AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Hva er flørting for deg? Og hva er over streken om du er i et forhold?Anonymous poster hash: e6131...6e7
inlovewith Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 For min del er det over streken med en gang man skriver/gjør noe man ikke vil den andre parten skal se/finne ut av. Hvis man feks sletter meldinger fordi man er redd for at partner skal snoke har man allerede gått for langt. Men er sikkert mange som er ganske mer tolerante enn meg da, hehe 4
Prestekragen Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 For min del er det over streken med en gang man skriver/gjør noe man ikke vil den andre parten skal se/finne ut av. Hvis man feks sletter meldinger fordi man er redd for at partner skal snoke har man allerede gått for langt. Men er sikkert mange som er ganske mer tolerante enn meg da, hehe Enig. Heldigvis er jeg og kjæresten veldig like i synet på utroskap og grenser.
Infinite Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Det du ikke vil han skal vite ja. Jepp, enig. Og hvis man gjør noe man vet man selv ikke ville likt at kjæresten gjorde.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 I et forhold så skjønner jeg ikke vitsen med å flørte med andre. Da kan man like gjerne være singel. Anonymous poster hash: 9cf2e...a7f 1
94happy Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 I et forhold så skjønner jeg ikke vitsen med å flørte med andre. Da kan man like gjerne være singel.Anonymous poster hash: 9cf2e...a7f Signerer denne.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Man kan se på menyen så lenge man spiser hjemme.. Mange mennesker er utadvendte å flørtete og det synes jeg man skal være, så lenge man ikke krysser grensen. Enig med dere andre hvis man må skjule noe da er vell grensen nådd tenker jeg.Anonymous poster hash: b2554...b8f 1
Trude.lutt Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Det du ikke vil gjøre når kjæresten din er tilstede.
Infinite Skrevet 16. august 2014 #10 Skrevet 16. august 2014 Man kan se på menyen så lenge man spiser hjemme.. Mange mennesker er utadvendte å flørtete og det synes jeg man skal være, så lenge man ikke krysser grensen. Enig med dere andre hvis man må skjule noe da er vell grensen nådd tenker jeg.Anonymous poster hash: b2554...b8f Man kan vel fint være utadvent uten å være flørtete. Flørtete syns jeg ikke man skal være hvis man er i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #11 Skrevet 16. august 2014 Flørting er over streken.Anonymous poster hash: 571af...cd9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #12 Skrevet 16. august 2014 Jeg synes det er vanskelig å definere hva som er flørting. Jeg kan være imøtekommende, hyggelig og interessert mot en mann og føle at jeg ikke flørter, men kanskje han eller andre som ser på opplever det som flørting. Så kan jeg være mer introvert mot en annen mann og selv føle det som flørt, mens andre ikke opplever det som det. Uansett synes jeg grensen går ved ting jeg føler jeg må skjule for kjæresten eller ting jeg ikke vil fortelle ham. Anonymous poster hash: fdad0...2dc
Lettkverulerende Skrevet 16. august 2014 #13 Skrevet 16. august 2014 For min del er det over streken med en gang man skriver/gjør noe man ikke vil den andre parten skal se/finne ut av. Hvis man feks sletter meldinger fordi man er redd for at partner skal snoke har man allerede gått for langt. Men er sikkert mange som er ganske mer tolerante enn meg da, hehe Signerer denne.
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2014 #14 Skrevet 16. august 2014 Har ingen fast grense fordi det er så ekstremt avhengig av partneren og ikke minst hvor tillits-nivået og oppmerksomhetsbehovet i forholdet ligger i øyeblikket. Så, det som er ok og mer en greit i dag, kan fint være en dødssynd om en måned. Men, så forventer jeg av en partner at hun er sosialt oppegående og kompetent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå