AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Har et godt samarbeid med barnefaren, men det jeg angrer mest på er at jeg greide å få barn ilag med en med ei mor som ikke har mye oppi toppetasjen!! Blir så oppgitt!! Har så lyst å skrive så mye om dette her, men redd for å bli igjennkjent rett og slett. Vi føyk i tottene på hverandre for 3-4 dager siden. Og jeg kjenner jeg koker enda! Vet ikke helt hva jeg vil med innlegger. Følte bare for ei utblåsning! Anonymous poster hash: db55d...35b
umwar Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Få det ut! Bedre å få ut sinnet anonymt på internett, enn foran barnet ditt, evt andre som kan holde usakligheter mot deg 1
skruf Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Trenger du å ha så mye kontakt med henne da? Jeg har null kontakt med eksen sin mor. Møter på henne såklart av og til, hilser og slår kanskje av en prat. Hun er forsåvidt grei, men det er ikke naturlig å ha kontakt lengre.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Trenger du å ha så mye kontakt med henne da? Jeg har null kontakt med eksen sin mor. Møter på henne såklart av og til, hilser og slår kanskje av en prat. Hun er forsåvidt grei, men det er ikke naturlig å ha kontakt lengre. Har null kontakt, men hun hadde sagt noe til mitt barn som overhodet ikke stemte. Så jeg tok det opp med henne. Hun er rett og slett håpløs og så forferdelig egoistisk i tankegangen og greier ikke å se sine egne feil engang. Men andre skal hun helst trakke på.. Anonymous poster hash: 960c4...0b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå