Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg er nyutdannet lærer og fikk første lønn i dag. Jeg ser at jeg har fått lønn iht. tittelen min som er adjunkt - har dobbeltsjekket med lønnstabell for Oslo kommune og det stemmer på en prikk.

Det jeg lurer på er at jeg skal jo også være kontaktlærer, og vet at jeg derfor skal ha et kontaktlærertillegg, men vet ikke hvordan dette utbetales? Blir det utbetalt i én bolk pr. år eller deles det opp månedlig? I såfall er det rart at jeg ikke har fått mer enn grunnlønnen min.

På forhånd takk for svar. Skal selvsagt også forhøre meg med leder, men tenkte å høre med dere kloke KG-folk før jeg eventuelt etterlyser noe.

Anonymous poster hash: 4a5ef...d1a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå jobber ikke jeg i Osloskolen, men regner med at det er samme opplegg der som i vår kommune. Vi får delt opp tillegget, og utbetalt hver måned. Hva din lønn angår, antar jeg at det bare ikke har kommet med siden du er nyansatt. Da er det kanskje ikke registrert tidlig nok til å komme med på denne måneds lønning, men utbetales på neste. Husk å si ifra til arb.giver. :)

Anonymous poster hash: ac2e4...942
  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Da skal jeg etterlyse. :)

Det er mulig at de ikke rakk å beregne tillegget før de kjørte lønn, men jeg skal i alle fall høre.

Anonymous poster hash: 4a5ef...d1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...