Gå til innhold

Farge på brystvorter?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er normal farge på brystvortene? Mine er lys rosa, men jeg har sett veldig mange med en mørk rosafarge, nesten brun. Og noen veldig mørkt brune. Fins det noe "gjennomsnitt" og hva skyldes forskjellen? Kan de endre farge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh.

Mine er i alle fall lys rosa..

Skrevet

Mine blir mye mørkere i fargen når jeg tar solarium. Dessuten var de mørkere da jeg var gravid....

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kommer jo selvfølgelig an på hvilke farger du har ellers. Virker som om mange er litt sånn "åå, er jeg normal?" straks det dreier seg om noe på kroppen man ikke ser så ofte hos andre.. som pupper og underliv. Disse delene av kroppen varierer jo like mye i utseende og farger som andre deler.. har sjelden hørt noen spørre: "Er nesa mi normal?" "Hva er normal farge på håret?".. hehe. Noe å tenke på kanskje.

I alle fall.. du er nok helt normal.. tipper du har lys hud. Det har jeg, og brystvortene mine er også rosa. Vanlig for oss nordboere det. Tror du ikke det hadde sett rart ut med veldig mørke? Og forestill deg en negerdame med lyserosa vorter.. :ler: nei, det er godt vi er forskjellige :)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er lys og har mørke brystvorter...heeeelt forskjellig på alle,alt er "normalt"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...