ... Kikker på telefonen, håper og venter. Dette er håpløst, fordi det er jo strengt tatt ikke et sånt forhold jeg vil ha, Er som jeg blir MER intressert jo mer han viser at han ikke er så intressert.

Jeg er klar over at dette må stoppes. Men noen som kjenner til "miljøet" i Tyrkia, hvordan de holder på... sånn annet enn at de skifter damer som andre skifter truser. Ser ut som jeg må ha det med teskje dette.

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Det samme skjedde med meg i mai i år. Jeg ble totalt forelsket i en bartender i Tyrkia, og vi hadde det kjempekoslig den uken jeg var der. Da jeg reiste ned igjen i juli var han totalt uinteressert, og det var tydelig han hadde funnet ei annen. En norsk også for å være nøyaktig.. Dette ble også bekreftet i dag faktisk, da jeg tilfeldig gikk inn på profilen hans og så masse bilder av disse to. Kan tro jeg ble SUR! Men det viser bare hvilken drittsekk han var.

Men det varte bare ett lite øyeblikk da, for da jeg var i Tyrkia i juli i år, så fant jeg meg en ny flørt. Vi sendte flørteblikk til hverandre, men vi var aldri fysiske. Kun småflørting :hjertesmil: Jeg klarte ikke å la være å tenke på ham da jeg kom hjem, så dette endte med at vi fikk kontakt via snapchat og facebook. Jeg skal ned igjen i august, og da har vi avtalt å treffest og bli bedre kjent. Gleder meg!!

Jeg er også klar over hvilket rykte tyrkerne har i forhold til damer osv. Men man må ikke gre alle under en kam. Jeg vet om flere norske jenter som har kjæreste i tyrkia, og som fungerer kjempefint. Man må huske på, norske mannfolk er ikke alltid så mye bedre de heller... :laugh: Det gjelder jo bare å finne den riktige personen.

• Liker 1
Skrevet

Hvor dum er det mulig å bli...

Anonymous poster hash: 5932e...427
  • Liker 2
Skrevet

Ikke vært der selv, men har hvertfall 3 venninner som har gått på sånne smeller der nede.

Hun første var i Tyrkia ett sted, og hun ble kjæreste med en fyr der. Hun dro tilbake mange ganger, og hver gang hun kom hjem til Norge hadde hun noe nytt og spennende å fortelle. Det siste hun sa var at de skulle flytte samen der nede, han hadde fått tak i ett stort beach-house og han skulle skaffe henne jobb og det var ikke måte på. Så dro hun ned igjen og fant ett fotoalbum hjemme hos han. Inni der var det nakenbilder og bilder av alle damene han hadde pult, fra hele verden.. Hun dro ikke tilbake dit, for å si det sånn..

Hun andre venninna mi var også i Tyrkia. Hun ble også forelsket og fikk seg kjæreste der. Hun dro tilbake to ganger, før de bestemte seg for å forlove seg. De ble enig om at de måtte gå fort frem, etter som hun ikke hadde råd til å reise frem og tilbake så ofte, men hun tok seg likevel vann over hodet, da han hadde ordnet med forlovelsesfest på tyrkisk/muslimsk vis. Plutselig ble hun kjørt til en imam for å konvertere til islam, deretter satt på døra til moren hans, og sikkert hundre andre kvinner, ble kledd opp i tyrkiske klær og bedt om å danse foran alle sammen. Alt dette er på video. Hun var så ukomfortabel og ingen snakket engelsk og hun fikk ikke lov å møte kjæresten sin før dagen etter. Noen dager senere måtte hun reise hjem igjen, men forelskelsen døde ut og livet her i Norge gikk sin gang. Tyrkeren begynte å kontakte alle vennene hennes på Facebook, var kjempesjalu for alt og ba folk om å holde seg unna henne osv. Han prøvde rett og slett å styre henne, helt fra Tyrkia. Det hele bare døde ut, og de har ikke snakket sammen siden.

Hun tredje dro riktignok ikke til Tyrkia, men til Tunisia. Hun ble også hodestups forelsket og ble kjæreste med en fyr der. Når hun kom hjem, snakket hun med denne fyren på telefon daglig, og de lagde avtaler om at han skulle komme da og da, og han skulle komme å møte familien hennes i jula osv. men det ble jo ikke noe av. Han hadde alltid en unnskyldning, og trolig hadde han ikke penger heller. Så det forholdet døde vel også ut..

Moralen er: Det kommer til å gå ut.. Du kommer til å gå lei, du kommer til å komme deg videre og du kommer til å innse at dette ikke er liv laga..

Anonymous poster hash: 97496...2f6
  • Liker 1
Skrevet

Damer kan helt fint dra på sex-ferie til Tyrkia, men alle menn som drar på sex-ferie til Thailand er ekle griser.

Anonymous poster hash: 4fa6e...6ad
  • Liker 1
Annonse
Skrevet

Damer kan helt fint dra på sex-ferie til Tyrkia, men alle menn som drar på sex-ferie til Thailand er ekle griser.

Nei det er like ekkelt. Å begge land er ute etter en og samme ting. Penger og grønt kort. Men herregud, la folk kose seg. Bruk kondom!

Anonymous poster hash: 00737...48a

• Liker 1
Skrevet

Men ferien er dessverre over, og det er på tide å gå videre.. Kanskje du kan dra ned neste år, og tilfeldigvis treffe han igjen da ;)

TR her... Joda, det hadde vært morro å "tilfeldigvis møtt han igjen... men nei... Følelsene mine er i fullt opprør.. men fornuften sier at nei.. dette er ikke noe å hige etter. Jeg tror nok at spenningen, det at han nok er litt mer intens en norske menn, jeg var nok veldig "klar" for "noe" er en kombinasjon som gjør at jeg sitter her som en fjortis og det i en alder av noen og tredve.

Så på en måte er dette nesten enda værre.. jeg leser historiene deres og VET at sånn er det... men allikevel går fingrene mine automatisk mot telefonen for å se om det kom en melding fra han.... Hadde jeg vært veldig "ung og uskyldig" så kunne jeg jo i det minste skylde på det.

Men... det hjelper å lese "galskapen" om det dere skriver, selv om jeg som sagt er veldig klar over det.

Jeg vet jeg ikke er DER enda at jeg kommer til å slette han, men rett og slett bite tenna sammen og ikke være så tilgjengelig på sosiale media hele tiden. Det må jo rett og slett bare gå over.

Skrevet

Du har selvfølgelig helt rett i det du skriver her. For enkelte dreier det seg kun om å velte seg i fyll og sex uten og tenke på konsekvensene (bortsett fra kjønnssykdommer). For andre dreier det seg om å få oppmerksomheten fra det motsatte kjønn som man aldri får i Norge. Hvor mange tyrkiske kvinner ser du med norske menn? Hvor mange thailandske menn ser du med norske kvinner? Nettopp.

Anonymous poster hash: 1532e...0b2

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Det samme skjedde med meg i mai i år. Jeg ble totalt forelsket i en bartender i Tyrkia, og vi hadde det kjempekoslig den uken jeg var der. Da jeg reiste ned igjen i juli var han totalt uinteressert, og det var tydelig han hadde funnet ei annen. En norsk også for å være nøyaktig.. Dette ble også bekreftet i dag faktisk, da jeg tilfeldig gikk inn på profilen hans og så masse bilder av disse to. Kan tro jeg ble SUR! Men det viser bare hvilken drittsekk han var.

Men det varte bare ett lite øyeblikk da, for da jeg var i Tyrkia i juli i år, så fant jeg meg en ny flørt. Vi sendte flørteblikk til hverandre, men vi var aldri fysiske. Kun småflørting :hjertesmil: Jeg klarte ikke å la være å tenke på ham da jeg kom hjem, så dette endte med at vi fikk kontakt via snapchat og facebook. Jeg skal ned igjen i august, og da har vi avtalt å treffest og bli bedre kjent. Gleder meg!!

Jeg er også klar over hvilket rykte tyrkerne har i forhold til damer osv. Men man må ikke gre alle under en kam. Jeg vet om flere norske jenter som har kjæreste i tyrkia, og som fungerer kjempefint. Man må huske på, norske mannfolk er ikke alltid så mye bedre de heller... :laugh: Det gjelder jo bare å finne den riktige personen.

Kniiis. Jeg hadde samme opplevelse i Thailand. En gang var jeg sammen med ei thaijente, men neste gang jeg dro nedover bare overså hun meg tooootaaalt. Kniiis. Da fant jeg med en ny flørt. Kniis,.

Anonymous poster hash: 1532e...0b2

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du, TS?

Anonymous poster hash: a6da4...4f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...