AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Vet at jeg kommer til å høres ut som en skikkelig tafatt og uselvstendig person, noe jeg ikke er til vanlig, men i kveld gjør det så inderlig vondt å ikke ha noen. Kjæresten og jeg gjorde det slutt rundt nyttår, vi var enige om at det var for det beste. Men jeg savner så veldig å ha noen å være god mot og som oppriktig ønsker å være god mot meg. Kosen, sexen, pratingen og tøysingen. Føler meg så vanvittig alene i kveld at det gjør fysisk vondt.. Noen som har noen gode tips til hvordan man takler slike kvelder? Anonymous poster hash: 19c24...252
Kamikatze Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Skaffer seg katt, ostepop og en treliters vaniljeis?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Føler meg også veldig ensom. Ble slutt mellom meg og eksen min rundt nyttår selv. Savner virkelig noen å holde rundt, le med, kose med og ikke minst ligge i skje med Anonymous poster hash: 15bd1...c14
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Bare 1 mnd siden for min del, men føler på akkurat det samme. Vi har nok så masse oppspart kjærlighet i oss...Anonymous poster hash: ebcc6...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå