Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen var jeg ute på byen med kjæresten min, sammen med noen av venninnene hennes.

Her er det jeg er veldig skuffet og provosert over. Hun flørter noe jævlig med andre gutter. Gir andre menn DET blikket som gjør at de tar kontakt.

Men da det virkelig boblet over for meg var da en fyr kom bort til henne (som hun åpenbart kjente) og strøk henne over kroppen mens han pratet med henne. Alt mens jeg satt 3 m unna og så på, uten at hun så ut til å bry seg. Jeg ble veldig skuffet og såret. Ikke bare jeg heller som tydeligvis reagerte, for en av venninnene hennes så dette opptrinnet og dro henne bort.

Jeg pratet med dama om dette i går at jeg ble veldig skuffet. Men hun tar ingen selvkritikk og ser ikke problemet.

Nå har jeg mest lyst å bryte ut av dette forholdet.

Overreagerer jeg?

Anonymous poster hash: c7b6c...4e8
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men å kalle dama si for jævla hore, det vitner om stor respekt fra din side? Jeg hadde brutt med deg, hvis jeg var henne.

Anonymous poster hash: 4b8aa...b74

• Liker 41
Skrevet

Ja og nei

Ja - du bør ikke kalle henne en "jævla hore" utfra hva du beskriver.Generelt bør man ikke kalle noen for "en jævla hore", men det du beskriver her kvalifiserer ihvertfall ikke til en slik omtale.

Nei - Det er ikke slik man oppfører seg når man er i et forhold, det er respektløst. Om hun ikke ser det er det god grunn til å ville avslutte forholdet.

• Liker 27
Skrevet

Dårlig gjort av henne.

Helt sykt av deg å kalle henne for en jævla hore. For det første er det helt utrolig respektløst, og for det andre er det helt uforståelig for meg hvorfor du i såfall vil være sammen med henne.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri sagt noen slemme ord til henne. Måtte bare få det ut her. Og da blir "jævla hore" det første ordet som kommer ut.

Blir så skuffet. Hun elsker å flørte med andre gutter. Selv om jeg gir henne oppmerksomhet og forteller hun er verdens vakreste er det tydeligvis ikke nok for henne. Hvorfor oppfører noen jenter seg slik???

Skrevet

Så hun flørter med andre gutter? Da burde hun heller være singel. Syns ikke det er akseptabel oppførsel og skjønner godt at du blir opprørt. Du kan spørre om hun hadde godtatt det om det var omvendt?

• Liker 4
Skrevet

Jeg har aldri sagt noen slemme ord til henne. Måtte bare få det ut her. Og da blir "jævla hore" det første ordet som kommer ut.

Blir så skuffet. Hun elsker å flørte med andre gutter. Selv om jeg gir henne oppmerksomhet og forteller hun er verdens vakreste er det tydeligvis ikke nok for henne. Hvorfor oppfører noen jenter seg slik???

Fordi de kan, og slipper unna med det uten andre konsekvenser enn litt drama.

Når hun tar så lett på det, etter å ha disset deg så til de grader foran nesa på deg, er det bare å endre face-status til singel. Hun er ikke den eneste fisken i havet. Finn deg heller en litt mindre fishy.

• Liker 10
Skrevet

Det er ikke henne du skal prate med om dette, det er de menn som flørter med henne du skal sette på plass. Hun er ei hore fordi du lar andre menn få komme til. Hvis du står opp for deg selv og forsvarer det som er ditt så holder andre fingrene av fatet.

Anonymous poster hash: 116a4...1c1
  • Liker 3
Skrevet

Det er ikke henne du skal prate med om dette, det er de menn som flørter med henne du skal sette på plass. Hun er ei hore fordi du lar andre menn få komme til. Hvis du står opp for deg selv og forsvarer det som er ditt så holder andre fingrene av fatet.

Anonymous poster hash: 116a4...1c1

....og dersom du ikke kan være med bør din fetter, onkel eller far være med henne slik at de kan banke opp folk som ser på damen din.

• Liker 11
Gjest Coolaid
Skrevet

Dersom hun ikke er åpen for kommunikasjon om temaet er det lite å bygge et forhold på. Tenker dere på en fremtid sammen ? Da bør hun være minst like interessert i temaet som deg.

Var hun full/beruset ?

Skrevet

Er du så sikker på at hun flørter da? Og ikke bare er hyggelig? Kan det være du som faktisk kaller din egen kjæreste for en jævla hore og respektløs som er en overbeskyttende dott? Som ikke lar damen din prate med andre gutter fordi du er så usikker og har null respekt for damen din?!

For det er slik det høres ut når du prater om damen din!

Kanskje damen din ikke føler hun flørter, men at hun oppfører seg som ett normalt menneske som er hyggelig med de som prater til henne, smiler tilbake til de som smiler til henne?!

Tror du legger altfor mye i dette og hadde du vært min type hadde jeg dumpet deg på flekken

Anonymous poster hash: 1e298...983

• Liker 8
Gjest Runforit
Skrevet

Hva i?

Jeg har vært ute med mannen min og jeg er verken "hore" eller flørtete(med eller uten han på byen). Jeg er utadvendt og smilende, men er absolutt ikke flørtete, men menn kommer da allikevel bort og vil prate og spandere drinker.

Om jeg møter på folk jeg kjenner så er også naturlig med kroppskontakt. Menn som damer er både klem og kyss på kinnet helt normalt.

Nå aner jeg ikke hva som skjedde og har bare hørt din side av saken og du høres i overkant sjalu ut.

• Liker 6
Skrevet

Er du så sikker på at hun flørter da? Og ikke bare er hyggelig? Kan det være du som faktisk kaller din egen kjæreste for en jævla hore og respektløs som er en overbeskyttende dott? Som ikke lar damen din prate med andre gutter fordi du er så usikker og har null respekt for damen din?!

For det er slik det høres ut når du prater om damen din!

Kanskje damen din ikke føler hun flørter, men at hun oppfører seg som ett normalt menneske som er hyggelig med de som prater til henne, smiler tilbake til de som smiler til henne?!

Tror du legger altfor mye i dette og hadde du vært min type hadde jeg dumpet deg på flekken

Hun flørter ja! Altså, når hun setter øyene sine inn karer i mange sekunder med et "kom og ta meg" blikk så er det ikke til å misforstå. Og han siste som eglet seg innpå henne i helgen tok henne på rumpa, mens han strøk henne opp og ned lang midjen hennes. Hun gjorde null tegn til å avvise han. Og de blikkene.. Hallo? Sånt kan vanskelig misforståes. Venninna hennes tok til og med tak i henne og dro henne vekk.

Et normalt menneske som er hyggelig med de som prater med henne? Jeg er jo ikke helt idiot og nekter henne å være hyggelig og prate med andre gutter. Men det er forskjell på å flørte og være hyggelig.

Men det er mulig hun ikke helt skjønner grensene. Har etter vi ble sammen hørt snakk fra andre om at hun er lett på tråden. Vanligvis driter jeg i hva andre sier, men nå begynner jeg å lure om det er noe i det..

Mener du virkelig sånn oppførsel er normal om man har kjæreste?

• Liker 1
Skrevet

Dump ludderet

Anonymous poster hash: fd0c6...290

• Liker 5
Skrevet

Du må rett og slett si til henne nøyaktig hvor mye det sårer deg. Om hun fortsatt etter det ikke skjerper seg, dumper du henne.

• Liker 2
Skrevet

Hun flørter ja! Altså, når hun setter øyene sine inn karer i mange sekunder med et "kom og ta meg" blikk så er det ikke til å misforstå. Og han siste som eglet seg innpå henne i helgen tok henne på rumpa, mens han strøk henne opp og ned lang midjen hennes. Hun gjorde null tegn til å avvise han. Og de blikkene.. Hallo? Sånt kan vanskelig misforståes. Venninna hennes tok til og med tak i henne og dro henne vekk.

Et normalt menneske som er hyggelig med de som prater med henne? Jeg er jo ikke helt idiot og nekter henne å være hyggelig og prate med andre gutter. Men det er forskjell på å flørte og være hyggelig.

Men det er mulig hun ikke helt skjønner grensene. Har etter vi ble sammen hørt snakk fra andre om at hun er lett på tråden. Vanligvis driter jeg i hva andre sier, men nå begynner jeg å lure om det er noe i det..

Mener du virkelig sånn oppførsel er normal om man har kjæreste?

Jeg mener forsatt ja at du overreagerer og ja at det er du som er på tryne... Tydelig at du ikke stoler på damen din, ettersom du følger med alt hun gjør, hvor lange blikk hun har. Kanskje du har latt ryktene gå til hodet på deg!

• Liker 2
Skrevet

Litt generell folkeopplysning:

http://no.wikipedia.org/wiki/Prostitusjon

Man bruker ikke ordet hore om prostituerte heller. Hore er ett skjellsord, ikke betegnelsen på kvinner som har valgt ett kontroversielt yrke. Ordet er nedverdigende mot alle kvinner, det styggeste jeg vet om.

Ts, jeg synes hun behandler deg respektløst både ved oppførsel og avfeielse av dine følelser. Det ville være bruddgrunn for meg om en som skal holde meg kjær behandlet meg slik.

Anonymous poster hash: 29b49...7c8

Skrevet

Men å kalle dama si for jævla hore, det vitner om stor respekt fra din side? Jeg hadde brutt med deg, hvis jeg var henne.

Anonymous poster hash: 4b8aa...b74

Det vitner overhodet ikke om mye respekt å kalle dama si for "ei jævla hore", og det forteller en del om personen som kommer med uttalelsen.

Men likevel, prøver du å forsvare at dama hans flørter åpenlyst med andre på byen? Faktisk så åpenlyst at selv venninnene hennes drar ho bort? Det tyder vel på at ho har gått ganske langt over streken.

TS gjorde trossalt ikke noe kritikkverdig under by-turen - det var det dama som sto for. Det TS kan klandres for er det han skriver her, at dama er ei hore (Som forøvrig ikke er noe bedre, men som jeg antar kan forklares med at han er opprørt).

Dama til TS enser faktisk ikke engang problemet (som faktisk er ett rimelig stort problem), men likevel mener du at ho skal dumpe TS. Dette må du så absolutt forklare, for det har ingen sammenheng.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dårlig gjort av henne.

Helt sykt av deg å kalle henne for en jævla hore. For det første er det helt utrolig respektløst, og for det andre er det helt uforståelig for meg hvorfor du i såfall vil være sammen med henne.

Haha, selvfølgelig er dama en jævla hore.

TS: Bli kvitt den jævla hora ;)

Endret av Arcturus
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...