mrsbb Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Etter 8 mnd. har vi nå valgt å flytte sammen. Stor skritt, men føles riktig. Han eier leilighet, så det var veldig naturlig å skulle flytte til han. Desverre tok det ikke mange dagene før første problem oppstod.. Han lar meg ikke slippe til med mine, ting som sier at "her bor jeg også". Han vil ha det sånn, og jeg vil ha ting sånn. Jeg vil ikke lage en sak ut av det, men kjenner jeg ikke klarer å la være. Hva er fasit på dette? Skal jeg bare sitte å se på mine ting gå i kjelleren? Hjelp..
TheTeen Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Syntes du burde få plass til tingene dine, men jeg forstår hvis det blir mye dobbelt opp at noe må settes bort. Gjelder det alle tingene dine?
Tya Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Har dere ikke snakket om det før du flyttet inn? I mine øyne er det helt naturlig at du flytter inn tingene dine, og at dere på en måte må bli enige om hvilke ting som skal være der hvis det er for mye med begges ting. Hvis det er en langsiktig plan med at du flytter inn så klarer ikke jeg å forstå at han ikke skjønner at du også må få ha med deg tingene dine. Har du spurt hva han tenker du skal gjøre med det du eier?
mrsbb Skrevet 11. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2014 Jo, vi har pratet om det, men han har aldri gitt meg klar beskjed om at han ikke liker mine ting. Det fikk jeg først slengt i trynet forrige dagen hvor jeg satte opp pynte ting. Jeg syns også det er tullete å ha dobbel opp av kjøkkenting ect., så det må gjerne gå i kjelleren. Han har til og med nevnt for meg at hvis ting fungerte fint ved å bo sammen, så kunne vi snakke om at jeg kunne kjøpe meg inn. Jeg kan jo ikke kjøpe meg inn i en leilighet jeg ikke kan bestemme sengetøyet en gang. Men hva kan jeg si uten at han skal bli fornærma? Jeg har allerede brast ut om at kanskje vi burde bo hver for oss...:/ ups!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå