Gå til innhold

Han er altfor interessert i store pupper... Jeg vurderer silikon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det er noe som knuser mitt selvbilde i forholdet, typen min er altfor interessert i store pupper. Han sier han er så fornøyd med kroppen min og alt sånn, men jeg som har størrelse 75C .. la oss bare si det sånn at han egentlig er en type som liker store pupper, og det plager meg noe vanvittig, jeg føler meg konstant aldri bra nok utseendetmessig på grunn av det..

Til å med når vi har sex og han skal ta på puppene mine, føler jeg nesten at jeg vil gjemme de vekk.. og ikke la han ta på de, siden de ikke er store nok.. Uff teit innlegg, men dette plager meg så mye!

Jeg syns silikon pupper som er altfor store ser helt forjævelig ut, men kunne godt tenkt meg å bare ha litt større bryster, det er ikke noe galt i det? Men ligger prisene på 30tusen og oppover...? Noen som vet? Vet ikke hvor jeg starter heler, hvilket sted som er best å oppsøke

mvh Jente 23

Anonymous poster hash: 26e78...70b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du har c-cup så skjønner jeg ikke problemet...

• Liker 14
Gjest Chloe87
Skrevet

Hallo, du har C cup! Det er ikke lite!

Gjest Faerunpedia
Skrevet

75c er da stort. Ikke ta silikon pga grunnløse komplekser.

Skrevet

Hallo, du har C cup! Det er ikke lite!

For han så er det for lite... Og det får meg til å føle meg så mye mindre pen, skammer meg til slutt over brystene mine .. Som sagt, jeg klarer nesten ikke å la han ta på de lengre

• Liker 1
Skrevet

At du tar silikon pga du tror han syntes dine er for små er, for å si det mildt, latterlig. Om du hadde hatt tomme slappe lefser som hang ned til navle så hadde jeg forstått

Anonymous poster hash: eae39...8a2
  • Liker 4
Skrevet

At du tar silikon pga du tror han syntes dine er for små er, for å si det mildt, latterlig. Om du hadde hatt tomme slappe lefser som hang ned til navle så hadde jeg forstått

postet for tidelig:

At du tar silikon pga du tror han syntes dine er for små er, for å si det mildt, latterlig. Om du hadde hatt tomme slappe lefser som hang ned til navlen så hadde jeg forstått det. Om du hele livet skal tilpasse kroppen etter andres preferanser vil du aldri bli fornøyd med kroppen din.

• Liker 1
Skrevet

Ikke utfør kirurgi på kroppen din fordi du tror han ikke liker dine pupper! Selv om han " er en som liker store pupper", betyr det ikke at dine pupper er perfekte for han. Dette er noe du må gjøre fordi det er noe DU vil!

P.s. 75C er ikke lite i det hele tatt.. Mange vil strengt tatt si at det er en drømmestørrelse :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

75C , ut ifra h&m bh størrelsenDette er vel omtrent meg: https://secretsales-prod-product-images.s3.amazonaws.com/123368/6c4b10460c753090dec3efe8848e4e27_l.jpgts Anonymous poster hash: 26e78...70b

Mulig det ikke er noen c, men allikevel flotte bryster som jeg ikke ville ofret 30000,- på. Gi det i så fall noen år slik at det i tilfellet er ditt ønske og ikke ut fra hans preferanser ;)

Endret av Ms. Steele
Skrevet

Jeg har samme størrelse og har aldri fått inntrykk eller tilbakemelding på at de skal være feil i størrelse hverken på for stort eller for smått. Er kjempefornøyd med selve størrelser, passer inn i de fleste plagg :) Kan også bruke BH`er som kan være vanskelig for noen med endel mindre eller endel større, så jeg slipper rett og slett mye praktiske greier med å ha en "midt på treet" størrelse.

Hva har du forøvrig tenkt å gjøre når det blir slutt med ham(for det gjør det) og du møter en som ikke er spesielt fan av silikon? Skal du fjerne det da?

Jeg får heller ikke helt med meg om det er han som sier dette eller du som bare føler det.

Er det førstnevnte gjør du det slutt, er det sistnevnte trenger du psykolog.

Anonymous poster hash: 29c8c...c81
  • Liker 2
Skrevet

En jeg dater nå er også besatt av store pupper. Alikevel dater han meg. Jeg blir ganske irritert fordi jeg skjønner ikke vitsen med å date en dame med små pupper hvis man drømmer om store pupper, og ihvertfall ikke når man til stadighet skal kommentere hvor fint det er med store pupper og hvor digg det er med kjempepupper. Jeg er i ferd med å avslutte med daten min - heller det enn å havne i en situasjon hvor jeg føler jeg må ta silikon for å "please" han. Det finnes nok av jenter med store pupper, du får henvise kjæresten din dit neste gang han nevner det.

Anonymous poster hash: 25e8e...623

• Liker 9
Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

En jeg dater nå er også besatt av store pupper. Alikevel dater han meg. Jeg blir ganske irritert fordi jeg skjønner ikke vitsen med å date en dame med små pupper hvis man drømmer om store pupper, og ihvertfall ikke når man til stadighet skal kommentere hvor fint det er med store pupper og hvor digg det er med kjempepupper. Jeg er i ferd med å avslutte med daten min - heller det enn å havne i en situasjon hvor jeg føler jeg må ta silikon for å "please" han. Det finnes nok av jenter med store pupper, du får henvise kjæresten din dit neste gang han nevner det.

Anonymous poster hash: 25e8e...623

Kan ikke forstå hvorfor gutter sier det at de liker større pupper enn det dere har, når de dater eller er sammen med dere!! :sjokkert:

Endret av Awzm me
  • Liker 2
Skrevet

Kan ikke forstå hvorfor gutter sier det at de liker større pupper enn det dere har, når de dater eller er sammen med dere!! :sjokkert:

Det er vel rett og slett fordi man enten ikke får bedre, eller fordi det er andre ting ved deg som veier opp.

• Liker 1
Skrevet

For han så er det for lite... Og det får meg til å føle meg så mye mindre pen, skammer meg til slutt over brystene mine .. Som sagt, jeg klarer nesten ikke å la han ta på de lengre

Så bytt ham ut med en annen da vel.

• Liker 1
Skrevet

Hvor dum er du som faktisk vurderer noe sånt? Hva skjer med folk.

Anonymous poster hash: faffe...50b
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Men har han sagt eller gitt uttrykk for at han ikke er fornøyd med størrelsen på puppene dine, eller bare går du utifra det fordi han er en typisk stor puppegutt? Ikke at jeg synes du burde ta silikon bare for å please han, altså når en legger seg under kniven skal en være ganske sikker på at det noe man selv ønsker, ikke noe en bare gjør for å gjøre en annen tilfreds

Endret av Rosewood
  • Liker 1
Skrevet

Hvis kroppen min ikke var bra nok for kjæresten hadde jeg definitivt vurdert å bytte han ut. Ville IKKE vurdert å bytte ut kroppsdeler. Makan.

Gjest Awzm me
Skrevet

Det er vel rett og slett fordi man enten ikke får bedre, eller fordi det er andre ting ved deg som veier opp.

Forstår det fremdeles ikke. Hvorfor gjøre kjæresten klar over at han eller hun mangler noe en liker ved kroppen, som de ikke kan trene seg til.

• Liker 1
Skrevet

Nei, nei, nei! Ikke så mye som vurdér det engang! Puppene dine er ikke små, de er akkurat passe - til deg!

Jeg har silikon selv, og hadde jeg hatt pupper på din størrelse ville jeg aldri i verden latt meg operere. Jeg hadde 70A, og de var helt tomme og slappe etter to ammeperioder. Likevel tror jeg ikke jeg ville gjort det igjen om jeg skulle tatt valget nå. Puppene blir jo "ødelagt" for alltid, i og med at man har store arr i underkant som kjennes utenpå. Om jeg skulle velge å ta ut implantatene vil det alltid kjennes at de har vært der, pga arrene. Dessuten er det nokså vanlig at det skjer noe med implantatene med årene. Jeg har hatt mine i ti år, og i fjor begynte det ene implantatet å flytte på seg. Det synes ikke når jeg har på push-up, men ellers ser jeg helt skjev ut. Ikke noe man føler seg spesielt vel med sammen med en mann, det heller, eller hva? Jeg vet at jeg må få gjort noe med det før eller siden, men vet ikke hva. Bytter jeg det bare ut med nytt, skjer vel det samme igjen om en stund, og tar ejg dem ut, vil jeg som sagt for alltid ha pupper som bærer preg av operasjon, bare at da er de bittesmå. :(

Vær fornøyd med det du har, som ikke er smått i det hele tatt, og drit i hva kjæresten sier. Hvis han er så puppegal, så får han finne seg ei jente med gigabrød. Jeg synes det er utrolig dårlig gjort av ham å snakke sånn. Hva tror han det gjør med deg og selvtilliten din? :sur:

Anonymous poster hash: 78f92...888
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...