Gå til innhold

Betatt av en "ONS"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi avtalte at jeg skulle sove over hos han og ingenting trengte å skje, men det gjorde det jo. Var jo egentlig det jeg også gikk inn for, da jeg prøvde å komme meg over en annen fyr. Nå har det seg sånn at jeg falt pladask for denne fyren. Er det i det heletatt mulig at en fyr vil ha ei jente som pulte ham første gang de møtes?
Han har ikke pratet til meg etter det skjedde, jeg har sendt noen snap men ikke så mye respons. Han var forøvrig utrolig hyggelig når jeg sov over, tilbød mat o.l som for meg er litt ukjent når det kommer til en ONS. (ikke at jeg har hatt mange)

Han er ikke den kjekkeste, men kjekk. Det er personligheten hans, og sjarmen jeg bare dåner av...

Tips, råd, filleristing tas mot med takk...

Anonymous poster hash: 1a925...1a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt betatt og interessert i noe mer i 2 av mine 35 ONS, så det kan skje, men som regel føler jeg at det ikke er det beste utgangspunktet for noe mer.

- Mann

Anonymous poster hash: 9ddde...919
Skrevet (endret)

Jeg har blitt betatt og interessert i noe mer i 2 av mine 35 ONS, så det kan skje, men som regel føler jeg at det ikke er det beste utgangspunktet for noe mer.

- Mann

Hvor mange tror du var interessert i noe mer hos med deg? Ganske interessant.

Og til TS; det er nok ikke det beste utgangspunktet nei.. Har interessert meg i ONS før jeg, noen har jeg falt pladask for også, men det beste er nok å ikke gi alt på en gang.. Opplevd at de fleste fort har mistet interessen, og han jeg nylig hadde noe med som startet som et ONS, der trodde vi at vi hadde mye til felles. Det var nok en innbilning fordi vi hadde så god fysisk kjemi, og ignorerte vel litt at det psykiske ikke var helt på plass.. Det tok oss en liten stund å innse.

Jeg tror det er best du lar det gå.. Tar han ikke intiativ/og heller ikke svarer dersom du tar det, så er det ikke så mye vits å bruke tid på han, av egen erfaring.. :hug:

Endret av smartbimbo
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har egentlig blitt litt småbetatt av samtlige jenter jeg har ligget med, inkludert ONS. Har sikkert med å gjøre at jeg skjelden ligger med en jente med mindre jeg finner henne genuint attraktiv :D

Anonymous poster hash: 601ce...6d5

• Liker 2
Skrevet

Og til TS; det er nok ikke det beste utgangspunktet nei.. Har interessert meg i ONS før jeg, noen har jeg falt pladask for også, men det beste er nok å ikke gi alt på en gang.. Opplevd at de fleste fort har mistet interessen, og han jeg nylig hadde noe med som startet som et ONS, der trodde vi at vi hadde mye til felles. Det var nok en innbilning fordi vi hadde så god fysisk kjemi, og ignorerte vel litt at det psykiske var helt på plass.. Det tok oss en liten stund å innse.

Jeg tror det er best du lar det gå.. Tar han ikke intiativ/og heller ikke svarer dersom du tar det, så er det ikke så mye vits å bruke tid på han, av egen erfaring.. :hug:

Jeg har gjort samme feil, og gjorde det igjen med nye daten min. Nye daten min prøvde seg på sex på andre daten.... Jeg følte det var tidlig, men jeg var veldig overfladisk sjarmert av fyren. Men jeg merker at det var dumt, for jeg tenker at jeg kjente jo han ikke. Og nå fortsetter jeg å date han, men jeg er redd at han og meg er ulike, og at vi kun har fysisk tiltrekning. Men vi virker jo like ut på noen måter, men på noen ikke.

Men det kan være veldig kjedelig å falle i den fellen at man gir av seg selv for tidlig, også blir det ikke noe mer.

Skrevet

Jeg har egentlig blitt litt småbetatt av samtlige jenter jeg har ligget med, inkludert ONS. Har sikkert med å gjøre at jeg skjelden ligger med en jente med mindre jeg finner henne genuint attraktiv :D

Det er det jeg får høre. Jeg spurte daten min hvorfor han prøvde seg sexuellt så tidlig på meg? Hvorfor gjør du det sa jeg. For det er jo sånn typisk noe jeg opplever at menn gjør. Og da sa han: jo fordi du har et utrolig attraktivt utseende, og jeg vil bare ha deg. Og dette hadde normalt sett ikke vært meg å gjøre sa han. Jeg vet ikke hva som gjør at menn prøver seg tidlig altså, men er nyskjerrig på det. Og menn som ligger tidlig med en dame, er like billige som damen. Men jeg vil ikke si at jeg er billig. Jeg ligger bare med de jeg faller godt for. Men jeg bør lære personen å kjenne først, og der har jeg vært dum og naiv og blind.

Skrevet

Tenker jo at alle her har rett, det er ikke den beste starten og ikke så mye å gå på når han likevel ikke viser så mye interesse. Senest mandag kveld dag sa jeg til ham at jeg hadde lyst på ham igjen, da var det lite respons. Han sa det var fordi han var så trøtt, likevel var han pålogget etter jeg ikke gadd å svare mer. Føler meg jo litt dum, men samtidig kan jeg jo ikke forvente annet, selvom jeg har bekjente som ble sammen etter en ons..

TS

Anonymous poster hash: 0c258...925
Skrevet

Og jeg sa at jeg hadde lyst på han igjen mer for å fortrenge det jeg egentlig vil.... Huff...

TS

Skrevet

Og jeg sa at jeg hadde lyst på han igjen mer for å fortrenge det jeg egentlig vil.... Huff...

TS

Æsj, ikke gi han noe mer oppmerksomhet nå, når han ikke ga deg respons. Jeg har opplevd det selv, at en mann er "all over" meg første kvelden, og jeg trodde vi hadde super-kjemi. Men så forandret han seg, var likegyldig. Jeg angrer så på all oppmerksomheten jeg ga han etterpå. Aldri mer skal jeg la meg ydmyke på den måten. Det er bedre å være stolt.

Anonymous poster hash: 09077...3ee

Skrevet

Æsj, ikke gi han noe mer oppmerksomhet nå, når han ikke ga deg respons. Jeg har opplevd det selv, at en mann er "all over" meg første kvelden, og jeg trodde vi hadde super-kjemi. Men så forandret han seg, var likegyldig. Jeg angrer så på all oppmerksomheten jeg ga han etterpå. Aldri mer skal jeg la meg ydmyke på den måten. Det er bedre å være stolt.

Anonymous poster hash: 09077...3ee

Ja, sant det.. Og sexen var jo fantastisk, for begge. Det merket jo jeg også, så han ignorerte mer eller mindre en forespørsel om sex.. Er ikke det jeg egentlig ønsker men. Er så kjedelig å ikke være mer enn hun jenta jeg pulte en gang langt tilbake i tid. Vil være spesiell for en :-(

TS

Skrevet

Jeg har gjort samme feil, og gjorde det igjen med nye daten min. Nye daten min prøvde seg på sex på andre daten.... Jeg følte det var tidlig, men jeg var veldig overfladisk sjarmert av fyren. Men jeg merker at det var dumt, for jeg tenker at jeg kjente jo han ikke. Og nå fortsetter jeg å date han, men jeg er redd at han og meg er ulike, og at vi kun har fysisk tiltrekning. Men vi virker jo like ut på noen måter, men på noen ikke.

Men det kan være veldig kjedelig å falle i den fellen at man gir av seg selv for tidlig, også blir det ikke noe mer.

Ja, det er lett gjort. Men du bør vel egentlig spørre han snart da, dersom du vil noe mer selv? Om han ser en vei videre for dere, eller om han rett og slett bare ser på det som et casual "sex-forhold". Er ikke greit å ikke vite..

Gjest Chloe87
Skrevet

Min erfaring er dessverre at gutter mister interessen fort hvis man hopper rett til sengs, jakten er liksom avsluttet og de har fått "det de vil ha" og du er ikke spennende lenger. Svært få gutter er fortsatt intressert etter dette. Det finnes selvfølgelig unntak, men ikke håp på for mye.

Skrevet (endret)

Ja, sant det.. Og sexen var jo fantastisk, for begge. Det merket jo jeg også, så han ignorerte mer eller mindre en forespørsel om sex.. Er ikke det jeg egentlig ønsker men. Er så kjedelig å ikke være mer enn hun jenta jeg pulte en gang langt tilbake i tid. Vil være spesiell for en :-(

TS

Du kommer til å bli spesiell for en gutt! Og du vet når du finner han.. Da skal du helst ikke gå rundt å lure på hva han vil.. Da ser du det. Og det kommer til å skje TS! Jeg antar du er ganske ung, og selv om det er lett for oss å tenke at vi vokser til så fort, og at "ingen forhold fungerer" og "det er ingen som vil ha meg, som jeg virkelig liker selv", så må vi bare sette ned og ta vare på ungdomstiden! Når man er singel kan man gjøre så og si alt! Reise og studere på egenhånd f.eks, uten å tenke at man har noe/noen som holder deg tilbake. Vi kan oppleve så mye, selvsagt er det fordeler ved å være i forhold også, men hvorfor forhaste seg?? Og du kommer nok til å møte flere gutter i løpet av årene, som gjør inntrykk på deg, og visa versa!

Ikke beskymre deg for at noen ikke ser på deg som spesiell, gjør du det ikke selv.. Så er du vel kanskje ikke klar for et forhold akkurat nå! Du må jo virkelig like deg selv, og trives i eget selskap, før du ønsker at andre skal elske den du er!

"Er ikke det jeg egentlig ønsker men. Er så kjedelig å ikke være mer enn hun jenta jeg pulte en gang langt tilbake i tid."

Nei, det er ikke det du ønsker (eller trenger!!!), og uansett hvor vanskelig det er å si nei til bra sex, så må du bare gå med hodet hevet ut av dette. Du trenger en som liker deg for mer enn sex, for all del kan han vel synes du er ei flott jente, og kul? Men så lenge dere vil forskjellige ting, så er det aldri lurt å trosse seg selv, når du vet du vil mer. Du klarer dette TS.. :blomst:

Endret av smartbimbo
Skrevet

Du kommer til å bli spesiell for en gutt! Og du vet når du finner han.. Da skal du helst ikke gå rundt å lure på hva han vil.. Da ser du det. Og det kommer til å skje TS! Jeg antar du er ganske ung, og selv om det er lett for oss å tenke at vi vokser til så fort, og at "ingen forhold fungerer" og "det er ingen som vil ha meg, som jeg virkelig liker selv", så må vi bare sette ned og ta vare på ungdomstiden! Når man er singel kan man gjøre så og si alt! Reise og studere på egenhånd f.eks, uten å tenke at man har noe/noen som holder deg tilbake. Vi kan oppleve så mye, selvsagt er det fordeler ved å være i forhold også, men hvorfor forhaste seg?? Og du kommer nok til å møte flere gutter i løpet av årene, som gjør inntrykk på deg, og visa versa!

Ikke beskymre deg for at noen ikke ser på deg som spesiell, gjør du det ikke selv.. Så er du vel kanskje ikke klar for et forhold akkurat nå! Du må jo virkelig like deg selv, og trives i eget selskap, før du ønsker at andre skal elske den du er!

"Er ikke det jeg egentlig ønsker men. Er så kjedelig å ikke være mer enn hun jenta jeg pulte en gang langt tilbake i tid."

Nei, det er ikke det du ønsker (eller trenger!!!), og uansett hvor vanskelig det er å si nei til bra sex, så må du bare gå med hodet hevet ut av dette. Du trenger en som liker deg for mer enn sex, for all del kan han vel synes du er ei flott jente, og kul? Men så lenge dere vil forskjellige ting, så er det aldri lurt å trosse seg selv, når du vet du vil mer. Du klarer dette TS.. :blomst:

Tusen takk for et fint og ganske så oppklarende svar for meg. Jeg tror det bare er at jeg har sex for å vise at jeg ikke er så følsom som det jeg er, at det er en måte for meg å uttrykke at jeg ikke bryr meg om gutten mer enn at jeg vil vente. Jeg vet ikke, det føres jo helt sprøtt ut men... Jeg vet det vil komme en som elsker meg for meg, det er bare så frustrende nå.. Det føles håpløst, og føler meg fæl når en gutt kun vil ha sex med meg. Jeg skylder ikke på ham, jeg var like mye med på sexen.. Men er lei av dette her. Er som du også tror veldig ung, begynnelse av 20 årene. Har mistet troen på meg selv rett og slett. At jeg er verdt noe mer enn bare sex... Men jeg vet jo innerst inne at jeg er mere verdt..

Tusen takk igjen for svar, det settes stor pris på, og får meg til å se ting i et litt annet perspektiv :hug:

TS

Skrevet

De fleste av de? Hvordan det?

TS

Du spurte om et tips og det glemte jeg å gi.

Å si at du har lyst på han igjen er jo kun sex. Om du ønsker noe mer så må du kanskje prøve å vinkle det litt annerledes enn at hullet ditt er tilgjengelig om han ønsker å ejakulere i det.

Legg kortene på bordet og si at det kanskje var dumt å hoppe til køys så tidlig og at du egentlig kunne tenke deg å bli bedre kjent med han. Men vær selvsikker når du gjør det. Ikke en sånn patetisk og needy tilnærming med tusen blinkefjes.

Om det kun er sex du ønsker så er det jo bare å fortsette som du gjør.

Lykke til

Skrevet

Stort sett, hvis fyren er kjekk og ålreit, og man ikke kjenner hverandre fra før eller har møttes før, er det vel lett å bli betatt. Man har hatt sex, man er fornøyd og fyren er sjarmerende på ett vis.

Tror ikke det er så uvanlig. Men man må passe på å ikke ta helt av, fordi for veldig mange er en ONS bare en ONS.. Og hvis du antyder noe annet, så tidlig i prosessen, vil han tro du ikke forstår konseptet med en ONS.. Og hvis du selv gir det litt tid også, finner du jo fort ut om du er bettatt av han eller opplevelsen.

Anonymous poster hash: e552c...3a5
Skrevet

Min erfaring er dessverre at gutter mister interessen fort hvis man hopper rett til sengs, jakten er liksom avsluttet og de har fått "det de vil ha" og du er ikke spennende lenger. Svært få gutter er fortsatt intressert etter dette. Det finnes selvfølgelig unntak, men ikke håp på for mye.

Ja, men er en del ganger det er jenta som pusher på med sexen og etterpå blir skuffa når det ikke blir noe mer etterpå. Bør ta hintet når fyren ikke er gira på sex i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: cc6dd...f3c

Skrevet (endret)

Tusen takk for et fint og ganske så oppklarende svar for meg. Jeg tror det bare er at jeg har sex for å vise at jeg ikke er så følsom som det jeg er, at det er en måte for meg å uttrykke at jeg ikke bryr meg om gutten mer enn at jeg vil vente. Jeg vet ikke, det føres jo helt sprøtt ut men... Jeg vet det vil komme en som elsker meg for meg, det er bare så frustrende nå.. Det føles håpløst, og føler meg fæl når en gutt kun vil ha sex med meg. Jeg skylder ikke på ham, jeg var like mye med på sexen.. Men er lei av dette her. Er som du også tror veldig ung, begynnelse av 20 årene. Har mistet troen på meg selv rett og slett. At jeg er verdt noe mer enn bare sex... Men jeg vet jo innerst inne at jeg er mere verdt..

Tusen takk igjen for svar, det settes stor pris på, og får meg til å se ting i et litt annet perspektiv :hug:

TS

Det var så lite! Er selv tjue år og vet hvordan det er.. Kommer heldigvis lærdommer ut av å gjøre feil, og jeg vil jo helst at du skal slippe å bli enda mer såret! Vet med meg selv at neste gang jeg vil ha noe med en fyr så skal det ikke begynne som et ONS.. Men det er jo vanskelig å bestemme, hva om en begynner å like en ONS? Slik som dette tilfellet! Det har skjedd så alt for mange ganger nå med meg, og siste tilfellet jeg hadde av det så endte opp med at jeg ble såret. Dette "forholdet" pågikk i flere måneder.. Det er selvsagt kjipt, og dumt at han sitter igjen med inntrykket av at jeg gir mye av meg selv - på den måten. Men det kom jo også positive ting ut av det! Vokste mye som person, og har fått ny lærdom f.eks.

Jeg tror nok at hvis man vet at man er en person som lett blir såret og betatt/fort glad i andre mennesker, så bør man kanskje holde seg unna ONS. Etter å ha litt for god "erfaring" med dette, vet jeg at det eeegentlig er ganske oppskrytt med tilfeldig sex ;-)

Endret av smartbimbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...