Gå til innhold

Hvorfor er alt fremdeles tilgjengelig på Apple før andre systemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skandiabankens nye app, apper fra det offentlige, spill...

Betaler Apple seg inn for å være først ute? Hvorfor blir dette akseptert, og da tenker jeg spesielt på det som blir betalt av våre skattepenger.

Hvordan kan det ha seg?

Anonymous poster hash: 6c5b1...af6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du på mobil plattform? For jeg føler ikke det er sånn på mac. I starten hadde apple veldig gode developer tools som gjorde det mye lettere å lage apps til ios enn andre systemer, men slik er det ikke lenger. Kanskje det bare er en tradisjon som henger igjen, eller så er apple brukerene i såpass flertall at app-produsentene prioriterer dette markedet.

Anonymous poster hash: 38bf5...5ef
Skrevet

Mener du på mobil plattform? For jeg føler ikke det er sånn på mac. I starten hadde apple veldig gode developer tools som gjorde det mye lettere å lage apps til ios enn andre systemer, men slik er det ikke lenger. Kanskje det bare er en tradisjon som henger igjen, eller så er apple brukerene i såpass flertall at app-produsentene prioriterer dette markedet.

Anonymous poster hash: 38bf5...5ef

Ja denne gangen tenkte jeg på mobil. Tradisjon? Har litt problemer med å tro det...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Fordi utviklerne trives best på OSX og IOS.

Skrevet

Når jeg er på jobb så må jeg gjøre slik kundene vil, jeg kan ikke bestemme selv hva jeg vil. Merkelig bransje...

• Liker 1
Skrevet

Når jeg er på jobb så må jeg gjøre slik kundene vil, jeg kan ikke bestemme selv hva jeg vil. Merkelig bransje...

Det er flere som er på Android enn IOS. Tror mye av årsaken er at det finnes mange "kule" på marked-/salgsavdelingen som digger Ifånen sinn litt vel mye.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...