Mona26 Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Nå må jeg bare syte litt... I 2012 gikk jeg ned 15 kg. Mega fornøyd og holdt det vedlike til NÅ... tok måla mine for jeg merka at klærene ikke satt som de skulle lengre. Gått opp 3-4 kg og lagt flere cm... Faaaaaa#n. Er ikke første gangen jeg har drevet med jojo vekt, men nå blir jeg sur for det har gått ganske lagt, så langt at jeg er mer eller mindre tilbake til start -hvertall i cm... Utenom puppene da, de er fremdeles slanke-slappe.. Åh, frustrasjon... !! Noen som har opplevd lingende? hva gjorde dere? noen gode tips? Er jo ikke som om jeg ikke skjønner hvorfor jeg har lagt meg ut, det jeg ikke skjønner er ikke hvorfor det syns på vekta. Kanskje jeg har blitt "muskel-løs" og full av flesk istedenfor. Sykt kult at jeg skal på all inclusive tur om tre uker også da...
Thalassos Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Det er vanlig å gå opp litt, 3-4 kg er ingenting! Du bør være veldig stolt som har klart å vedlikeholde vekten så lenge! 1
Mona26 Skrevet 11. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2014 Det er vanlig å gå opp litt, 3-4 kg er ingenting! Du bør være veldig stolt som har klart å vedlikeholde vekten så lenge! Jo takk, men er dessverre kroppsmålene som bekymrer meg ( midje mål, lår, hofter) som har økt betraktelig... Typ flere cm..
Wiggins Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Det er vanlig å gå opp litt, 3-4 kg er ingenting! Du bør være veldig stolt som har klart å vedlikeholde vekten så lenge! Hva er vitsen med å jojoslanke seg hvis man maksimalt kan holde vekta et snaut år? Det er jo mye bedre å gjøre det på den Riktige Måten: Et fornuftig kosthold i passelige mengder, rikelig med mosjon og noe trening, resten av livet, ikke bare i en begrensa slankeperiode. Det er det som med størst sannsynlighet vil gi varig vekttap.
Thalassos Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Hva er vitsen med å jojoslanke seg hvis man maksimalt kan holde vekta et snaut år? Det er jo mye bedre å gjøre det på den Riktige Måten: Et fornuftig kosthold i passelige mengder, rikelig med mosjon og noe trening, resten av livet, ikke bare i en begrensa slankeperiode. Det er det som med størst sannsynlighet vil gi varig vekttap. De fleste går opp litt fordi de ikke kan være på slankern resten av livet. En sunn livsstil gir ikke nødvendigvis vekttap. Når man slanker seg holder man seg unna usunne ting i større grad enn når man har nådd/er på trivselsvekt. Vil ikke si at 3 kg vektøkning på 2 år er jojoslanking. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå