AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Så før dere missforstår overskriften (av mangel på bedre overskrift)så mener jeg ikke at hun er fysisk tilstede i vårt liv hele tiden. Jeg snakker om bilder/videoer/interne spøker som de har/hadde(?). Vil bare høre hva dere andre tenker om eksen til deres kjæreste, fremtidige kjæreste, ektemann, samboer, eller whatever. Greia er at her er det bilder av henne i alle esker og alle skuffer og skap. Altså fysiske fotografier. Det er av de to som kysser, av henne naken(!!!!), av de to i sengen sammen(ikke seksuelt altså), av hennes kropp i bikini, av henne på fest, av de to på ferie, av deres gamle hus, av de to på biltur, av hun som maler, av hun som ditt og datt... Han har også festevideoer av henne på Macen, og en MASSE bilder av henne på macen i alle tilstander. Mens hun sover osv osv osv. Har spurt han om dette og om hvorfor han enda har alle disse bildene. Han sier det er pga hans fortid med henne, pga gode minner, og pga de var sammen en god stund og at hun var en stor del av livet hennes. Jeg sa det var helt ok, men om han i det minste kunne tenke seg å kvitte seg med de stygge nakenbildene av henne som han hadde i skapet oppi en sånn bildemappe. Det gikk han med på selvom han ikke synes det var noe særlig nakenbilde siden man "bare" så brystene hennes med nipler og det hele. Jeg synes jo det er okei, og maser ikke noe mer om det, men jeg tenker jo ofte på det. Samtidig som jeg husker på noe av det første han sa til meg da vi ble kjent for 3 og ett halvt år siden:" Det finnes INGEN bedre dame enn henne, og det blir aldri å forandre seg." Vet dette ble kjempe rotete men hva tenker du? Det er trossalt rundt 10 år siden de var sammen, og vi har vært sammen i 3 og ett halvt år.... Anonymous poster hash: a8cef...77b
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Stor del av livet HANS mente jeg selvfølgelig... Anonymous poster hash: a8cef...77b
Prestekragen Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Skjønner at folk vil beholde bilder og minner, men det finnes da grenser. Da får han isåfall pakke det vekk så du slipper å se det til daglig. Hadde blitt irritert om det var meg som måtte se på eksen hans 3
umwar Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Oi.... Jeg hadde fått litt noia av dette. Syns ikke det er litt greit en gang! Fortid er fortid, og alle har en, men la den ligge i fortiden. Trenger ikke la det bli en del av dagliglivet deres. Hadde begynt å lure på hvor over henne han er. Ok, helt ærlig, jeg hadde klikket og følt meg lite respektert. 6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Synes det er respektløst av han. Eksen min er også sånn. Han nekter å slette bilder sv meg, har tatt vare på vinflaska vi hadde da vi forlovet oss, kjærlighetsbrev og alt mulig. Kastet alt av minner fra han da jeg hadde vanvittig kjærlighetssorg og synes det er rart han samler på alt. Han sier han vill ha de for det er gode minner og att han vill angre om vi blir sammen igjen. Mange år siden bruddetAnonymous poster hash: 69913...2dc 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Så jeg er ikke heeelt idiot som føler meg litt.... Jeg vet ikke engang hva jeg føler... Krenkelse??? Det verste av alt var at vi skulle dra å feire vår 2 års dag for nå halvannet år siden. Og vi skulle på byens fineste restauranter hvor jeg VET at hun har jobbet masse. Han forsikret meg om at hun ikke jobbet der mer så vi ville dra dit. Da vi kom dit... Gjett hvem som er vår fantastiske servitør for kvelden? Endte med at de to hadde en laaaang samtale som var veldig intern hvor jeg ikke skjønte HALVPARTEN engang, og hvor hun måtte spørre meg 3 ganger hva det var jeg ville ha igjen... Siden hun ikke fulgte med på det jeg sa.. Hun visste jo såklart hva han ville ha.. Blir kjempelei meg når han også påstår at nakne bryster ikke er det samme som ett nakenbilde? Hvordan definerer man ett nakenbilde da?! Anonymous poster hash: a8cef...77b 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Det hadde jeg ikke giddet. Beklager, Anonymous poster hash: 335d4...679 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Men bør jeg ta det opp igjen, eller skal jeg vente til vi flytter inn i ny leilighet sånn at jeg kan snike det inn imellom noe sånt som "nå begynner vi jo på nytt, kan ikke du prøve å kaste det der eller skal du beholde det til vi er gamle å sitter på sykehjemmet sammen?"? Anonymous poster hash: a8cef...77b
peanut_juice Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Jeg syns ikke det er så rart. Hun var jo stor del av livet hans, og det blir feil å be han om å kvitte seg med det. Med unntak av nakenbilder selvsagt, det er litt unødvendig å beholde. Jeg har beholdt det meste av bilder og gaver osv fra tidligere forhold. Det er jo endel av fortiden min og vært med på å gjøre meg til den personen jeg er i dag. Men det han burde gjøre er å samle det og pakke det vekk. Man trenger jo ikke å måtte se på det hver dag
koskenkorva Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Ser ikke greia med at han skal beholde fysiske bevis på at de hadde det fint sammen, når det er et avsluttet kapittel i livet hans. Hvorfor skal han holde på gode minner med henne, når han kan skape nye med deg? Blir for dumt. Hadde de hatt barn sammen og bildene var av de som en familie er det en annen sak, men hallo... de er over. 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Ser ikke greia med at han skal beholde fysiske bevis på at de hadde det fint sammen, når det er et avsluttet kapittel i livet hans. Hvorfor skal han holde på gode minner med henne, når han kan skape nye med deg? Blir for dumt. Hadde de hatt barn sammen og bildene var av de som en familie er det en annen sak, men hallo... de er over. Det er jo det jeg også tenker. De han har i haue sitt må da være nok?! Spurte han hva han ville syntes om det var meg og sånn som jeg kjenner han så ville han ikke likt det.... Jeg finner det veldig sårende iallefall og tenker ganske ofte på det men siden han blir så sint når jeg tar det opp med han så sier jeg ikke noe fordi jeg har prøvd å si noe så ofte... Anonymous poster hash: a8cef...77b 1
koskenkorva Skrevet 11. august 2014 #12 Skrevet 11. august 2014 (endret) Det er jo det jeg også tenker. De han har i haue sitt må da være nok?! Spurte han hva han ville syntes om det var meg og sånn som jeg kjenner han så ville han ikke likt det.... Jeg finner det veldig sårende iallefall og tenker ganske ofte på det men siden han blir så sint når jeg tar det opp med han så sier jeg ikke noe fordi jeg har prøvd å si noe så ofte... Anonymous poster hash: a8cef...77b Kjip situasjon. Jeg hadde kastet alt når han ikke var hjemme, hvis han blir rasende pga. det så vil jeg tro at det sier sitt. Han er ikke over henne. Beklager, men det er realiteten. Hadde forstått det om det var en hund han hadde fra han var liten, men det er det da altså ikke. Hvis han har et SÅ stort behov for å ha henne "fysisk" rundt seg (via bilder, videoer osv), så er det noe riv ruskende galt om det ikke er for at han har følelser for henne fortsatt. Jeg har slettet alt av mine xer, om vi så hadde kort forhold eller ei. Er det slutt, så er det slutt. Har du tenkt på å kanskje fortelle vedkommende dette? At han har bilder, videoer av henne og hva hun syntes om det? Kanskje du kan få henne til å snakke med han? Endret 11. august 2014 av koskenkorva 5
koskenkorva Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 (endret) . Endret 11. august 2014 av koskenkorva
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #14 Skrevet 11. august 2014 Kjip situasjon. Jeg hadde kastet alt når han ikke var hjemme, hvis han blir rasende pga. det så vil jeg tro at det sier sitt. Han er ikke over henne. Beklager, men det er realiteten. Hadde forstått det om det var en hund han hadde fra han var liten, men det er det da altså ikke. Hvis han har et SÅ stort behov for å ha henne "fysisk" rundt seg (via bilder, videoer osv), så er det noe riv ruskende galt om det ikke er for at han har følelser for henne fortsatt. Jeg har slettet alt av mine xer, om vi så hadde kort forhold eller ei. Er det slutt, så er det slutt. Har du tenkt på å kanskje fortelle vedkommende dette? At han har bilder, videoer av henne og hva hun syntes om det? Kanskje du kan få henne til å snakke med han? Jeg vil ikke blande henne inn da jeg ikke ser hvordan det kan gjøre noe godt. Og det med å kaste bildene var en veldig god ide hadde det ikke vært for at han har en masse bilder av henne også på macen, som jeg ikke har tilgang til.... Anonymous poster hash: a8cef...77b
koskenkorva Skrevet 11. august 2014 #15 Skrevet 11. august 2014 Jeg vil ikke blande henne inn da jeg ikke ser hvordan det kan gjøre noe godt. Og det med å kaste bildene var en veldig god ide hadde det ikke vært for at han har en masse bilder av henne også på macen, som jeg ikke har tilgang til.... Anonymous poster hash: a8cef...77b Da kaster du alt du har fysisk av henne, og sier at gjør han ikke dette med mac'en og, så kaster du den og! Så får du se hva virkelig er verdt for han. En pc til flere tusen kroner, eller bilder av en gammel flamme. Altså, om xen din hadde hatt nakenbilder av deg, videoer og bilder fortsatt, så ville vel ønsket å få vite om det? Jeg hadde hvertfall fortalt henne det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #16 Skrevet 11. august 2014 Da kaster du alt du har fysisk av henne, og sier at gjør han ikke dette med mac'en og, så kaster du den og! Så får du se hva virkelig er verdt for han. En pc til flere tusen kroner, eller bilder av en gammel flamme. Altså, om xen din hadde hatt nakenbilder av deg, videoer og bilder fortsatt, så ville vel ønsket å få vite om det? Jeg hadde hvertfall fortalt henne det. Jeg har svaret på hva som blir å skje, tro meg jeg har prøvd alt fra før:" Du er en psyko, du kan ikke være serriøs, javel da har jeg det bedre uten deg" blablabla.... får vel bare se hva jeg "tørr" å gjøre med det. Anonymous poster hash: a8cef...77b
umwar Skrevet 11. august 2014 #17 Skrevet 11. august 2014 Jeg har svaret på hva som blir å skje, tro meg jeg har prøvd alt fra før:" Du er en psyko, du kan ikke være serriøs, javel da har jeg det bedre uten deg" blablabla.... får vel bare se hva jeg "tørr" å gjøre med det. Anonymous poster hash: a8cef...77b Dønn seriøst, stikk fra han da! Tror neppe det er han som har det best uten deg slik du beskriver han.. 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #18 Skrevet 11. august 2014 Dønn seriøst, stikk fra han da! Tror neppe det er han som har det best uten deg slik du beskriver han.. Alts å han er nok bedre enn sånn som du oppfatter han. Han blir irritert når han syns jeg oppfører meg urimelig men ellers, tro det eller ei, fungerer vi utrolig bra sammen. Anonymous poster hash: a8cef...77b
umwar Skrevet 11. august 2014 #19 Skrevet 11. august 2014 Alts å han er nok bedre enn sånn som du oppfatter han. Han blir irritert når han syns jeg oppfører meg urimelig men ellers, tro det eller ei, fungerer vi utrolig bra sammen. Anonymous poster hash: a8cef...77b Det håper jeg Syns bare at det å si slik er et unødvendig maktbrukforsøk. "Jeg har det bedre enn deg" er ikke litt greit å si til sin kjæreste. Du er jo ikke helt urimelig, det har du fått bekreftet fra flere i tråden, så du har "lov" til å føle det du føler! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå