Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor godt forhold har du til familien din? Far, mor, søsken etc? Prioriterer du dem, forteller du alt til dem, blir du forbanna på dem, sint, sur...?

Har din kjæreste, samboer, halvdel godt forhold til dem? Eller turbulent?

Anonymous poster hash: d825d...48a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kontakt med far. Godt forhold til mor selvom vi har kranglet så bustene fyker mange ganger. Bedre forhold til den ene broren min enn den andre. Kjæresten og mamma kommer ikke helt overens, men maybe one day! De er bare så forskjellige.

Forteller mye til mamma, men ikke alt.

Skrevet

Jeg har veldig godt forhold med mamma, pappa og søsteren min. Men mamma er som en bestevenninne, jeg forteller henne alt!

Jeg har ingen problem med å nedprioritere venner og kjæresten for å dra hjem på besøk til mamma.

Jeg velger å reise på ferie med foreldrene mine i høst fremfor kjæresten min.

Familie er viktig!

Skrevet

Jeg har et veldig godt forhold til både mamma og pappa! Er enebarn, så føler foholdet mellom oss er ekstra sterkt. Kunne ikke hatt en bedre barndom 😊

Anonymous poster hash: 703bd...18b

Skrevet

Det yngste søskenent mitt, barnet til stefaren min har jeg aldri hatt en forhold til, annet enn når vi var småbarn. Større bortskjemt drittunge skal man lete lenge etter, føler på ingen måte vi har noe familiebånd.

Der stopper slektstreet vårt, vi er en liten familie så det er synd at man ikke skal føle et sterkt uovervinnelig bånd når man er så få..

Anonymous poster hash: 99c21...6a3

Skrevet

Oops, hele teksten min kom ikke med over her. Skrev at jeg hadde ingen kontakt med farsiden etter moren min stakk til andre siden av landet når jeg var født. Hun fikk ny kjæreste, og de har hatt et av og på forhold siden. Han er den jeg ser på som en far, og selv om han aldri har sagt direkte at han er glad i meg så tror jeg også han ser på meg som familie. Han viser ikke følelser, ikke med sine egne heller. Når moren min og han var fra hverandre i noen få år bodde jeg hos han, og derea felles barn hos moren min.

Mamma er vel den som er meg nærmest. Hun har slitt mye psykisk og har gitt oss en veldig skadelig oppvekst som bipolar, tross dette er hun mitt klippe her i livet.

Anonymous poster hash: 99c21...6a3

Skrevet

Jeg har et kjempeforhold til familien, på avstand. Er altfor lik min mor, vi "kræsjer" over lang tid sammen. Men på avstand går det veldig bra. Min mor er et fantastisk menneske som gjør mye bra, bare ikke i min hverdag.

Skrevet

Jeg har et utrolig godt forhold med foreldrene mine og søskene mine egentlig! ( tre søsken og alle er eldre enn meg)

Eneste er at min eldste bror og jeg er utrolig like i personlighet så hender vi krangler som busta fyker, men det går seg til!

Skrevet

Har kontakt med mamma, men den er ikke særlig god. Hun er svært psykisk syk og alkoholisert. Min biologiske far kjenner jeg ikke.

Stefar er han som er min nærmeste og beste forelder. Han stiller opp, er tilstede og vi har nær kontakt. Han er også morfar til datteren min. Har også en bror, en "stefarmor" (sier bare farmor til henne), tante, onkler og søskenbarn jeg har nær og god kontakt med.

Anonymous poster hash: cdd01...994
Skrevet

*

Anonymous poster hash: d825d...48a
Skrevet

Jeg hadde et veldig godt forhold til mammaen min, men hun døde i sommer av kreft :( Hun var alltid tilstede for meg og min bror. Utrolig trist at vi ikke lenger har henne her..

Min pappa er en snåling. Han er mest opptatt med sitt og veldig opptatt av fasade. Noe både jeg og broren min er veldig ulike han på. Så vi himler med øynene ofte pga han. Han har 1 barnebarn som er min jente. Han er ikke så engasjert som verken pappa eller bestefar. Kun når det passer han.

Broren min er 7 år yngre enn meg, og vi er veldig forskjellig. Men etter at mammaen vår ble syk, så har vi blitt nærere hverandre. Noe som er veldig bra! Han er stille og innesluttet, mens jeg er veldig sosial av meg.

Husker at mamma fortalte på dødsleiet sitt at hun var så glad for at vi hadde fått bedre kontakt :-)

Samboeren min har godt forhold til alle sammen.

Familien til samboeren min er mye nærere enn min familie. De er sammen ofte.

Noen ganger kan det bli litt mye synes jeg.

Anonymous poster hash: f2a5c...527

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...