Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er samtidig irriterende dum..

Snakker nå om venninnen min, hun er sammen med en DRITSEKK. De har vært sammen i 1 år ca, og på det året har han rukket å vært utro flere ganger. Ikke bare det, men han driter i henne,totalt! Han stikker ut og sier han kommer igjen snart, også kommer han ikke tilbake før dagen etter, og innrømmer han har vært utro.

Og hun GODTAR det, eller altså hun blir lei seg og helt fra seg, men klarer ikke gå fra han. Hun tør heller ikke si i mot han, fordi hun er redd han går fra henne,

Også sitter hun til meg å klager og klager over hvor drittsekk han er...jeg har sagt det i flere mnd nå at hun bør forlate han, og at hun alltid har meg om hun vil snakke, men neida hun går ikke fra han.

(Beklager for langt og muligens rotete innlegg..) men hva ville dere gjort som god venninne i en slik situasjon?

Anonymous poster hash: e52b2...8f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha hørt på

Det heter HENNE!

Anonymous poster hash: 95b70...347
  • Liker 4
Skrevet

Jeg ville ha hørt på

Det heter HENNE!

Anonymous poster hash: 95b70...347

Spørs nå litt hvordan dialekt du snakker da. Her jeg bor er det ingen som sier "henne" men alle sier "hu" uansett hvordan setningen er.

Skrevet

Dialekt er ikke lov på forumet.

Anonymous poster hash: 2916a...b60
  • Liker 2
Gjest Idollet
Skrevet

Synes at det er fasinerende med de som skriver hun, isteden for henne. Det høres bare så tragisk ut. Høres ut som om en er nyankommen til Norge.

Skrevet

Spørs nå litt hvordan dialekt du snakker da. Her jeg bor er det ingen som sier "henne" men alle sier "hu" uansett hvordan setningen er.

Mens temaet først er tatt opp, det heter ikke hvordan dialekt, heller. Hvilken dialekt snakker du, heter det.

Anonymous poster hash: 31600...321

• Liker 2
Gjest Haaploes
Skrevet

Si at du ikke orker å høre på mjælet hennes før hun tar noen grep.

Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

hvor står det nøyaktig?

Anonymous poster hash: 4779b...43d

* Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene.

Anonymous poster hash: 31600...321

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Be henne få litt selvrespekt og hjelp henne til å få det. Vær klar på at typen er ubrukelig og at du forventer at hun er glad nok i seg selv til å kvitte seg med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...