AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Jeg skal kjøpe meg pulsklokke, men blir litt forvirret over utvalget som er. Derfor lurer jeg på hvilken nettopp du bruker, og om du er fornøyd med den? Noen her som har erfaring med suunto? Anonymous poster hash: de742...e8c
Musken Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Følger med her! Har også lyst på pulsklokke, men vet ikke helt hva jeg skal gå for..
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Fitbit flex armbånd åsså laster dere ned my fitness pal app på telefonen, så dere kan føre opp kalorier inn på appen gjennom dagen, så synkroniserer dere fit bit flex med appen slik at det kommer opp på appen hvor mye dere har forbrent osv. så måler den også søvnkvalitet på natta. Anonymous poster hash: 4e31f...dc7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Fitbit flex måler ikke puls, og har et helt annet bruksområde enn en pulsklokke. Jeg har Polar FT80, og Polar RCX3, og er veldig fornøyd med dem begge. Jeg liker best å bruke FT80 til styrketrening, til kondisjonstrening liker jeg best RCX3, fordi den har 5 pulssoner, ikke bare 3, jeg har skrittsensor og GPS til denne, og det gir en mer utfyllende informasjon til loggen. Pulssonene er jussterbare på begge to, og vi kan sette egen makspuls og egne soner. Jeg opplever begge som nøyaktige. Anonymous poster hash: 41eda...4b6
Maximillian Cohen Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Jeg kjøpte nettopp en Garmin Forerunner 220 + Garmin Premium pulsbelte til samboeren min, og det er virkelig en klokke jeg vil anbefale. Det "eneste" den mangler er barometer. Selv har jeg en Polar RS300x, men siden jeg mer eller mindre har gått over til å kun trene sykling så ligger den bare i skuffen, og jeg sykler nå med en Garmin Edge 500. Denne kan brukes som en pulsklokke, med alt du trenger av funksjoner, men den er i overkant stor og klumpete til slikt bruk.
isbiten. Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Bruker Suunto M4. Helt grei og basic klokke som er enkel i bruk. Har stort sett brukt den til spinning, saltrening og styrketrening, men i det siste har jeg begynt å løpe en del, og har begynt å se meg om etter en bedre klokke med bl.a. gps. Det som trekker ned med min klokke er at den ikke viser puls i % av makspuls og at den kun lagrer forrige økt. Den duger, men for å ha oversikt over fremgang og øktene mine er jeg avhengig av treningsdagbok som jeg må skrive i etter hver økt og løpeapp på telefonen mens jeg løper. Helt overkommelig, men hadde vært greit å ha alt i ett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå