AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Skandiabankens nye app, apper fra det offentlige, spill... Betaler Apple seg inn for å være først ute? Hvorfor blir dette akseptert, og da tenker jeg spesielt på det som blir betalt av våre skattepenger. Hvordan kan det ha seg? Anonymous poster hash: 6c5b1...af6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Mener du på mobil plattform? For jeg føler ikke det er sånn på mac. I starten hadde apple veldig gode developer tools som gjorde det mye lettere å lage apps til ios enn andre systemer, men slik er det ikke lenger. Kanskje det bare er en tradisjon som henger igjen, eller så er apple brukerene i såpass flertall at app-produsentene prioriterer dette markedet. Anonymous poster hash: 38bf5...5ef
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Mener du på mobil plattform? For jeg føler ikke det er sånn på mac. I starten hadde apple veldig gode developer tools som gjorde det mye lettere å lage apps til ios enn andre systemer, men slik er det ikke lenger. Kanskje det bare er en tradisjon som henger igjen, eller så er apple brukerene i såpass flertall at app-produsentene prioriterer dette markedet.Anonymous poster hash: 38bf5...5ef Ja denne gangen tenkte jeg på mobil. Tradisjon? Har litt problemer med å tro det... Anonymous poster hash: 6c5b1...af6
Gjest brutal_mann Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Fordi utviklerne trives best på OSX og IOS.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Når jeg er på jobb så må jeg gjøre slik kundene vil, jeg kan ikke bestemme selv hva jeg vil. Merkelig bransje... Anonymous poster hash: 6c5b1...af6 1
OneLove Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Når jeg er på jobb så må jeg gjøre slik kundene vil, jeg kan ikke bestemme selv hva jeg vil. Merkelig bransje...Anonymous poster hash: 6c5b1...af6 Det er flere som er på Android enn IOS. Tror mye av årsaken er at det finnes mange "kule" på marked-/salgsavdelingen som digger Ifånen sinn litt vel mye. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå