Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjeste-pest.
Skrevet

Første gangen jeg er innom denne siden, mye `rart`(i positiv forstand) å lese hær.

Ser at mange av dere er ofte innom for å spørre/svare på ting og tang andre lurer på.

Det jeg lurer på er: hvor mye av din tid bruker du egentlig på KG???

Ikke for å være ekkel, men det virker som om enkelte av brukerene prøver å overgå hverandre i kloke og pedagogisk riktige svar. Husk: det enkle er ofte det beste!! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Det jeg lurer på er: hvor mye av din tid bruker du egentlig på KG???

Ikke så veldig mye :flau: ( et kjempe jugekors bak ryggen)

Gjest Madley
Skrevet

Alt for mye, men jeg har ikke så mye annet å gjøre heller da..

Gjest GreenSky
Skrevet

Vanskelig å si. Jeg har KG oppe hele tiden på jobb, men er ikke inne her hele tiden.

Skrevet

Det kommer helt an på.

Hvis jeg ikke har noe å gjøre en dag, er jeg her mye.

Andre dager er jeg ikke innom engang.

Men alt i alt, rimlig mye :ler:

Skrevet

Kommer an på her også. Synes det er greit å kill - time med KG mellom gjøremål...

Gjest StoreSky
Skrevet

Tar vel en runde på de forumene jeg liker best, ca en gang om dagen. Men jeg MÅ ikke.. bare innom hvis tid og PC'en er på.

Gjest gjest1
Skrevet

Noen ganger i timevis hver dag, men så plutselig kan det gå dagevis uten at jeg er her...

Skrevet

KG? Jeg er aaaaaldri på KG..... :roll::sjenert:

Nei, egentlig har jeg KG oppe mesteparten av dagen, og titter innom med jevne mellomrom, mellom andre gjøremål.

Skrevet
Nei' date= egentlig har jeg KG oppe mesteparten av dagen, og titter innom med jevne mellomrom, mellom andre gjøremål.

Jeg og.

Gjest tusjen
Skrevet

Det er så koselig å sitter her og "småskravle" litt, så jeg har nok brukt en del tid her siden jeg ble medlem.. :roll:

Tror ikke det går ut over noe annet, så jeg har ikke så veldig dårlig samvittighet.. :o

tusjen

Gjest Emera
Skrevet

"KG?" Er det no det´a? :oops:

Aldri hørt om, nei... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...