Gå til innhold

Hva synes du om at kvinner og menn bruker snus i steden for å røyke?

Snus hot or not  

35 stemmer

1. 1. Er det ok med kvinnelige snusere? (Posesnus)

• Ja
      24
    • Nei
      11
  2. 2. Er det ok med mannlige snusere? (Posesnus)

• Ja
      26
    • Nei
      9
  3. 3. Er du kvinne eller mann?

• Kvinne
      27
    • Mann
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snus hot or not?

Anonymous poster hash: 2535d...736
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foretrekker snusere fremfor røykere.

Røyk lukter vondt. Når man snuser plager man iallefall ikke folk i nærheten.

Skrevet

Kan vel ikke akkurat påstå at snus er "hot", samma om det er mann eller dame, men bedre enn rykende kistespiker iallefall.

Skrevet (endret)

Ingen av delene, ihvertfall ikke fysisk. Men det vitner om at dama ikke er så helsehysterisk, og det er jo positivt. Samme gjelder røyking.

Endret av evnukken
  • Liker 1
Skrevet

Foretrekker snus fremfor røyk. Snusing går ikke utover noen andre, i motsetning til røyking... Hater å puste inn røyk, få det på meg på klærna og i håret.. Æsj. Snusing ser liksom bare litt dumt ut

Skrevet

Foretrekker snusere fremfor røykere.

Røyk lukter vondt. Når man snuser plager man iallefall ikke folk i nærheten.

Fint argument i teorien, men det er like skadelig å snuse som å røyke og de sykdommene man får av dette belaster fortsatt helsevesenet. Dessuten blir det liggende snusbleier over alt på veier og fortau eller folk sin ånde stinker når du snakker med dem.

At man ikke puster ut røyk når man snuser, har fått folk i fleng til å begynne å snuse på seg kreft i munnhulen. Som om det er en fin ting å gjøre "for omgivelsenes skyld"...

• Liker 1
Skrevet

Snusing ser liksom bare litt dumt ut

Overleppa blir jo litt sexy, da. ;)

Skrevet (endret)

Foretrekker snus fremfor røyk. Snusing går ikke utover noen andre, i motsetning til røyking... Hater å puste inn røyk, få det på meg på klærna og i håret.. Æsj. Snusing ser liksom bare litt dumt ut

Spesielt på fortauet...

http://www.kjerringholmen.com/wp-content/uploads/2014/07/bilde3.jpg

Eller sånn som dette:

http://mouth-tongue-gum-throat-cancer.com/wp-content/uploads/2011/12/gum-cancer-symptom-300x300.jpg

Det ser "bare litt dumt ut." (Og da har jeg valgt pene eksempler for å ikke sjokkere folk...)

P.S: Det var ikke meningen å henge ut Rosewood her. Det var bare meningen å understreke et poeng, fordi mange tenker akkurat det hun sier og det virker logisk.

Ryddet for bilder med kopirett. Stjernesol, mod.

Endret av Stjernesol
  • Liker 1
Skrevet

Overleppa blir jo litt sexy, da. ;)

Neh, overleppa blir jo seende helt rar ut. Som når man blåser opp luft til overleppa, man ser jo neten ikke selve leppa :P

Skrevet (endret)

Jeg synes det er veldig svakt at man går over på snus når man slutter å røyke. Om man først skal slutte, så begynner man ikke på noe nytt.

Men nei, snus er ikke hot. Ei heller røykere. Men røyken er i for seg litt mer forståelig. Snusen derimot, tenker jeg veldig negativt om.

Er muligens fordi jeg er eks-røyker, og fikk tips om å begynne å snuse istedet, for det gjorde de fleste i min vennekrets når de stumpet røyken. Kjipt begge deler etter min mening.

Forresten så blir tennene enda verre av snusing enn av røyking. Dårlige tenner er det styggeste som fins. Meget meget dumt begge deler, men du kan hvertfall ikke se lungene til en røyker, og dermed ikke få de typiske snus-tennene. Misforstå meg rett nå.

Glemte snusleppa............... Det er jo like tragisk.

Endret av UnderCover
  • Liker 3
Skrevet

Neh, overleppa blir jo seende helt rar ut. Som når man blåser opp luft til overleppa, man ser jo neten ikke selve leppa :P

Det er jo skikkelig hett, da. :P Neida, jeg er enig, det er ikke mye vakkert. ;)

Skrevet

Kan vel ikke akkurat påstå at snus er "hot", samma om det er mann eller dame, men bedre enn rykende kistespiker iallefall.

Det er like fullt kistespiker...

Skrevet

Jeg synes det er veldig svakt at man går over på snus når man slutter å røyke. Om man først skal slutte, så begynner man ikke på noe nytt.

Men nei, snus er ikke hot. Ei heller røykere. Men røyken er i for seg litt mer forståelig. Snusen derimot, tenker jeg veldig negativt om.

Er muligens fordi jeg er eks-røyker, og fikk tips om å begynne å snuse istedet, for det gjorde de fleste i min vennekrets når du stumpet røyken. Kjipt begge deler etter min mening.

Forresten så blir tennene enda verre av snusing enn av røyking. Dårlige tenner er det styggeste som fins. Meget meget dumt begge deler, men du kan hvertfall ikke se lungene til en røyker, og dermed ikke få de typiske snus-tennene. Misforstå meg rett nå.

+1

• Liker 2
Skrevet

Det er like fullt kistespiker...

Kistepute er vel mer korrekt, om det var snusen du siktet til.

Skrevet

Dessuten er det ti ganger verre å kutte ut snusen enn det noen gang vil bli å kutte røyken. Bare sånn for dem som mener "det er bedre å gå over til snus"...

• Liker 3
Skrevet

Kistepute er vel mer korrekt, om det var snusen du siktet til.

Godt poeng. :)

• Liker 1
Skrevet

Fint argument i teorien, men det er like skadelig å snuse som å røyke og de sykdommene man får av dette belaster fortsatt helsevesenet. Dessuten blir det liggende snusbleier over alt på veier og fortau eller folk sin ånde stinker når du snakker med dem.

At man ikke puster ut røyk når man snuser, har fått folk i fleng til å begynne å snuse på seg kreft i munnhulen. Som om det er en fin ting å gjøre "for omgivelsenes skyld"...

Like skadelig å snuse som å røyke? Dette er jeg interessert i å lese kilder på. Har jeg aldri i mitt liv lest!

• Liker 3
Skrevet

Like skadelig å snuse som å røyke? Dette er jeg interessert i å lese kilder på. Har jeg aldri i mitt liv lest!

Bare å begynne å lese det. Informasjonen finnes over alt.

Skrevet (endret)

+1?

Eh, ja. Jeg signaliserer at jeg plusser innlegget fordi jeg er enig med deg.

Det er en ganske vanlig ting å gjøre. For å vise til det du sier, i stedet for å skrive noe om dette selv, fordi du sa det på en bra/bedre måte.

Edit: Nuh har jeg plusset på vanlig måte, også ;)

Endret av Tøytigern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...