AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg smoothiemaskin, og rev med meg ymse ingredienser fra butikken uten å tenke meg helt om.. Frosne jordbær, frosne bjørnebær, dobbel 0% vaniljeyoghurt, og tropisk juice.. Høres det ut som en god kombinasjon? Var ikke lur nok til å sjekke rundt på nettet først etter oppskrifter. Finner ingenting med tropisk juice når jeg googler Og hva er deres beste tips for å få mer proteiner i smoothien? Anonymous poster hash: 44e13...92d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Jeg pleier å blande yoghurt, frosne bær, appelsinjuice og eventuelt en banan. Veldig godt. Om du vil gjøre den litt sunnere så kan du lage smoothie av mager vanilje kesam, bær og litt vann. Anonymous poster hash: 26b7c...310
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Jeg blander 2 kiwier og 1 pære med en skvett vann og litt sitronsaft. Gir en herlig, frisk grønnfarge og en deilig smak. Jeg er ikke så glad i å blande mange smaker, så juice dropper jeg. Det blir for dominerende. Anonymous poster hash: cfc5e...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå