tingelingen00 Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Jeg har på ett eller annet merkverdig vis klart å miste min flonke nye ipad greia er at jeg veit ikke hva som har skjedd.. Jeg hadde den i veska mi (for en gangs skyld, KUN fordi jeg ville vise min bror det nye, pene etuiet jeg hadde kjøpt) det som måtte ha skjedd er enten at den rett og slett har fallt ut av bilen i det jeg steg av, eller så har den blitt stjålet av de andre passasjerene (gode venner av oss, så jeg tviler veldig sterkt.. Men, hvem vet?) det er så forferdelig, jeg har ALDRI mistet noe på denne måten før. Jeg vet ikke om jeg skal skjemmes eller hva jeg skal gjøre.. onnbofirsikringa mi ksn jeg bare se langt bort fra pga skyhøy egenandel, det eneste håpet er rekseforsikringa.. Men hvordan i all verden skal jeg formulere meg? Kanskje dette er noe av den "idiotien" de ikke dekker?? (
tingelingen00 Skrevet 11. august 2014 Forfatter #2 Skrevet 11. august 2014 Beklager alle skrivefeil..
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Hvis du skal ha igjen på forsikringen på at den er stjålet så må du først anmelde forholdet. Anonymous poster hash: 3ba74...f8e
tingelingen00 Skrevet 11. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2014 Hva tror du lønner seg for min del? Det som jeg tipper kan ha skjedd er at den har fallt ut av bilen, for SÅ å blitt funnet.. :/
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Har du lett over alt i bilen? Under alle seter, matter, mellom seter ol? Uansett, skal du ha igjen på forsikring må du melde fra der som mistet, evt levere anmeldelse for stjålet hos politiet og maile kopi til forsikringskontoret Anonymous poster hash: 0f11b...d29
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Forsikring dekker (naturligvis) ikke at man mister ting. Minner om at hvis man melder den stjålet uten at det et tilfelle, så bedriver man svindel..Anonymous poster hash: 4b059...d7d 1
tingelingen00 Skrevet 11. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2014 Ja det er liksom derfor jeg rådføre meg her, jeg aner ikke hvordan jeg skal gå fram uten å bedrive svindel i og med at jeg ikke vet hva som har skjedd..
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Ja det er liksom derfor jeg rådføre meg her, jeg aner ikke hvordan jeg skal gå fram uten å bedrive svindel i og med at jeg ikke vet hva som har skjedd.. Du må nok rett og slett kjøpe en ny.. Du kan selvfølgelig høre med forsikringsselskapet om de dekker listene ting, men det har jeg aldri hørt om. Da hadde jo ALLE meldt inn alt mulig rart..Anonymous poster hash: 4b059...d7d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Du må nok rett og slett kjøpe en ny.. Du kan selvfølgelig høre med forsikringsselskapet om de dekker listene ting, men det har jeg aldri hørt om. Da hadde jo ALLE meldt inn alt mulig rart..Anonymous poster hash: 4b059...d7d Listene betyr 'mistede.Anonymous poster hash: 4b059...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå