Mizz_Purrple Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Jeg trenger desperat hjelp, da jeg oppdaget i stad at jeg har klart å få hårfarge på skuffen under vasken, den er hvit og fargen er lilla 😅 finnes det noe midler som kan fjerne dette, eller må jeg serr pusse ned hele driten for å male nytt?! 😱 😭🔫
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Jeg har fått det bort ved å gni sminkeservietter på vasken! Alltid fått det bort Eller så kan du prøve neglelakkfjerner. Anonymous poster hash: 73b05...b04
Mizz_Purrple Skrevet 11. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2014 Det gikk delvis bort, men ikke helt.. Problemet er at det ikke er på porselenet, men på skuffefronten under -derav maling/lakk, noe jeg fort fant ut at forsvinner ved mye gnukking med neglelakkfjerner 😅 rakk heldigvis å oppdage det før det ble merkbart også 😲
Mizz_Purrple Skrevet 11. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2014 Er det utrolig "uhusmorsk" av meg å spørre hva det er? Aldri eid noe som heter nylonsvask, her går det i OMO 😂 Hvor får jeg evt tak i det?
SmallTalk Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 http://www.jensenco.no/nylonvask.php Du finner burde finne den i hylla sammen med MrMuscle av ymse varianter, møbelolje, avløpsåpnere osv i matbutikken. Er en liten, blå eske med ei tube inni og heter "nylonvask". Klin på denne i rent format og gni med finger eller klut. Dette fjernet ihvertfall sprittusj fra spisestuebordet til svigers, så kanskje det fungerer på hårfarge også. 1
Minya Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Simple Wipes, de grønne sminkeserviettene kan funke, eller neglelakkfjerner med aceton. Har du Whitesprit i hus gjør det samme nytten, men kan gi skjolder om skuffefronten er malt. Biotex flekkfjerner for klær har også vist seg å være genial i sånne situasjoner. Jeg farger håret en gang i måneden og har sølt mye svartfarge på vasken og benken rundt 1
Mizz_Purrple Skrevet 11. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2014 Jeg har verken sminkeservietter eller neglelakkfjerner med aceton, men jeg har ren aceton da 😅 funker det tro? Ellers kan jeg få tak i begge i morgen 😉 Takk for tips 😅
Snop Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Jeg sølte hårfarge både på vasken og på DØRA i en leilighet jeg leide (tredør med hvit maling) og prøvde det aller meste i dagesvis før jeg fikk det bort med stålull kjøpt på matbutikken. Det ødela ikke malingen i det hele tatt og ble så godt som nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå