Snuppelure Skrevet 1. juli 2004 #1 Del Skrevet 1. juli 2004 For en drøy uke siden , eller var det to sådde jeg noen frø i en liten potte. Potten var en ny isboks, og jorden kom fra en pose jord kjøpt i matbutikk. Posen ble åpnet i våres, men har kun stått inne hele tiden. Den ferdig sådde isboksen satte jeg ut på terassen i solen. Det er langt fra terassen til plen eller blomsterbedd. I går hadde frøene spirt så godt at jeg skulle palnte de ut i hagen. Til min store overraskelse var det en STOR meitemarik i potten. Jeg smilte til den og slapp den ned i blomsterbeddet. Men lure vedlig på hvordan den har kommet seg opp i isboksen? Det er da ikke meitemark i poser med jord fra matbutikken? eller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. juli 2004 #2 Del Skrevet 1. juli 2004 Meitemark-egg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2004 #3 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er slett ikke uvanlig at det følger meitemark med i jordposer fra butikken. Meitamarken kunne godt fått leve i potta den holder jorda frisk og fin. Selv om den sikkert var litt ensom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå