Maeve Skrevet 22. juni 2002 #1 Del Skrevet 22. juni 2002 :oops: Jeg fikk en ukjent mail i Outlook Express i går. Jeg åpnet den ikke, men lagret den på diskett. :x Da jeg senere skulle åpne denne fila på disketten ble det fullstendig krasj! Ingenting fungerte og maskinen var låst. Nå har mannen min slettet alt på harddisken og maskinen er ok. Det jeg lurer på var det virus? Jeg har brannmur,antivirus og ditt og datt, men feilen er at dette er ikke noe jeg skjønner meg på. Er jo helt nybegynner jo! :o Kan noen komme med råd til meg? Jeg vil bare ikke oppleve det engang til. Jeg blir ikke og gjøre samme feil to ganger :oops: En flau hilsen fra Maeve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 22. juni 2002 #2 Del Skrevet 22. juni 2002 Hmm.. meget mulig.. men ikke godt å si sikkert uten å se det. Men en god regel, som du sikkert har hørt før, er å aldri åpne ukjente vedlegg - spesielt ikke fra ukjente. Man må være veldig forsiktig med ukjente vedlegg fra kjente også, da de kan ha virus som sender ut virus vedlegg til deg... Pass særlig på vedlegg som er rundt 130-150 kb store. De virusene som har versert i det siste har hatt den størrelsen på vedleggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå