esmer Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Hei! Jeg har sett på utrolige mange videoer på youtube og ellers på nettet at grønn te hjelper slankere iherdig med å nå målet sitt. Har lyst til å gi det en sjanse. Har vært og sett i butikkene i dag, men finner dem ikke hos coop og rema. Finner ikke ren grønn te med andre ord, finner bare blandet med mye rart. Vet du hvor jeg kan få kjøpt grønn te? Og har noen erfaringer med teen, gi gjerne lyd fra deg ! :D
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Teen blir brukt som en erstatning for annet snacks. Det har ikke så veldig mye å si hvilken grønn te en velger. Anonymous poster hash: fe58d...f4d
LiKa1986 Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Grønn te sies å være vanndrivende. men vet ikke om det er slik da jeg en periode drakk en del vann ved siden av som kan hatt samme effekt. selv drikker jeg grønn te innimellom, men stort sett fordi jeg syns den smaker godt (og jeg liker ikke mange te-slag). Kjøper min i innvandrer-butikker, merket heter Dogadan. syns de smaker myyye bedre enn Lipton og de der.
Anna82 Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Jeg har brukt grønn te under min "viktreise". Skal ikke si at det har vært "the gamechanger" men det har vært en viktig del for meg. (god placebo muligens? ) Jeg byttet ut morgenkaffe med grønn te og har også tatt grønn te ekstrakt som tilskudd. Best te får du på http://www.palaisdesthes.no/ Det koster en del men Grønn te tilskudd pleier jeg å kjøpe denne: http://fitnesslife.no/kosttilskudd/vitaminer-aminosyrer/self-green-tea.html
Gjest Nanne70 Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Jeg får faktisk en viss metthetsfølelse med grønn te som jeg ikke får av vann eller andre typer te. Kan være at det bare er noe jeg innbiller meg, da
Gjest Runforit Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Grønn te er på lik linje med kaffe noe vanndrivende. Det er ikke slankende i seg selv. Det er kostholdet som avgjør om du går ned. Te kan derimot være lurt å innta etter lunsj og middag om en skal venne seg til mindre porsjoner da te rett etter måltider vil ta fokuset bort fra at en kanskje vil ha en ekstra porsjon, og det tar ca. 20 min fra du har spist siste bit til hjernen registerer at du er mett.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Jeg har brukt grønn te under min "viktreise". Skal ikke si at det har vært "the gamechanger" men det har vært en viktig del for meg. (god placebo muligens? ) Jeg byttet ut morgenkaffe med grønn te og har også tatt grønn te ekstrakt som tilskudd. Best te får du på http://www.palaisdesthes.no/ Det koster en del men Grønn te tilskudd pleier jeg å kjøpe denne: http://fitnesslife.no/kosttilskudd/vitaminer-aminosyrer/self-green-tea.html Har bare butikker i Oslo jo. Jeg syns grønn te demper sulten litt. Den skal også øke forbrenning litt og rense systemet. Syns det hjelper jeg da. Anonymous poster hash: 7a10d...ed2
esmer Skrevet 12. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2014 Grønn te er på lik linje med kaffe noe vanndrivende. Det er ikke slankende i seg selv. Det er kostholdet som avgjør om du går ned. Te kan derimot være lurt å innta etter lunsj og middag om en skal venne seg til mindre porsjoner da te rett etter måltider vil ta fokuset bort fra at en kanskje vil ha en ekstra porsjon, og det tar ca. 20 min fra du har spist siste bit til hjernen registerer at du er mett. Takk for svar. Jeg vet at det er kostholdet som avgjør om jeg går ned, har allerede gått ned en 5-8 kg. Det jeg leste om grønn te er at man bør drikke det 30-1 t etter et måltid, og at det får opp forbrennelsen
esmer Skrevet 12. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2014 Grønn te sies å være vanndrivende. men vet ikke om det er slik da jeg en periode drakk en del vann ved siden av som kan hatt samme effekt. selv drikker jeg grønn te innimellom, men stort sett fordi jeg syns den smaker godt (og jeg liker ikke mange te-slag). Kjøper min i innvandrer-butikker, merket heter Dogadan. syns de smaker myyye bedre enn Lipton og de der. Tusen takk, har en innvandrer-butikk her der jeg skal se ! :D
Anna82 Skrevet 12. august 2014 #10 Skrevet 12. august 2014 Har bare butikker i Oslo jo. Jeg syns grønn te demper sulten litt. Den skal også øke forbrenning litt og rense systemet. Syns det hjelper jeg da. Anonymous poster hash: 7a10d...ed2 Jo det stemmer de er en Oslobutikk.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #11 Skrevet 12. august 2014 Jo det stemmer de er en Oslobutikk. Det er jo ikke bare Oslofolk her da. Tror ikke folk gidder å reise helt dit kun for te. Anonymous poster hash: 7a10d...ed2
Anna82 Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 Det er jo ikke bare Oslofolk her da. Tror ikke folk gidder å reise helt dit kun for te. Anonymous poster hash: 7a10d...ed2 hehe nee så godt eller unikt er nokk ikke deres te!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå