Gå til innhold

Når begynte dere å få symptomer på graviditet? Egget bruker vel noen dager å feste seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på 7 DPO i dag, og har siden El hatt en del murringer/stikkinger, men i går ettermiddag begynte det å bli ille. Fikk en del "krampetrekninger" nederst i magen, mye stikkinger i lysken, og ble veldig kvalm på kvelden. Har tiltider blitt plustelig varm i ansiktet! Såre brystvorter har jeg hatt siden 2 DPO, så tenker at det ikke nødvendigvis er noe symptom. Begynte også for et par dager siden å få mye hvit lotion aktig utflod.

Jeg vet det er for tidlig å teste enda, og at mine symptomer ikke er "ønske tenkninger", men jeg pleier ikke å ha så mye "vondt" i så lang tid før mensen.

Må bare krysse fingrene.... :danse:

Anonymous poster hash: 75bb3...858
Videoannonse
Annonse
Skrevet

7-8 dager etter el alle tre gangene

Anonymous poster hash: dbee3...f3e
Skrevet

7-8 dager etter el alle tre gangene

Anonymous poster hash: dbee3...f3e

OK! Håper de symptomene jeg merket i går kveld/dag tidlig er gode tegn :) Merket sist på 9DPO, men da visste jeg ikke at jeg var gravid en gang...falt meg ikke inn :fnise:

Skrevet

7-8 dager etter el alle tre gangene her også.

Dvs nå tredje gang så har jeg ikke hatt murringer, men mer en følelse av å ha kynnere.

Ble også tidlig kvalm denne gangen. I de to andre graviditetene har jeg ikke blitt kvalm før i uke 5 og 8.

Jeg er 4+6 i dag.

Anonymous poster hash: 812c6...3eb
Skrevet

Kjente ingenting før uke 6!

Skrevet

Mange som fikk symptomer tidlig, ja! Mener å ha lest at egget fester seg ca dag 6, også begynner å utskille HCG etter 2-3 dager. Kan man likevel kjenne noe før? Huff, merker jeg både er spent/nervøs og alt :sjokkert:

-Ts!

Skrevet

Kjente absolutt ingenting før uke 7.

Anonymous poster hash: 4009b...b15
Skrevet

Rundt 7 dager hos meg også:)

Skrevet

Til dere som fikk symptomer tidlig; hva slags symptomer fikk dere da? Jeg må si at jeg aldri ført har følt at det stikker så mye (pupper, lysken, magen)....Syntes det er litt merkelig.. er jo bare 7 DPO

-Ts!

Skrevet

Det begynte med ømme bryster og luft i magen:)

Skrevet

Første gang: typiske pms-pupper ved ikm. Ble vondere og større etter ikm. Testet positivt et par dager etter.

Andre gang: lite symptomer, litt ømme pupper etter ikm. Mistet i MA uke 11.

Tredje gang: ingen spesielle symptomer før ikm. Symptomer kom for full styrke nå i uke 5.

Har altså aldri kjent noe som helst før ikm.

Skrevet

Fra og med 7 dpo begynte jeg å få tydelige symptomer som stikninger i eggstokkene, trøtthet, store bryster...

Men den dagen jeg fikk positiv cbplus, som var i går, 11 dpo, kjente jeg kvalme og spydde! Men etter det har jeg ikke kjent noe mer på kvalme. Trøtthet og stikninger er nok det som går mest her!

Skrevet

Og tretthet, glemte tretthet!

Skrevet

7 dager før IKM endret utfolden seg drastisk, positiv test på IKM og så fikk jeg veldig ømme pupper og tretthet. Ble aldri kvalm og er 30 uker nå

Anonymous poster hash: 88db9...cf0

Skrevet

Merket ingenting før uke 6, men da kom alt. Kvalme, trøtthet, større pupper, svimmel, vondt i hodet osv

Skrevet

Merket det vell fra og med 7 DPO. Plutselig trengte kroppen mer søvn. jeg fikk helt syke urenheter i huden, spesielt ved rompa. Puppene var litt mer ømme og jeg hadde skikkelig luft i magen.

Skrevet

Jeg merket egentlig ingenting annet enn at brystene ble litt større og med mørkere vorter før IKM. Hadde litt vondter og ømhet, men mye av det tror jeg skyldes at vi hadde IVF. Ellers kom kvalme, tretthet og avsmak for kaffe etter uke 6.

Skrevet

Jeg fikk ømme pupper ca en uke etter IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...