Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk besøk i dag av en som har "mast" om å komme. Vi har vært på en date og har daglig kontakt på snap osv. I går hadde han veldig lyst til å komme til meg (sannsynlig sex relatert, noe som passer meg greit). han ville veldig se film i lag.. Siden jeg var fyllesyk orket jeg ikke, så vi avtalt i dag istede.

Vel.. Han kom, vi begynte å se film og han prøvde litt sånn forsiktig å holde armen rundt meg og så på meg fra siden og ja, var litt sånn klein stemning.. Men så ringer telefon hans, hører han si at det passer dårlig men om han må så kommer han. Når han legger på mumler han noe om taxi å måtte være taxi for venner før vi ser videre på filmen. Etter kanskje 15 min tar han bilnøklene å beklager seg å sier han må nok gå. Gir meg en klem og Kaller meg prinsesse og ut går'n! Å nå sitter jeg her, nybarbert og litt usikker? vi vært sammen i kanskje en time, synes det var rart hele greia.. Jævla mye Forberedelse for ingenting! Tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørte du ikke hva han skulle?

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Jeg tenker han ikke følte han fikk noen bekreftelse på tilnærmingene sine, så da gav han f* og stakk.

Skrevet

Spørte du ikke hva han skulle?

Han sa han måtte kjøre denne vennen hjem. Vennen var tydeligvis på fest pg skulle hjem.. Men vi bor i en by, finnes ekte taxi liksom, og vi er voksne som stort sett har råd til en tur på byen OG taxi hjem etterpå!

Skrevet

Han sa han måtte kjøre denne vennen hjem. Vennen var tydeligvis på fest pg skulle hjem.. Men vi bor i en by, finnes ekte taxi liksom, og vi er voksne som stort sett har råd til en tur på byen OG taxi hjem etterpå!

Merkelig. Jeg hadde ikke tatt noe mer kontakt ihvertfall.

Skrevet

Han gikk vel fordi det var klein stemning.

Skrevet

Jeg tenker han ikke følte han fikk noen bekreftelse på tilnærmingene sine, så da gav han f* og stakk.

Men ærligtalt da... Er kanskje sånn, men var ikkje helt kline stemning enda, huff 🙈 jeg kan være litt prippen men nå vare jeg jo game!

Skrevet

Han gikk vel fordi det var klein stemning.

Så kleint var det ikke, men sånn at jeg ikke var helt klar for å legge med oppå han sånn 15 min uti filmen..

Skrevet

Du sier jo selv at det var klein stemning når han prøvde seg litt. Han merket vell dette selv og fant ut at denne unnskyldningen for å dra var fin å bruke når det uansett virket å være nyttesløst å være der om du ikke gav mye av deg selv.

Skrevet (endret)

Du sier jo selv at det var klein stemning når han prøvde seg litt. Han merket vell dette selv og fant ut at denne unnskyldningen for å dra var fin å bruke når det uansett virket å være nyttesløst å være der om du ikke gav mye av deg selv.

Du har kanskje rett.. Men altså, jeg satt da klint inntil han.. Å det var go stemning, vi flirte en del og det var ikke kleint i den forstand at det var stille og kjempe pinlig. Bare litt sånn..ja..små kleint fordi vi enda er så ukjente.

Endret av Meij
Skrevet

Eller så spiller han hard to get fordi han tror at du kommer til å få mer lysst på han hvis du tror at du ikke kan få han.

Anonymous poster hash: 48fec...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...