SardintrollReturns Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 (endret) Hver eneste gang noen oppretter en tråd, og spør om vi her inne har opplevd ditt eller datt, synes det eller det, osv, så er det alltid noen som gir følgende svar: "Nei." Ok, dette er ikke ment som klage, eller å tråkke på noen, jeg bare lurer på en ting. Hva er vitsen? Ta meg, f.eks. Jeg driter tynt i fotball. Men om noen oppretter en tråd der de f.eks. spør: "Elsker du også fotall?", så gidder jeg da for f... ikke å bruke tid på å svare "nei". Etter min mening så kan man la være å svare dersom det er det eneste man har å bidra med. Før noen fyrer opp faklene og gjør høygaflene klare, så er dette her ikke meningen å "angripe" noen på noen måte. Det er bare så irriterende om man oppretter en tråd, og spent ser hva som har blitt svart, og alt som står er et surt "nei". Ønsker alle her inne en riktig god kveld. Endret 11. august 2014 av SardintrollReturns 5
Gjest HappyWaffle Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 det gjør en tråd veldig ensformig og kjedelig det er mye morsommere å lese meninger om det det blir spurt om
Gjest supernova_87 Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Jeg skjønner 100% hva du mener, er så enig! Greit nok om de hadde skrivi noe mer enn "Nei.", om det f.eks var sånn: "Nei, fotball har aldri vært min greie! Klarer bare ikke å skjønne hvordan 22 voksne mennesker kan springe rundt på en bane etter en liten ball." ... Da er det liksom noe annet, for da får man jo vite noe mer om den personen i tillegg, selv om det er et "negativt" svar til det man spurte om. Men når det bare er "Nei." ... Nei, æsj.
SardintrollReturns Skrevet 11. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2014 det gjør en tråd veldig ensformig og kjedelig det er mye morsommere å lese meninger om det det blir spurt om Ikke sant. Debatt er bare fint. Uenighet er greit. Men "nei" høres ut som en trassig fireåring som ikke vil.
#Sunrise Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 ser ofte folk som lager tråder hvor dem spør om noe , f.eks livet til en kjendis, så får dem til svare "care" "hvorfor bry seg om det?" greit når ts legger opp til mobbing og hets, men ellers er det irriterende 1
SardintrollReturns Skrevet 11. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2014 Jeg skjønner 100% hva du mener, er så enig! Greit nok om de hadde skrivi noe mer enn "Nei.", om det f.eks var sånn: "Nei, fotball har aldri vært min greie! Klarer bare ikke å skjønne hvordan 22 voksne mennesker kan springe rundt på en bane etter en liten ball." ... Da er det liksom noe annet, for da får man jo vite noe mer om den personen i tillegg, selv om det er et "negativt" svar til det man spurte om. Men når det bare er "Nei." ... Nei, æsj. Ikke sant, nettopp det jeg mener.
SardintrollReturns Skrevet 11. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2014 Ikke still ja/nei spørsmål da... Hva ER egentlig Ja/Nei spørsmål?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Hva ER egentlig Ja/Nei spørsmål? Liker du fotball? Er du sulten? Anonymous poster hash: 804d8...0ec
SardintrollReturns Skrevet 11. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2014 Liker du fotball? Er du sulten?Anonymous poster hash: 804d8...0ec Nei, fotball er ikke helt min tekopp. Nei, er ikke sulten nå, har akkurat spist. See? Er ikke verre enn det.
Gjest Kv84 Skrevet 11. august 2014 #12 Skrevet 11. august 2014 Nei, fotball er ikke helt min tekopp. Nei, er ikke sulten nå, har akkurat spist. See? Er ikke verre enn det. Du svarer jo nei 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 Nei Anonymous poster hash: e3234...8e2
SardintrollReturns Skrevet 11. august 2014 Forfatter #14 Skrevet 11. august 2014 Du svarer jo nei Sant. Men ikke BARE nei.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 11. august 2014 #15 Skrevet 11. august 2014 Du svarer jo nei Hun mener kanskje at vi skal skrive setninger og ikke bare et enkelt nei?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #16 Skrevet 11. august 2014 Nei. Anonymous poster hash: 613e6...da3
Gjest Kv84 Skrevet 11. august 2014 #17 Skrevet 11. august 2014 Hun mener kanskje at vi skal skrive setninger og ikke bare et enkelt nei? Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå