AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Er glad i klær som er retro, og i dag fant jeg en nydelig jakke på Fretex som jeg kjøpte. I sted når jeg kom hjem og prøvde den en gang til, så merket jeg at den er litt for trang, og angrer veldig på kjøpet. Siden den kostet noen hundrelapper (jepp, Fretex har blitt dyrt!) så hadde det jo vært greit å kunne levere den tilbake og heller velge en annen retrojakke. Får jeg pengene tilbake, eventuelt tilgodelapp, tror dere? Selv om det er second hand? Anonymous poster hash: aa35c...315
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Du har ikke rett på det, men du kan jo spørre. Anonymous poster hash: 53dc7...4f3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Nei, det finnes ingen angrerett i fysiske butikker, uavhengig om det er nye varer eller second hand. Du kan spørre, men du har ingen rett. Ta det som en lærepenge. Anonymous poster hash: 3c703...5dc
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Du har ikke rett på det, men du kan jo spørre. Anonymous poster hash: 53dc7...4f3 Takk for svar. Skal spørre. Har ikke tatt av lappen som henger på, og er helt fornøyd med en tilgodelapp slik at jeg faktisk bruker summen hos Fretex uansett. Håper de er greie på det Nei, det finnes ingen angrerett i fysiske butikker, uavhengig om det er nye varer eller second hand. Du kan spørre, men du har ingen rett. Ta det som en lærepenge. Anonymous poster hash: 3c703...5dc Takk for svar til deg også, men litt i overkant å "ta det som en lærepenge". Det hender jo at man oppdager noe negativt ved plagget først når man er kommet hjem og får sett det i bedre lys, prøvd det sammen med andre klær man eier, osv. Ikke alt man forutser i butikken, og på bruktbutikker må man tross alt kjøpe plagget på timen så ikke noen andre stikker av med det. TS Anonymous poster hash: aa35c...315 3
Chloe- Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Jeg har fått bytte der før. Bare ta med plagget rett til kassa, så ikke de tror du har hentet det på et stativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå