Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Tips til et relativt lett emne jeg kan ta? (UiT)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fra før bachelor i psykologi, så har en del kunnskap innen de typer emner.

Må ta 40 studiepoeng nå i høst da jeg mangler 10 stp som kan tas i et valgfritt emne. De 30 stp er fast innenfor studiet, men mangler 10 studiepoeng, så har noen tips til et relativt "lett" emne jeg kan ta på 10stp? Kanskje et emne der det er hjemmeeksamen med innlevering eller noe. De tre fagene som er fast som jeg skal ta er tunge matematiske fag, så trenger et relativt lett fag for de ekstra 10 studiepoengene. De 10 ekstra studiepoengene spiller det uansett ingen rolle om jeg får D eller A på.

Anonymous poster hash: c11e1...255

Skrevet

Har noen her tatt emnet pedagogikk? Var det et greit emne? Pedagogikk kan jo være et emne som uansett kan være nyttig, samtidig som siden jeg har bachelor i psykologi kan det hende jeg har en liten del av kunnskapen inne, eller at jeg kan bruke noe av psykologikunnskapen.

Skrevet

PED-0001 ;)

Anonymous poster hash: 4a683...211
Skrevet

Har noen her tatt emnet pedagogikk? Var det et greit emne? Pedagogikk kan jo være et emne som uansett kan være nyttig, samtidig som siden jeg har bachelor i psykologi kan det hende jeg har en liten del av kunnskapen inne, eller at jeg kan bruke noe av psykologikunnskapen.

Jeg skal ta det nå i høst. Lagde en tråd i juli:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=856019

Anonymous poster hash: 7bc46...012

Skrevet

Ah, takk! Det bar bra :)

Noen som vet om flere fag i samme gata? Kanskje jeg tar noen flere studiepoeng til neste vår også.

Skrevet

hva tror dere om disse emnene:

Sos-1030
sos-1012
ped-0001

Skrevet

Sos-1012 er relativt enkelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...