AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Hun har bare vært en hyggelig bekjent og klassevenninne som han har hilst på under tilfeldige møter, har godt inntrykk av henne og de har aldri hatt noe på gang før, ssånn sett. De har aldri gjort noe galt, men jeg vet at han var forelsket i henne for mange år siden, og det plager meg. Hun vet ikke at han likte henne, og det er ikke flørting heller. Det som plager meg er at hun ser veldig bra ut og jeg VET at han fortsatt synes det, og dessverre er ikke jeg like heldig med utseendet. Jeg er en god jente personlighetsmessig, og jeg har mange interesser som han også har, han sier han elsker meg og har stått ved min side i tre år. Han har ekser som jeg klarer å la være å tenke på, og motsatt.. men hun har en sånn spesiell personlighet som tiltrekker seg mennesker, er dyktig i det hun driver med, finner på mange interessante ting osv, og jeg ser at han liker henne hver gang vi treffer ho på butikken etc og slår av en prat. Har tatt det opp med han, fordi jeg føler meg så trua... Jeg føler meg så dum og liten når jeg ofte går inn på profilen hennes på fb og ser på henne. Æsj...Redd for å miste han, enda jeg vet at det kommer til å skje noe...Argh,,,Er det flere som sliter med sånt? Jeg har jobbet mye med selvtilliten min, og jeg vet at han er i et forhold med meg... og liker meg. Men jeg føler meg trua av at han har likt en som henne, når jeg ikke er i nærheten av det der.... Måtte bare lufte litt tanker Anonymous poster hash: 779f5...63e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Husk at det er deg han faktisk har flørtet med og blitt sammen med, da. Anonymous poster hash: 17713...1c8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Jeg hadde det også sånn med kjæresten min. Visste at han hadde vært veldig forelsket i en jente før vi ble sammen, en jente som var veldig vakker og med en spennende personlighet. De holdt på litt, inkludert hadde sex, men så brøt hun med ham.. Det som gjorde vondt i mitt tilfelle, var at den der "det er jo deg han har valgt" ikke passet helt. Greit nok at han ble sammen med meg, men han ble jo avvist av hun andre. Så hva som jeg var andrevalget, det trygge valget, mens den største forelskelsen og lidenskapen var hos hun som han ikke fikk.. Så klart sa han at han var fornøyd med meg og elsket meg, men hva annet skulle han si liksom.. Sånn gikk tankene. Det som har gjort det litt bedre, er for det første at denne andre dama har flyttet til en by i utlandet og fått seg kjæreste (jepp, jeg har snoket på FB). Så jeg er ikke redd for at kjæresten skal støte på henne bare han er ute på byen eller noe. For det andre så må man jo bare begynne å stole på at kjæresten synes at du er den beste. Men det tar litt tid å komme dit da, når man først har kjent på den usikkerheten.. Tror nok alltid jeg vil få et lite stikk i brystet når jeg hører navnet til hun han var så forelsket i. Anonymous poster hash: 0de21...7bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå