Gå til innhold

Dersom menneskeheten hadde nesten krepert ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men 100 000 ble plassert i bunkerser eller hva har du, for at vi skulle ha en sjans til å overleve videre, hvem ville du plassert blant disse?

Når man ser på alle doomsday movies så er det alltid masse gamlinger, en del rikinger, familie av folk som er viktige etc. Det har alltid slått meg at det er en tåpelig måte å gjøre det på. Foruten ingeniører, leger og sånt, altså folk som kan bygge opp, forske, fikse syke, tenke nytt etc, så må vel fertile mennesker være et must for å komme videre? Ellers hva er poenget med å overleve?

Så, 100 000 mennesker, delt opp i 10 like deler, hvem ville du hatt med? Kan selvsagt putte flere tideler sammen, men kan også ha 10 ulike.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenker at skal man bygge opp menneskeheten på nytt på den måten, så må det inkludere mennesker som har frisk familie. som ikke har masse hjertesykdommer osv i familien.

å så må man ha med mennesker som kan masse om teknologi, jordbruk og økonomi, i tillegg til mennesker som veit hvordan de bygger boliger pluss leger, sykepleiere og andre mennesker som er viktige å ha.

Anonymous poster hash: 3b7c9...f3d
Gjest RompeRusk
Skrevet

Meg, Silfen, Pressplay. Da har vi alt vi trenger!

Skrevet

Meg, Silfen, Pressplay. Da har vi alt vi trenger!

Stakkars pressplay.

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall ikke tatt med noen fra kg.....

Anonymous poster hash: c7753...e67

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall ikke tatt med noen fra kg.....

Anonymous poster hash: c7753...e67

Nei, det sier seg jo selv, ettersom jeg spør etter grupper av typer og ikke individer. Men jeg skjønner det er sent for deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...